TV3 emetrà aquesta nit la gala al revés d’Eufòria. La setmana passada van anunciar que hi haurà un intercanvi de papers de la mateixa manera que va passar en l’anterior edició, quan l’expulsió final passarà a estar en mans del jurat i no dels teleespectadors. Des de casa, però, podran decidir qui passa a la zona de perill, qui se salva i qui és seleccionat com el preferit de la setmana.

Per tant, un canvi de rols que se suma a la funció “molt diferent” que tindrà el VAR en aquesta mecànica sorpresa. Jordi Cubino i Clara Luna no castigaran aquells que hagin cantat malament els cors, sinó que votaran en positiu als qui millor ho hagin fet com a segones veus.

La gala quatre d’Eufòria, plena de temacles

Sempre que arriba el divendres, els fans del concurs musical comencen a preguntar-se quines cançons hauran escollit per als concursants. En aquesta ocasió, tornen a haver-hi èxits internacionals i alguns d’aquí que prometen fer-nos vibrar des de casa.

El Rangel es posarà en la pell de Michael Jackson per cantar un clàssic, Man in the mirror. El Xavi Noms, per la seva banda, interpretarà Don’t leave me this way de The Communards. La Valeria, preferida de la setmana passada, ara haurà de cantar What was I made for de Bilie Eilish. I sentirem el tema d’una altra diva, la Beyoncé, amb el seu Love on top en boca de la Bita

El Fredrik deixarà el suec i l’anglès de banda i passarà a l’italià. En aquest cas, volen que presumeixi de bona veu amb Grande Amore de Il Volo. A la Maria li ha tocat Blank space de la Taylor Swift, mentre que el Lluís farà Lose control de Teddy Swims.

Pel que fa a les cançons en català, per a la Lluna han seleccionat Sembla mentida de la Mushkaa. El Julien imitarà Marina Rossell i La Gavina, mentre que la Misty tindrà el superrepte d’interpretar l’opening de Sakura, una sèrie que va marcar la infància de tota una generació del millor Super3.

Un dels moments més emotius de la nit? Segurament quan l’Aina da Silva canti un tema de la Mariona Escoda, guanyadora de l’anterior edició d’Eufòria. El Pau Culleré haurà de demostrar que des de casa han fet bé salvant-lo tres vegades de l’expulsió amb una versió de La Platja de Stay Homas i The Tyets.

El Julien interpretarà una cançó de Marina Rossell - TV3
El Julien interpretarà una cançó de Marina Rossell | TV3
La Misty té un repte aquesta nit - TV3
La Misty té un repte aquesta nit | TV3

Una nit de mecànica diferent que esperen que torni a ajudar-los a obtenir una bona audiència.

Més notícies
Notícia: Repte majúscul per a ‘Eufòria’ en la gala tres després de les crítiques
Comparteix
En la llista de cançons hi ha dues picades d'ullet a Triquell i l'Alfred García
Notícia: Crítiques ferotges pel baix nivell i els problemes de so a ‘Eufòria’
Comparteix
La segona gala del concurs musical de TV3 ha rebut comentaris negatius perquè consideren que la competició és més fluixa que els anys anteriors
Notícia: Gala feminista a ‘Eufòria’ amb temes potents i “un programa d’infart”
Comparteix
TV3 ha preparat una segona emissió especial per aprofitar la coincidència amb el 8M
Notícia: Catalunya Nord, Brasil, Marroc i Suècia: tots els accents d”Eufòria’ 
Comparteix
En la tercera edició hi ha concursants que provenen de molts indrets del món

Comparteix

Icona de pantalla completa