L’exnòvia de Morad ha estat condemnada a nou mesos de presó per haver apunyalat una dona amb qui el raper mantenia una relació. El succés va tenir lloc a les 7.30 hores del 27 de juny de 2021 a casa del cantant, a la plaça d’Europa de l’Hospitalet, quan, després d’una nit de festa, la que era la parella del Morad va arribar a la casa on convivien. Quan va entrar a l’habitació, es va trobar el seu xicot dormint amb una altra dona. L’agressora va agafar un ganivet de la cuina i va apunyalar la víctima fins a cinc vegades. La sentència dictada per un jutjat de Barcelona, tal com ha avançat El País i recull l’ACN, considera a l’acusada culpable d’un delicte de lesions agreujades per ús d’un instrument perillós, però admet com a atenuant que va patir un trastorn mental transitori.
Després d’agredir-la, va intentar “contenir l’hemorràgia”
La sentència també recull que després d’atacar la noia i veure que li havia provocat ferides importants, la parella del raper, Carolina, va intentar “contenir l’hemorràgia” “col·locant unes tovalloles” sobre les ferides i va trucar una ambulància. La jutgessa també detalla que l’agressora va mostrar-se penedida durant el judici i que havia abonat diverses quantitats de diners per indemnitzar la víctima.
El jutjat també ha condemnat l’agressora a pagar una indemnització de 5.400 euros per lesions físiques i de 2.500 per psicològiques, més els interessos legals corresponents. A més, dictamina una ordre d’allunyament per l’agressora que estableix que durant quatre anys ha de mantenir-se a 1.000 metres de la víctima, el seu domicili o lloc de treball.
Declaracions contradictòries
El text també fa referència a les declaracions contradictòries que han donat l’agressora, la víctima i el raper. La condemnada va reconèixer ser l’autora dels fets i va detallar que tenia claus del pis perquè vivia amb el Morad, però desconeixia que ell mantenia una relació paral·lela amb una altra dona. A més, va explicar que l’atac es va produir després d’una nit a la discoteca en què va consumir alcohol i cocaïna. La jutgessa remarca que tot plegat hauria influenciat que la dona patís un trastorn mental transitori.
En la seva declaració, Morad confirma que tenia una relació sentimental amb les dues dones i assegura que quan es va despertar, els fets ja havien passat i que no va haver d’intervenir. Paral·lelament, però, la víctima assegura que va ser ell qui va treure el ganivet de les mans de l’agressora i va evitar que la seguís atacant.