Artur Mas denuncia “indefensió total” davant el Tribunal de Comptes

L'expresident ja ha presentat el seu bé immoble com a garantia

L’expresident del Govern Artur Mas ha denunciat el que considera que és una situació d'”indefensió total i d’arbitrarietat” després de la decisió del Tribunal de Comptes, que ha rebutjat els avals presentats per la Generalitat a través de l’Institut Català de Finances. Des dels Jardins del Palau Robert aquest dijous, Mas ha advertit en roda de premsa que s’està “en el pitjor dels escenaris”, perquè el tribunal no dona marge als afectats per presentar els avals i no accepta els que ja han presentat.

Mas ha explicat que ja ha presentat el seu bé immoble com a garantia, però ha alertat que no sap si l’acceptaran: “No en sabem res. Estem a la intempèrie”. L’expresident ha apuntat que si el tribunal acceptés el seu pis, ja seria “suficient” per aturar el seu cas, però assegura que no en sap res. A banda, l’expresident ha dit que no li consta que la Caixa de Solidaritat tingui “capacitat” per cobrir les despeses dels 34 excàrrecs perseguits.

La Generalitat presentarà recurs

El conseller d’Economia i Hisenda, Jaume Giró, ha anunciat que el Govern presentarà recurs contra la decisió del Tribunal de Comptes d’embargar els béns a vint-i-vuit exalts càrrecs del Govern. De fet, ho ha qualificat com “una decisió política amb ànim de venjança” i ha confirmat que el Govern recorrerà perquè els avals són “plenament vigents i legals”. Giró considera que el Tribunal de Comptes pretén “embargar directament” els béns i subratlla que “casualment” la decisió ha arribat quan el PSOE i el PP han desbloquejat la renovació dels membres del Tribunal de Comptes. El conseller, a banda, ha confirmat que segueixen parlant amb entitats financeres per ser els avaladors.

Comentaris

    Astut Mas, l'hereu polític de La Famiglia Pujol Ferrussola 14/10/2021 7:09 pm
    Mai l'havia vist tant motivat, ni quan va convocar la costellada de 3 respostes sense cap conseqüència. Sembla que la seva butxaca el motiva més que la independència de Catalunya...
      Ricard 15/10/2021 9:29 am
      Si té res a denunciar té jutjat obert dia i nit. Sinó calli, que se li veu el plumero.
    hem de marxar d'Espana. 14/10/2021 7:31 pm
    NO ET DESESPERIS, Artur Mas, que cauràs malalt i aixó és el que ells volen!
    Luisnomeacuerdo 14/10/2021 7:38 pm
    Je je me ya no te ríes tanto. Si hay que buscar un responsable no hace falta nada más que mirarme a mí, a nadie MÁS. Mandíbulas dixit.
    Artur 14/10/2021 7:43 pm
    Com se sent un quant t'apliquen la teva propia medicina?, teniu ideia de la quantitat de gent que se sent igual?, i mai us ha preocupat?, dons ara, dues pedres.
      Ricard 15/10/2021 9:30 am
      Quina gent se sent igual?
    fat boy 14/10/2021 7:47 pm
    Pero que no li estava be restar dins d'Espanya?. O nomes era pels bisnis?. Doncs mira, tot va en un sol paquet, como las lentejas.
    Doctor Strangelove 14/10/2021 7:59 pm
    A l,intemperie diu el bocamoll, i aquest estiu estava tot el coi de dia al iot! Paga del que va regularitzar el Testaferro de l,avui Florenci, sí coi, del que va regularitzar ton pare mestre tu eres conseller d,economia! Doc.
    Res Junqueras 14/10/2021 8:53 pm
    Ja veus. Anem eixamplant la base i a mes a mes els hi aprovarem els pressupostos i el que calgui.... pero aixo si.... GRATIS
      Qui diu que és gratis? 15/10/2021 10:51 am
      El que no ens ha sortit gratis és el vergonyos paper del batxiller foll. Nosaltres rebent garrotades, judicis i multes gràcies a que ell va trigar 8 segons a suspendre la DUI per fugir a continuació deixant-ho tot enmerdat...
        Ricard 15/10/2021 12:49 pm
        "Qui dius que és gratis": Opinions de falsa bandera no, gràcies.
    Hacemos una colecta? 14/10/2021 8:59 pm
    jojojo
    Politicos catalanes, de ustedes depende 14/10/2021 10:58 pm
    Esto, la carcel y demas calamidades, suceden cuando con el enemigo se hacen las cosas a medias, o lentas, o desunidos (o todas juntas). La buena noticia para los politicos catalanes es que (solo de momento) aún estais a tiempo de rectificar. Politicos catalanes, tened en cuenta que no conoceis a vuestro enemigo (quizas porque algunas veces habeis dormido con el), España no solo No perdonará, Ni se Calmará, Ni Retrocedera Jamás, sino que irá a más, por todo y todos. Y en el interin, cuanto mas debilitados y acojonados nos vea (victimismo), mas se envalentonará, y mas sed de daño tendrá.
      Ricard 15/10/2021 12:50 pm
      Gran veritat.