Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort violenta d’una persona a Reus (Baix Camp). Els fets s’han produït cap a les sis de la matinada al carrer Amargura de la localitat, segons han confirmat fonts pròximes al cas a l’Agència Catalana de Notícies (ACN). Els agents encara treballen per esclarir les causes de la mort, però les primeres informacions apunten a una discussió de trànsit com l’origen d’una baralla que hauria acabat amb la víctima apunyalada, segons avança El Caso.

La policia catalana està tractant el cas amb prudència i oficialment només confirma que es tracta d’una mort violenta, però eviten donar més detalls sobre les causes del crim. A mig matí, els Mossos d’Esquadra han informat de la detenció d’una persona en relació amb l’apunyalament, però no han donat més detalls sobre el seu grau d’implicació en el crim.

El cos de la víctima estès a terra al carrer de l’Amargura de Reus / ACN

Tot hauria començat quan víctima i agressor han tingut una topada amb els seus respectius vehicles. Les causes de l’accident encara es desconeixen. Les unitats que han respost a l’avís d’emergències han trobat el cos de la víctima al mig del carrer, a prop d’un cotxe aturat que impedia la circulació, segons diversos testimonis. La policia ha optat per tallar el trànsit al carrer mentre arriben el forense per fer l’aixecament del cadàver, que l’ha d’autoritzar el jutjat que estigui de guàrdia aquest dilluns.

Dos morts i cinc mossos ferits a Osona

La setmana passada un home va matar a trets el seu germà a Calldetenes (Osona) i va ferir cinc mossos. Després de diverses hores atrinxerat a casa seva, l’home va ser abatut per la policia. Dels cinc agents ferits durant el tiroteig, tres estaven greus i van haver de ser traslladats a l’hospital, mentre que els altres dos van ser atesos en el mateix lloc dels fets pels sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Comparteix

Icona de pantalla completa