A Catalunya, TV3 torna a ser la cadena més vista també durant la retransmissió de les campanades. El retorn de Laura Escanes i Miki Núñez a l’últim programa de l’any ha liderat amb contundència, tal com reflecteix el 32,2% de share que ha aconseguit. En el moment de les 12 campanades en si, van pujar fins a un 32,7% encara millor amb 874.000 espectadores. No han igualat la xifra del 2023, per això, ja que han baixat gairebé quatre punts. I això com pot ser? La diferència la tenen 100.000 persones que, en aquesta ocasió, han optat per sintonitzar una altra cadena.
En segona posició ha quedat TVE, que en global ha fet un 27,4% que els fa pujar una barbaritat respecte a l’any passat que havien fet 14,2 punts menys. I Antena 3? Cristina Pedroche és la principal perjudicada, amb el 18,9% del share i, per tant, 7,6 punts menys en només un any de diferència.

David Broncano i LalaChus guanyen Cristina Pedroche a Espanya en un sorpasso històric
David Broncano i LalaChus han aconseguit fer un sorpasso històric a Antena 3 durant la retransmissió de les campanades d’aquest 2024. Ara que acaben de fer-se oficials les audiències de l’última nit de l’any a Espanya, hem sabut que l’emissió més gamberra de TVE ha fet més audiència que la seva principal competidora. Ni tan sols la curiositat per veure el vestit fet de Cristina Pedroche ha aconseguit desbancar l’estil més juvenil que ha fet seu la pública. Amb tot, els presentadors de La Revuelta podran dir que, en el seu primer any des de la Puerta del Sol han guanyat l’estrella de la nit de Cap d’Any de l’última dècada.
L’any passat, Cristina Pedroche i Alberto Chicote van ser líders amb un 34,4% de quota mentre que la pública es va quedar amb un 27% en el moment de les 12 campanades. Aquest 31 de desembre, en canvi, la lluita ha estat més aferrissada. En el minut d’or de la retransmissió, TVE ha guanyat amb el 33,1% de share i 5.642.000 teleespectadors, mentre que Antena 3 es queda amb el 32,6% i 5.550.000 persones. La diferència és mínima, només mig punt de quota de pantalla, però el que han aconseguit David Broncano i LalaChus és molt fort.
Telecinco, per la seva banda, s’ha de conformar amb el 3,5% de share durant el moment de les campanades. Mai no fa gaire cosa, així que tampoc no és novetat. Cristina Pardo i Dani Mateo des de La Sexta tampoc no fan gaire cosa, amb un baixíssim 2,3% de share.


Uns resultats que demostren que la decisió de TVE ha estat més que encertada, d’això no hi ha cap mena de dubte.