Laura Escanes torna a TV3. La cadena pública de televisió va arriscar-se en anunciar el seu fitxatge com a presentadora, una feina que no havia fet mai i encara menys en català. Sorprenentment, la influencer va oferir un magnífic paper al capdavant de La travessa i volen que repeteixi. Així ho acaben d’anunciar en un comunicat que agradarà molt als fans del concurs d’aventures: hi haurà segona temporada del programa.
Tots aquells qui vulguin participar i sumar-se a l’experiència de travessar els Pirineus poden apuntar-se al càsting, que ja està obert. Recordem que l’objectiu és recórrer a peu una ruta en parella i, mentrestant, anar superant proves de resistència, habilitat i superació. De moment, han avançat que l’itinerari canviarà.
Molts en reclamaven una segona temporada i TV3 ho ha hagut de tenir claríssim, sobretot si ens fixem en les dades que ha obtingut aquest reality. Només la van emetre a través de la plataforma digital i, així i tot, han obtingut més d’1.500.000 reproduccions. Des de la cadena deixen clar que estan contentíssims amb el fitxatge de Laura Escanes per a una segona temporada i, encara més, de les xifres que els fa tenir. De fet, reconeixen que el seu ha estat “un dels grans èxits de la plataforma 3Cat”.
Obrim càsting! Després d’una primera temporada extraordinària amb més d'1.500.000 reproduccions a la plataforma 3Cat, preparem una nova temporada de "La travessa" i busquem concursants!#LaTravessa3Cat #Som3Cathttps://t.co/YLGEYrHml3 pic.twitter.com/Q4A9GYczJm
— 3Cat (@som3cat) January 18, 2024

La travessa de Laura Escanes ha estat un dels grans èxits de la plataforma 3Cat
La travessa també ha obtingut un ampli ressò a les xarxes socials amb gairebé 10 milions de reproduccions de continguts propis del programa. A més a més, a això s’han d’afegir els 5 milions de reproduccions a Instagram i els 4,4 milions a TiKToK. El procés de càsting s’ha obert i ara serà qüestió de seleccionar les parelles apassionades de la muntanya que vulguin participar-hi.
S’ha dit que Laura Escanes cobrava molts diners a canvi d’aquesta feina, però tenint en compte els resultats queda clar que la inversió ha valgut la pena. Encara no han confirmat si aquesta segona temporada també la passaran exclusivament per la plataforma o si arribarà a la televisió lineal, per això. Sigui com sigui, aquesta suposa una nova oportunitat de feina increïble per a una influencer cada cop més integrada en el món de la faràndula catalana.