Jordi Sánchez demana que el 14-F es vagi a votar com si fos l’1-O

El secretari general de JxCAT diu que el "principal adversari és l'abstenció"

El secretari general de JxCAT, Jordi Sánchez, ha animat aquest diumenge a anar a votar el 14-F com si es tractés del referèndum de l’1-O. Sánchez ha parlat durant la presentació de la candidatura de JxCAT a les eleccions a la Generalitat i ha denunciat “una operació d’Estat” perquè no es puguin ajornar els comicis. Davant d’aquest context, Sánchez ha manifestat que les urnes “no fan por” a JxCAT perquè “el nostre adversari és l’abstenció”. És per això que ha demanat que la gent voti per la candidata del seu partit, Laura Borràs, la que han considerat com “la millor”.

Durant al presentació altres candidats han posat l’accent en la repressió de l’Estat contra l’independentisme, com la cap de llista per Girona, Gemma Geis, o el cap de llista per Tarragona, Albert Batet. Precisament Batet ha dit que Catalunya no pot seguir en “l’autonomisme” i ha manifestat que aquest és “el canvi” que proposa Salvador Illa amb el PSC. De la seva banda, Ramon Tremosa, cap de llista per Lleida, ha advertit que es vol fer votar els catalans el 14-F perquè potser el 30-M ja s’hauran repartit els fons europeus i preveu que els catalans en quedin marginats.

Comentaris

    Angelblau 24/01/2021 5:58 pm
    Feu el favor de no llegir, comentar o valorar els comentaris dels nyols .. si us plau
    Ricard 24/01/2021 4:40 pm
    La gent té dret a votar i a tenir por d'anar a votar. Suggereixo que els partits facin propostes prou engrescadores per motivar al votant. També poden informar encara més de com votar per correu. Tractem a la gent de manera adulta si us plau.
      Ramon 24/01/2021 4:51 pm
      Pizzes, no. Ja s'ha provat i no és prou reclam.
        Ricard 24/01/2021 8:16 pm
        Doncs tatuatges
    "votar com si fos l’1-O" 24/01/2021 4:28 pm
    Et portes la papereta impresa a casa teva, sense sobre, i la fiques a la primera urna que vegis. No cal que et procupes del cens.
    Fantasma. 24/01/2021 4:21 pm
    Jordi Sánchez demana que el 14-F es vagi a votar com si fos l’1-O. Pero este personaje no sabe que más de la mitad de la gente votaron el 1-0 porque no les gusto que la guardia civil pegara con las porras no porque fueran indepes¿?, ojalá hubiera un censo del 100*100 se os caería el moco indepes y mandad dinero al fugado que ya se lo gastado en fiestas.
      Ricard 24/01/2021 4:36 pm
      Pintoresc comentari d'un estranger.
    Ramon 24/01/2021 2:31 pm
    Tarradellas rebia donacions particulars de patriotes. Em sembla del tot lloable, per descomptat. Però torno a dir-ho: atès que els únics presidents catalans (hi compto els de la Mancomunitat) que no han sofert la persecució d'Espanya són els sucursalistes (Bienni Negre 1934-1936 i Septenni Negre 2004-2010), és a dir, com que comprometre's per la nació catalana té sempre conseqüències de repressió, sovint concretades en l'exili, haurien de ser les pròpies administracions públiques actuals que financessin un fons exterior per atendre necessitats de l'exili.
    @"Catalunya hauria de tenir un fons a l'exterior." 24/01/2021 2:12 pm
    Háblelo con Jordi Pujol. Es todo un experto en el tema.
      Ricard 24/01/2021 4:37 pm
      Si incriminen prova. Si no calla.
        Pintoresc comentari del gilipolles @Ricard 24/01/2021 5:04 pm
        Si incrimines prova. Si no calla.
          Ricard 24/01/2021 8:17 pm
          No sabia que ser estranger fos ser un g...
    L'OBSERVADOR ASTORAT 24/01/2021 1:35 pm
    Si el TSJC i la JE poden decidir la data de les votacions , no oblidem mai que "NOSALTRES" sempre podrem decidir qui guanya. SOM-HI DONCS !!!!!!
    De lluny 24/01/2021 1:04 pm
    Tot i aixó, continuo pensant que per la presidència...En CANADELL.
    PREPAREU LES URNES que els anys passen! 24/01/2021 1:03 pm
    Jo SÍ, hi aniré! I la meva mare,de 85 anys, que des del covid solament ha sortit per la vacuna de la grip, ja m'ha manifestat la seva voluntat d'anar a votar! I està molt coenta dels españolistes globalistes, li cou molt haver de continuar vivint dins d'españa!
    ¿Polivoto y urnas chinas? 24/01/2021 12:34 pm
    Interesante sugerencia
    Ramon 24/01/2021 11:56 am
    Catalunya hauria de tenir un fons a l'exterior. Amb diners provinents tant de donacions particulars, com de partides públiques, explícites, en pressuposts d'administracions autonòmiques o locals de partits nacionalistes, patriotes. El fons potser també seria prudent que l'administressin persones residents fora de l'estat espanyol. I els diners estarien destinats a cobrir les necessitats de tot quant català hagi d'acabar a l'exili per raó de llur patriotisme. No només és lícit tenir diners fora en previsió de tal eventualitat: és ne-ces-sa-ri. I ja dic, diner públic inclòs (que ja em direu quin català digne no podria entendre-ho).
    JOSEP EL AVI DE CARDEDEU 24/01/2021 11:50 am
    JA Molta Diferencia EL 1-O Estaba PROHIBIDO ANAR A VOTAR NO ERA LEGAL AQUELLES ELECCIONS , Per aixo ba actuar la policia I ARA AQUESTES ELECCIONS AUTONOMICAS CATALANES DEL 14-F Si son LEGALS Y PERMITIDAS ..Ja molta Diferencia ALGU U TENIA QUE DIR Cal contar amb la pujada de LA ABSTENCIÓ Alguns castigaran els Alcaldes ques ban VACUNAR Cuan no u tenien que fer .
      GAVANENC 24/01/2021 2:45 pm
      Fa mal a la vista veure com algú pugui acceptar que en un pais que es diu democrata, s'empasi que es pugui prohibir votar. I que, a sobre, pugui blanquejar els salvatjes de la policia i la GC. Voste no te ni puta idea del que es una democracia..... Vagi a veure el NODO....
    el verdugo del Cid 24/01/2021 11:44 am
    Siguem patriotes i anem a votar. Mireu, si guanyessin els unionistes, en realitat també seria una victòria nostra: hi hauran més morts merdespaÑistaÑols per covid que patriotes catalans -ja que hauran votat més. Si, pel contrari, guanyem amb el 50%+1 morirem més patriotes, és cert, però també hauríem mort molts si els haguéssim combatut en la guerra sagnant que es mereixen, i tots sabem que res pararà la nostra revolució - malgrat els nostres partits traïdors- "peti qui peti"; de fet, "ho petarem!". És una situació win-win. Voteu! La escòria espanyola és molt covarda, només s'atreveixen darrere de les armes de les seves forces de seguretat!
    NO VOTEU, NO PARITICIPEU A LA DICTADURA DE LA PROSTITUCIO DEL 78, pur franquisme amb bragues psoe.feixistes 24/01/2021 11:32 am
    Son unes eleccions autonomiques, ho sigui prostitucionals- BOICOT TOTAL AL FEIXISME ESPANYOL, PROU VOTAR MOLLES DE PA AUTONOMIC. SI SOU CATALANS NO VOTEU, que es quedin soles les rates franquistes de VOX-PSC-CS-COLAU d'españa pura, criminal i prostitucional.