Torrent demana un “acord global” que inclogui la investidura d’Aragonès i la substitució a la Mesa

L'expresident del Parlament obre la porta a ser conseller en la propera legislatura

L’expresident del Parlament Roger Torrent ha demanat aquest dimecres un “acord global” entre Junts per Catalunya i Esquerra Republicana que inclogui la investidura de Pere Aragonès com a president de la Generalitat i la substitució de Jaume Alonso-Cuevillas per Aurora Madaula a la Mesa, que és la proposta de Junts. Cal recordar que els comuns han proposat que el substitut sigui Lucas Ferro i han demanat el suport d’ERC. En una entrevista al Matí de Catalunya Ràdio, ha emmarcat aquesta proposa dins la “construcció de bases de confiança“.

Torrent també ha confiat que s’arribi a un acord entre els dos principals partits independentistes, i ha insistit que l’objectiu dels republicans és “governar en coalició perquè és possible i perquè fa temps que hi treballem“. Si Aragonès acaba investit com a cap de l’Executiu català, Torrent ha obert la porta a ser conseller d’aquell Govern. “Allà on em demanin hi seré sempre”, ha dit. Sobre la relació entre ERC i Junts, Torrent ha dit que s’han de superar “els retrets i les picabaralles”.

Comentaris

    Ausas, President d'Erc 07/04/2021 5:40 pm
    Torrent fent d'Ausas,millora. Ausas, el millor Conseller d"Erc, i amb molta diferencia. Era honrat i no un lladre i criminal com Mossen Ferrovial de junquwras
    ERC el burdell de sanchez 07/04/2021 4:51 pm
    PUIGDEMONT o el generalismo Junqueras de ferrovial erc.psoe
    Joan 07/04/2021 2:27 pm
    Aneu tots a cagar a la via, n'estic fins a mes a munt de les vostres guerres, i els problemes del poble ja els arreglarem, que no corren pressa. Em foteu fastics.
    Si fossim a Irlanda 07/04/2021 2:19 pm
    Ho tindries clar, Torrent.
    Lluït 07/04/2021 12:49 pm
    Traducció: XANTATGE. Fàstic!
      Maria 07/04/2021 4:48 pm
      Sí, fàstic. Però també demostra que són. A veure si els hi queda clar a la gent. Jo de Junts ho tindria claríssim i els deixaria retratats.
    Casa de palla 07/04/2021 11:59 am
    Quan dimitirà la direcció de JxCAT? Catalunya no es mereix aquesta colla d'ineptes. Debiliten l'independentisme i venen fum. Converteixen el Parlament en un caos. Són pitjors que C's
      Erc mata i oba com un junqueras ee ferrovial y hermano chorizon 07/04/2021 4:48 pm
      Cua de junqueras, estraperlo tripartit
      Jordi.C 07/04/2021 12:06 pm
      Crec que t'has confós, ningu debilita mes l'independentisme que ERC, que no només ha renunciat a plantar cara al Gobierno del 155, si no que els dona suport.
    Jua jua 07/04/2021 11:56 am
    Torrente el. Orinal del Parlament
    rd 07/04/2021 11:51 am
    erñ botiflers, només els mou odi cap al legítim president Puigdemont
    Ramon 07/04/2021 11:02 am
    Espanya Recupera Catalunya
    Què està passant? 07/04/2021 10:55 am
    Torrent, Forcadell, Cot i el que ens espera. Tots escriuen llibres. Ni que vingués Sant Jordi.
    vendetta 07/04/2021 10:49 am
    paraula de botifler, y ames es un chantajista
    Maquiavelo de Vallecas 07/04/2021 10:43 am
    co..!!!, el que faltaba , pasarás a la papelera de la historia como "el caquitas", que es mucho mejor que el de traidor , o vendido, o topo , ¿sabes que tienes un gran futuro en T5 ?. como analista de la roiicito , o paquirrin , o la pantoja o su ... madre.
    Casa de palla 07/04/2021 10:37 am
    Junts és un orgue de grills i es fan un gran embolic. Els dirigents no donen la talla, i cada dia generen nous problemes.
      Jun1ueras, robar i matar, gran Ferrovial.SS 07/04/2021 4:50 pm
      Erc es el burdell del generalisimo junqueras, es deu, es lladre 8 assassi de 23,000 catalans
    Edgar 07/04/2021 10:11 am
    Al gran traïdor li molesten les crítiques. El que Torrent voldria és que ens oblidem de les seves greus pecats.
      Ja 07/04/2021 11:37 am
      Obbiar el Consell per la República i el Govern Legítim, avalats per les urnes catalanes, fa impossible fer rès amb erc i cup.
        Muntatge 07/04/2021 1:13 pm
        El consell per la república bananera de Puigdemont és una obra de teatre. Si algú li agrada que li prenguin el pèl no hi ha cap problema.
      Pepet 07/04/2021 10:33 am
      Vostè és un capellà?