El PP català demanarà explicacions a TV3 per unes imatges del capítol d’ahir de la sèrie Ventdelplà en què, mentre parlen dos protagonistes, es podia veure de fons, durant uns segons, una pintada al carrer amb les sigles del PP dins d’una diana.
Segons ha explicat el secretari general del PPC, Jordi Cornet, el PPC es queixarà per aquesta imatge a la Comissió de control de l’actuació de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Cornet ha dit que “costa de creure” que les imatges “siguin casuals”, i ha lamentat que una televisió pública permeti que apareguin pintades “antidemocràtiques” en una sèrie de la televisió pública.
El dirigent popular considera que la imatge de les sigles del PP emmarcades per una diana “afecta molt” el PPC i és “intolerable”.
