Missing 'path' query parameter

El 12 de juliol serà el darrer de programa de Manel Fuentes al capdavant de ‘El matí de Catalunya Ràdio’, segons ho ha anunciat ell mateix aquest matí en antena. El presentador i director de l’espai matinal de la ràdio pública catalana ha argumentat que ho deixa per “motiu familiars”, però no ha negat un cert desgast al capdavant d’aquest programa que dirigeix i presenta des del 2009.

Fuentes no ha estalviat retrets vers el director de l’emissora, Fèlix Riera, qui divendres en la sessió de control de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) al Parlament feia una valoració poc positiva de les dades d’audiència de la franja diària matinal. I és que segons el darrer baròmetre d’audiències, conegudes aquest mateix mes d’abril, ‘El món’ de Rac1, amb Jordi Basté, va ser el magazín més escoltat amb 491.000 oients, seguit d’‘El matí’, amb 414.000 oients.

Fuentes ha recordat a la direcció que quan el seu equip va agafar la responsabilitat de dirigir el programa va canviar la tendència d’audiència a la baixa –aleshores al capdavant hi havia Neus Bonet- i ha afirmat que “mai abans no havia tingut tan seguiment”. El periodista ha assenyalat que “Catalunya Ràdio està molt millor que com ens la vam trobar” i ha afirmat que “més enllà de les xifres, estem orgullosos de com ho hem fet: amb independència editorial, encara que alguns l’hagin volgut trencar a cop de telèfon”, ha lamentat.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter