Missing 'path' query parameter

Eufòria ha suposat un abans i un després en les vides -i les carreres artístiques- dels concursants de les tres edicions que ha emès TV3. Ara que estan immersos en l’inici del càsting de la quarta temporada, des del perfil d’Instagram de 3Cat estan entrevistant alguns dels cantants que més han triomfat gràcies a aquest concurs musical dels divendres a la nit. Els últims a donar la seva opinió? En Pedro, la Lluna i la Carla. Tots tres coincideixen a afirmar, sense cap dubte, que sense Eufòria no podrien estar vivint de la seva música.

Què diuen els exconcursants d’Eufòria?

A mi, Eufòria m’ha canviat la vida“, diu en Pedro taxativament. “M’ha fet recuperar un somni que jo tenia i que no estava perseguint com és reconduir tota la meva vida cap a la música”, diu totalment agraït. La Carla, per la seva banda, diu que el concurs l’ha ajudat a descobrir, realment, quina és la seva passió: “La meva és cantar, ballar i actuar a sobre d’un escenari. Gràcies al programa, ara m’estic dedicant a això”. I aprofita per dirigir-se directament als indecisos que no saben si provar sort com a concursants o no: “Si realment la música és la vostra passió i el vostre somni, mai haureu estat tan feliços“.

La Lluna, per la seva banda, diu que aquest format l’ha ajudat a guanyar confiança en si mateixa. Ella que era la més jove del concurs, va començar amb molts dubtes: “El programa m’ha ajudat moltíssim, ja que no tenia gaire confiança en veure’m la més petita dels concursants. A més a més, també m’ha ajudat a fer els meus primers passos en l’àmbit de la música”.

Eufòria ha ajudat moltíssim la Lluna a guanyar confiança - Instagram
Eufòria ha ajudat moltíssim la Lluna a guanyar confiança | Instagram
El programa els ajuda a poder viure de la música - Instagram
El programa els ajuda a poder viure de la música | Instagram

La Jim també ha volgut enviar un missatge a tots aquells que ja s’han apuntat al càsting i ara esperen que els truquin: “Jo també vaig viure la primera edició des de fora mentre somiava a poder dedicar-me a la música. Animeu-vos, els somnis es compleixen“. Tots ells han acabat fent coses que no es plantejaven que farien, com és gravar música pròpia. El Julien deia, fa uns dies, que l’estan aturant pel carrer i això l’encanta: “He trobat una nova família en els eufòrics“.

D’aquí a pocs mesos posarem cara als afortunats i afortunades que convencin els membres del jurat, que els seleccionin com a finalistes d’un concurs amb què confien fer tan bona audiència com en les altres ocasions.

Més notícies
Notícia: Tots els detalls de la nova vida de l’Alèxia d”Eufòria’ fora de Catalunya
Comparteix
La cantant es traslladarà de ciutat a partir del novembre. Què ha explicat i què farà?
Notícia: 3Cat obre el càsting de la quarta edició d”Eufòria’
Comparteix
3Cat comença a buscar les veus del seu 'talent' musical estrella
Notícia: Nou rècord d’audiències a 3Cat gràcies a l’eufòria pels títols del Barça
Comparteix
La festa del Barça registra dades d'èxit en els diversos programes de TV3
Notícia: Fredrik Strand, concursant d’Eufòria’, és el cantant de la nova gira de Sau
Comparteix
El grup osonenc estrena gira de concerts aquest 2025

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter