Missing 'path' query parameter

Joan Manuel Serrat ha estat operat aquest dijous a la tarda d’un petit tumor al pulmó a la Clínica Quirón de Barcelona, segons han informat a Catalunya Informació fonts properes al cantant.

S’està recuperant de la intervenció a la clínica, però ara haurà d’ajornar la presentació del seu nou disc, “Hijo de la luz y de la sombra”. El primer dels concerts s’havia de fer el 27 de març a Elx (Baix Vinalopó), i la gira s’allargava fins a l’octubre d’aquest any.

A Catalunya, la seva pròxima actuació era el 9 d’abril a l’Auditori de Girona, amb les entrades ja exhaurides. El 2004 Serrat ja va haver de suspendre una gira en ser intervingut per un càncer de bufeta.

L’Auditori explica que en el concert de l’abril vinent Serrat retia homenatge al poeta Miguel Hernández amb un espectacle amb elements teatrals i audiovisuals. Així, amb motiu de la celebració del centenari del naixement del poeta d’Orihuela, Serrat va elaborar el nou disc. Tretze nous temes musicats que, juntament amb el material ja editat el 1972, conformaven la matèria primera d’aquest espectacle.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter