El Intermedio, el programa del Gran Wyoming a la Sexta, ha fet bo el refrany castellà no hay dos sin tres i ha ofert una nova entrega de catalanofòbia amb l’excusa de l’humor. Després de fer un gag ple de tòpics catalanòfobs per l’acord en immigració entre Junts per Catalunya i el PSOE i un altre amb els aranzels de Donald Trump, el programa ha aprofitat la llum verda de Consell de Ministres a la reducció de la jornada laboral a 37 hores i mitja setmanals perquè Cristina Gallego torni a imitar la líder de Junts a Madrid, Míriam Nogueras, i el presentador llenci una indirecta sobre les càrregues del Primer d’Octubre.

La imitadora de la portaveu de Junts al Congrés ha assegurat que la reducció de la jornada “és una cosa molt bona, però només per als espanyols, que podran anar a casa a fer la migdiada, el gaspatxo o reprimir els drets històrics de les nacions oprimides”. Segons ha defensat Gallego, en el paper de la líder de la formació de Puigdemont a Madrid, els catalans “estan fets d’una altra pasta”.

En aquest sentit, la imitadora de Nogueras ha manifestat que “ens agrada produir, som els japonesos de la Mediterrània, però aquí no mengem amb bastonets”. “Els pals els hi fotem als turistes a les terrasses de la rambla”, ha sentenciat. Tot seguit, el Gran Wyoming ha apuntat que “tenen més por a Piolín que a Gozilla, en al·lusió al vaixell de policies que l’Estat va enviar a Catalunya per aturar el referèndum del Primer d’Octubre.

Protegir els productors de calçots i els fabricants de barretines

Sobre què opina que Junts torni a sortir a la foto amb Vox i el PP, es mostra contundent: “Tinc cara que m’importi el que pensin de mi els mesetaris?”. Així, ha defensat que ella i el seu grup només treballa per “protegir els interessos dels catalans”. “Per defensar aquell pagès de la Garrotxa que cultiva els nostres calçots, la petita i mitjana empresa del Vallès que fabrica les nostres barretines i, sobretot, aquests senyors del Cercle d’Economia que patrocinen les nostres campanyes”.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter