El ministre de Política Territorial, Miquel Iceta, ha explicat aquest dijous que segons el govern espanyol “el més raonable seria arribar a un acord sobre autogovern, finançament i participació de les Comunitats Autònomes en el disseny de polítiques de l’Estat, i que això es pogués votar en un referèndum”. En una entrevista al Matí de Catalunya Ràdio, Iceta ha parlat sobre quines són les expectatives de la taula de diàleg, on ha dit que s’haurà de trobar “la solució del mig” entre “immobilisme” i “trencament”. “La solució l’haurem de construir entre tots, perquè no és tan important el que es posi sobre la taula, sinó l’apropament de posicions”.

Per altra banda, ha deixat clar que el govern espanyol no té previst un indult anticipat per als exiliats. “Tothom ha de respondre davant la justícia espanyola”, ha defensat tot apuntant que el més normal és concedir indults després d’una sentència. Així mateix, també ha dit que l’executiu espanyol no té previst canvis al Codi Penal per incorporar com a delicte convocar un referèndum. D’altra banda, no ha descartat la possibilitat d’incorporar a la Constitució una disposició addicional que contempli qüestions específiques per a Catalunya. Iceta ha dit que no sap en què consistirà la reforma del delicte de sedició del Codi Penal que ha promès el ministre de Justícia, però ha volgut deixar clar que “tothom ha de comparèixer davant la justícia quan la justícia el requereix” i, en aquest sentit, ha defensat que només es pot indultar els que han estat condemnats, descartant aquesta mesura de gràcia per als polítics independentistes a l’exili.

Pel que fa al Tribunal de Comptes, Iceta ha evitat dir si li sembla exagerada la petició d’una fiança de 5,4 milions d’euros argumentant que no ha examinat l’informe sobre l’acció exterior del Govern, però el ministre ha volgut subratllar que “ningú està per sobre de la llei” i ha recordat que una decisió del Tribunal de Comptes es pot recorre a la justícia.

Després que el president de la Generalitat, Pere Aragonès, hagi apuntat que hi ha “altres vies” alternatives a una reforma de la Constitució per poder convocar un referèndum, Iceta li ha respost que el 2014 quan es va demanar al Congrés la transferència de la competència per convocar referèndums, la cambra baixa va rebutjar la proposta.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: 2021 a juliol 01, 2021 | 09:55
    2021 juliol 01, 2021 | 09:55
    Espero que la gent tingui memòria i recordi els "apoyare" de Zapatero o qualsevol dels milers d'incompliments que hem patit a Catalunya. Madrid no coneix ni l'honor, ni la justícia, ni el dret a tenir una cultura diferent. Viuen de l'espoli sistemàtic d'altres territoris als quals tracten sempre com a colònies sense drets. Encara ara, 500 anys després d'haver-los desposseït de les seves llengües pròpies, segueixen dient que el castellà que es parla a sud-America "no és l'autèntic" Aquest és el respecte que senten per qualsevol que no siguin ells mateixos. Hem de marxar o aquí no hi haurà futur pels nostres fills.
  2. Icona del comentari de: Ricard a juliol 01, 2021 | 09:58
    Ricard juliol 01, 2021 | 09:58
    Una persona integrada en el govern de la Gran Castella del 91 al 96 (quant es va destapar el cas GAL i com l'esmentat govern ho va voler tapar tot), cobrant de la politica com a mínim des dels 27 anys, ens alliçona sobre que hem de poder votar els catalans? Això és seriós?
  3. Icona del comentari de: Robert a juliol 01, 2021 | 10:00
    Robert juliol 01, 2021 | 10:00
    No gràcies...feixistes.No som ni serem ñols en la vida.Us podeu quedar la vostra españa on us càpiga. Cal fer efectiu 1-O i estar el més lluny possible del país més feixista del món.Mentres no us treieu del cap al puto franco no fareu res de res miserables i descerebrats cavernícoles. Sou la riota del món ñordos. Visca Catalunya lliure i independent.
  4. Icona del comentari de: fat boy a juliol 01, 2021 | 10:06
    fat boy juliol 01, 2021 | 10:06
    Ha, ha. El saben aquell que dice que van els catalans i voten en referendum un estatut i van els espanyols i no deixen ni la raspa?.
  5. Icona del comentari de: amb els nazionals no hi ha res a fer, són repressió, esmicolament llengua i cultura, espoli, desinversió, prohibicions ... a juliol 01, 2021 | 10:09
    amb els nazionals no hi ha res a fer, són repressió, esmicolament llengua i cultura, espoli, desinversió, prohibicions ... juliol 01, 2021 | 10:09
    ja ens ho coneixem, qualsevol acord i/o referèndum amb els espanyols, és paper mullat. Al que resulti, que sempre serà un succedani de no res, li passaran el ribot, el recorreran al Prostitucional i si encara hi resta alguna cosa ... ho incompliran o no ho implementaran fins dins d'uns quaranta anys, com a mínim.
  6. Icona del comentari de: Narcís a juliol 01, 2021 | 10:17
    Narcís juliol 01, 2021 | 10:17
    Per a quina cosa ? Perquè fumin recursos i tribunals els anul.lin ? PD : pitjor, encara, perquè els delinqüents o catalanòfobs .. continuïn volent empobrir Catalunya, negar ses iniciatives i no deixà'ls-e governar ' autonòmicament ' ? Nota : perquè segueixin difamant, injuriant i calumniant allò català amb tota mena de falsedats, improperis i insults ? Anotació al marge : perquè no diguin una punyetera veritat pel que fa a la història de Catalunya àdhuc amagar sa rellevància en això que entenen per espanya ? Incidència : políticament parlant " cadascú a ca seva i Déu a la de tothom " ( Catalunya necessita pàtria pròpia per moure's .. i pel mateix món ' ! ) !
  7. Icona del comentari de: germamarx a juliol 01, 2021 | 10:21
    germamarx juliol 01, 2021 | 10:21
    Marededeu quin personatge !!!
  8. Icona del comentari de: rd a juliol 01, 2021 | 10:22
    rd juliol 01, 2021 | 10:22
    ves a la merda
  9. Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 10:24
    Ramon juliol 01, 2021 | 10:24
    Ells SEMPRE han tingut aquest pla, aquesta estafa, en ment. Aquesta, exactament AQUESTA, ja era l'estafa que ja tenien en ment quan pretenien estar taaaant a favor del dret a decidir (Lucena) i quan garlaven amb aquell èmfasi que "Això només es resoldrà votant!" (notari de Cuní).
  10. Icona del comentari de: cocaculeru a juliol 01, 2021 | 10:24
    cocaculeru juliol 01, 2021 | 10:24
    jo proposi que el carceller miguel izeta, el fotin fora de la política. un personatge, que primer es manifesta a favor del dret a decidir, i després va d'abracet a les manifestacions de la ultradreta, no pot ser mai, representant de la societat
    • Icona del comentari de: Paco a juliol 01, 2021 | 11:11
      Paco juliol 01, 2021 | 11:11
      Aixo ja es va fer amb l'estatut del 2006...pantalla passada i mes que caducada....
  11. Icona del comentari de: MSR a juliol 01, 2021 | 10:28
    MSR juliol 01, 2021 | 10:28
    No ens enganyis, Això no és la via del mig. Això és tornar a l'Estatut del 2006 perquè quan vulguin ens hi fotin de nou el 'canviasso' i ens tornin a posar el del 2010 o el post-155. Ves a saber quin dels dos.
  12. Icona del comentari de: cocaculeru a juliol 01, 2021 | 10:30
    cocaculeru juliol 01, 2021 | 10:30
    per cert carceller miguel izeta, com pots tenir tanta barra de dir que et va saber greu "Em va saber greu les crítiques que Cuixart va rebre per l'abraçada que es va fer amb mi", ets un mentider, cínic, tros de quoniam, i només pots ser un socialista español. El Jordi Cuixart és tot un Senyor, una gran persona, tot el contrari de tu, que vas fer l'impossible per empressonar-lo
  13. Icona del comentari de: torracollons a juliol 01, 2021 | 10:34
    torracollons juliol 01, 2021 | 10:34
    amb tu farem un sorteig, cap de porc!
  14. Icona del comentari de: Josep a juliol 01, 2021 | 10:37
    Josep juliol 01, 2021 | 10:37
    I tu president de la Generalitat, no?
  15. Icona del comentari de: TSSO a juliol 01, 2021 | 10:46
    TSSO juliol 01, 2021 | 10:46
    Cafè para todos 2. Sense comentaris.
  16. Icona del comentari de: NO VOTAREM MES AUTONOMISME FRANQUISTA a juliol 01, 2021 | 10:49
    NO VOTAREM MES AUTONOMISME FRANQUISTA juliol 01, 2021 | 10:49
    Qualsevol cosa que no sigui votar independencia, VOTARE NO
  17. Icona del comentari de: skamarla a juliol 01, 2021 | 11:03
    skamarla juliol 01, 2021 | 11:03
    Aquesta pel·lícula ja l'he vista, i acaba malament, tros de mentider.
  18. Icona del comentari de: Tela a juliol 01, 2021 | 11:16
    Tela juliol 01, 2021 | 11:16
    No vegis amb el sinistre Icínic.
  19. Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 11:20
    Ramon juliol 01, 2021 | 11:20
    En línies generals estic bastant d'acord amb l'exposició que ens fa rd.
  20. Icona del comentari de: El més trist és que hi caurem de quatre potes a juliol 01, 2021 | 11:30
    El més trist és que hi caurem de quatre potes juliol 01, 2021 | 11:30
    De fet ja hi hem caigut, el referèndum ja el varem fer i les eleccions posteriors (aquestes ningú discuteix que fossin legals) ja varen corroborar la majoria independentista. L'abstenció no compta, qui no diu res vol dir que ja li està be el que diu la majoria, sinó votaria, que ningú ho impedeix. Ara aquí tothom arrossegant-se suplicant un segon referèndum acordat amb l'Estat i potser referendat per la resta d'espanyols (???? on és l'AUTOdeterminació?), i que aquest, suposant que un dia ho permeti, ho farà quan els indepes estiguin tant estomacats física i moralment que no tinguin ni esma per arribar caminant a les urnes. Ells tenen la seva estratègia i van per feina. Nosaltres NOOOOOO, només fem performances i xerrem repetint finestres, momentums, embats.....etc ad infinitum.
    • Icona del comentari de: Pol a juliol 01, 2021 | 11:55
      Pol juliol 01, 2021 | 11:55
      Si fos tan fàcil com tu creus, fària dècades que tindríem un estat independent com ja tenen Irlanda, Noruega, Finlàndia, Estònia, Txèquia... Si molts de catalans ho volem, entre tots aconseguirem la independència, cal seguir endavant, desconnectar i fer tot allò possible fins aconseguir l'alliberament nacional. Per a aconseguir-ho, recorda tothora que solament ens tenim a nosaltres, mentre qualsevol unionista espanyol té tot l'estat espanyol al darrere seu amb el joc brut, lawfare de la justíci aespanyol, el fastigós tribunal espanyol de (passar) cuentas, les forces d'ocupació, tacitos, espies, Cni, fons reservats, clavegueram de l'estat espanyol... tot inclòs (i pagat també per nosaltres !), i és clar ells des del sofà estant poden esperar allò del desinflament del souflée... Companys, ànims, salut i endavant amb la independència..
  21. Icona del comentari de: Gerko a juliol 01, 2021 | 11:44
    Gerko juliol 01, 2021 | 11:44
    Referèndum entre romandre dins d'un estat que ens ha humilia des de fa més de 300 anys, que no ens reconeix com a nació, que la nostra llengua els hi és una nosa, que no ens accepten com som, que per motius polítics prometen i fan pressupostos, però, mai fan infraestructures importants com la del corredor de la Mediterrània ferroviari, això sí totes les capitals de província espanyoles "connectades" amb vies d'alta velocitat amb Madrid, la capital de Colau... o l'altra opció, la bona, tenir una eina anomenada independència per a aconseguir un estat propi per a poder decidir sense intermediaris estrangers, en el nostre cas ens forma de república, com ja tenen els Països Baixos, Irlanda, Grècia, Txèquia, Eslovènia, Lituània, Eslovàquia, Àustria, Letònia, Estònia, Dinamarca, Finlàndia, Estònia... Jo tornaré a votar sí a la independència.
  22. Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 11:53
    Ramon juliol 01, 2021 | 11:53
    Espanya NO és una democràcia. I en bona part també és per aquesta raó, que el Procés no hi encaixava. Perquè era democràcia pura. Quelcom autènticament sorgit i volgut pel poble. Espanya com digué eix constitucionalista andalús és "una oligarquia refrendaria". O sia que uns pocs decideixen el què, el com i el quan, i llavors munten el paripé de fer que l'electorat ho avali (amb formes i arguments no gaire diferents de les votacions franquistes).
  23. Icona del comentari de: Gerard a juliol 01, 2021 | 12:18
    Gerard juliol 01, 2021 | 12:18
    Això ja ho hem fet amb els estatuts d'autonomia "cepillaos" i mai desenvolupats, farsants.
  24. Icona del comentari de: Delfí Artós a juliol 01, 2021 | 12:18
    Delfí Artós juliol 01, 2021 | 12:18
    Espanya és un estat amb un règim anomenat transició 1978, una transició és passar més o més ràpidament d'una situació a una altra. A l'estat espanyol ja duen des del 1978, 43 anys "fent" transició, més anys que no pas va durar el règim des del qual van començar a fer la transició. Amb l'excusa de la transició, ara al 2021 ens trobem amb l'exercit espanyol hereu directe del règim anterior (N. Serra ens va aixecar la camisa, algun dia ens haurà de donar explicacions) tribunals de "justícia" com els de cuentas o el TOP "reconvertit" en "Audiencia nacional"... seguim ? Sí, els menys canvis possibles i rentats de cara aparents per a seguir igual, però continuem fent memòria, els Borbons hereus directes de Franco, des de l'any 1969 "ley de sucesión de la jefatura"... o el monopolis franquistes energètics i altres, Campsa, Compania "Telefonica" Nacional de Espana... repartits en transició entre oligarquies que continuen tenint la paella pel mànec i imposen els preus hipotecats, en serveis bàsics com l'electricitat... Despertem-nos ! Ep! i a sobre de la pretesa democràcia en diuen "homologada", "madura", "consolidada", "plena"... eufemismes afegits per a tapar els forats de la democràcia a l'espanyola. Cap estat democràtic ha d'afegir res cada dia per a justificar-se de practicar la democràcia. Ni en això han canviat, Franco del seu fastigós règim, també en deia, quina barra, "democracia organica". En saben un munt d'aixecar camises.
  25. Icona del comentari de: Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) a juliol 01, 2021 | 13:20
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) juliol 01, 2021 | 13:20
    Manual per unionistes i botiflers: Primer pas (ERC i autonomistes de JUNTS).- Proposar un referèndum d'independència acordat (cosa que implica sense haver-ho de dir, ignorar el que ja vam fer el primer d'octubre). Segon pas (PDeCAT, Comuna Pudenta, etc.).- Proposar un referèndum acordat (sense especificar el què s'hauria de votar). Tercer pas (sector sociata del PPSOEMOCS).- Proposar un referèndum acordat per votar qualsevol collonada sense relació amb la independència. Els autonomistes faran una transició gradual del primer pas al tercer passant pel segon. En mandonguilla és un exemple de manual de salt directe al tercer pas
  26. Icona del comentari de: ele a juliol 01, 2021 | 13:23
    ele juliol 01, 2021 | 13:23
    no habeis dicho que no se pueden hacer referndums ? a es que depende si es para la independencia o para lo que a mi me gusta no¡¡ pues va aser que u tornarem a fer
  27. Icona del comentari de: Sí, tornaré a votar sí a juliol 01, 2021 | 13:30
    Sí, tornaré a votar sí juliol 01, 2021 | 13:30
    El gran acord que cal votar de nou és: "Voleu que Catalunya esdevingui un estat independent en forma de República ?" Per a mi. sí.
    • Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 14:27
      Ramon juliol 01, 2021 | 14:27
      La cua "en forma de república" és del tot sobrera. No cal. És com especificar que l'estat català serà al planeta Terra. Amb "Voleu que Catalunya esdevingui un estat independent?" n'hi ha prou.
      • Icona del comentari de: Pertorbat a juliol 01, 2021 | 16:19
        Pertorbat juliol 01, 2021 | 16:19
        Apa, no ens solegis més ja sabem que tens un dilema, car solament hi ha dues possibilitats república o monarquia, i és clar a tu com a ultra dretà la república no t'acaba de fer el pes, de fet empre ens fas saber i manifestes que no ets republicà, fins i tot odis pregons. Potser en un cas com el d'Escòcia amb la Commonwealth, podries tenir una eixida, però, no és ni de lluny el nostre cas.
        • Icona del comentari de: rd a juliol 01, 2021 | 16:29
          rd juliol 01, 2021 | 16:29
          No, Ramon perepunyetes, com més clar tot, millor. No ens vinguis amb les teves collonades, que ja et coneixem. El teu immobilisme extrem i tan ancorat la dreta, a casa nostra i al món no tenen cap futur. A més aquest enunciat amb referència explícita a la república, és el què ja vàrem votar l'1 d'octubre del 2017. "Voleu que Catalunya sigui un estat independent en forma de república ?" Tenim memòria.
          • Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 16:54
            Ramon juliol 01, 2021 | 16:54
            Doncs més al meu favor. Precisament i sobretot per raó de claredat, caonv3 evitar la paraula "república". Per què et penses tu que la va introduir ERC?
          • Icona del comentari de: rd a juliol 01, 2021 | 17:48
            rd juliol 01, 2021 | 17:48
            Al seu favor ? En Ramon no té remei. Sense embuts, sí a la república catalana. Tothom sap que els partits independentistes amb representació al Parlament, ERC, Junts per Catalunya i les CUP reclamen, com és evident, en els seus programes electorals la república com a forma del nostre estat.
          • Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 19:22
            Ramon juliol 01, 2021 | 19:22
            No és que jo no tingui remei sinó més aviat que tu no deus tenir pesquis si no entens quelcom tan elemental. La referència republicana és del tot innecessària, absurda, tan ridícula com demanar si volem que l'estat català independent sigui a Europa. Però també és equívoca. Intencionadament equívoca. I això ja és més greu. I tant, que no pot apel·lar-se a la "claredat" per justificar l'afegitó republicà. Precisament perquè la referència republicana va introduir-se de matute dins el vocabulari del Procés amb la intenció evident de confondre la troca. El concepte "república" mai no s'hauria d'haver introduït dins el llenguatge del Procés. Precisament per equívoc. Que per això van introduir-lo. Era la manera que els pudents (i fins tot molts sociates) tinguessin una bandera a la que agafar-s'hi, la bandera republicana espanyola amb la que s'embolica Joan Tardà. La bandera espanyola que va empastifar tants ajuntaments i monuments de Catalunya amb l'excusa de l'abdicació del mataelefants (i mataóssos). La república dels pudents i el seu ninot Joan Tardà sempre va ser l'espanyola. Però a sobre l'espanyola de fa un segle, l'espanyola que va empresonar Companys, l'espanyola de Negrín i Largo Caballero. I ERC, deixant a banda el cas d'abducció ja terminal del Tardà, ERC en el seu conjunt ha fet servir la mandanga republicana en sentit català, cada cop menys, i en sentit espanyol, cada vegada més descaradament, en funció de la circumstància. Tot el contrari, per tant, de la "claredat". Independència SÍ o NO. Això sí que és inequívoc. Inequívoc... i normal.
        • Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 19:25
          Ramon juliol 01, 2021 | 19:25
          Ah, espera, que n'hi ha una de més astracanada encara que no l'havia vista! Menys mal que signa, adientment, "Pertorbat". És l'únic amb sentit de llur parida. El nick.
  28. Icona del comentari de: Ehem ! a juliol 01, 2021 | 13:33
    Ehem ! juliol 01, 2021 | 13:33
    Iceta molt hàbil, va saber furtar-li el "menisterio cupo catalan" a n'Illa. Segurament a Barcelona com a bon espanyolista s'avorria i a Madrid és com un peix a l'aigua.
  29. Icona del comentari de: LLARENA dPENA a juliol 01, 2021 | 16:17
    LLARENA dPENA juliol 01, 2021 | 16:17
    Referemndum només per decidir SI o NO a la independència, i la república catalana. Tot el demés, us ho fiqueo on us càpiga. En Tardà d'ESGERRO AUTONOMIUSTA de CAT, antiga ERC, ja ha fet algun comentari similar, el que significa que tu dius, botifler, només es fer farsa i teatre.
  30. Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 19:30
    Ramon juliol 01, 2021 | 19:30
    A sota demanen que la pregunta del referèndum que Espanya mai no farà (llevat que li ho manin des de fora però això només podria passar si féssim les coses just a l'inrevés de com ens han dut a fer-ho ERC i també la CUP), demanen a sota, dic, que l'eventual pregunta sigui si volem que Espanya sigui un estat independent amb forma de república. El més gros és que hi ha un ruc que ho defensa amb l'argument que l'afegitó republicà fa més clara la pregunta. "NO SOM INDEPENDENTISTES: SOM REPUBLICANS" (Ernest Maragall, cap de llista d'ERC). Ja veus tu, ruc, quina claredat s'aconsegueix amb l'innecessari afegitó republicà. La claredat s'aconsegueix eliminant-lo.
  31. Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 19:35
    Ramon juliol 01, 2021 | 19:35
    L'única raó que se m'acut per l'estupidesa de l'afegitó "republicà" en un eventual referèndum independentista seria que la pregunta calqués i així homenatgés el Primer d'Octubre. Però jo crec preferible homenatjar el Primer d'Octubre convertint-lo en la nova Festa Nacional de Catalunya (de manera transitòria, evidentment, o sia només fins que ja tinguem un dia de la independència oficial i permanent a tots els efectes). Ah, i també passar a cridar INDEPENDÈNCIA als estadis el minut 20.17 en lloc del 17.14. Això també estaria bé. I això també homenatjaria el Primer d'Octubre. Per res de parlar de repúbliques. Que els netament independentistes ja prou que donem per obvi que l'estat català no serà monàrquic però hi ha "republicans" que en realitat ho són d'Espanya.
  32. Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 19:51
    Ramon juliol 01, 2021 | 19:51
    Una consulta independentista normal, o siga independència SÍ o NO, trituraria el relat de les esquerres sucursalistes. Perquè òbviament haurien de votar el mateix que el PP i Vox. I això seria letal per Espanya, perquè el relat d'Espanya a Catalunya viu d'hiperlegitimar les esquerres sucursalistes davant un adversari que sempre resulta que és "fascista" de manera que hem de fer costat als primers perquè no manin els segons. Aquest esquema, aquest relat, que és el d'Espanya a Catalunya, se'n va a la merda si en un referèndum normal, independència SÍ o NO, sociates i pudents voten el mateix que aquells "fascistas". No és només per aquesta raó, però també per aquesta, que mai no voldran una consulta normal. En el millor (i altament improbable) escenari, imposarien una opció que ens la vendrien com entremig que seria la que ells s'hi agafarien alhora que pintarien l'altra opció unionista i la independentista com "extremes".
    • Icona del comentari de: Ramon a juliol 01, 2021 | 19:56
      Ramon juliol 01, 2021 | 19:56
      El pla del teatre de la taula és treure'n quelcom que tant sociates i pudents com republicans (espanyols) ens ho vendrien com el millor d'ençà el pa de motlle. I llavors fer-nos-ho refrendar retrolegitinats amb l'oposició, el NO que demanarà el que ells anomenen "trifachito". Això, aquesta estafa, és el que els sociates han tingut SEMPRE en ment. I això, aquesta estafa, només pot funcionar-los amb la complicitat d'ERC. I en cap cas la cosa no passarà d'aquí. La independència no serà ni opció. Entre d'altres raons, pel precedent que establiria.
  33. Icona del comentari de: Fan d'Iceta a juliol 01, 2021 | 20:51
    Fan d'Iceta juliol 01, 2021 | 20:51
    Una gran idea de la factoria Iceta. Fa 40 anys que va treient idees, federalisme, estatut, aquesta, encara que sempre sigui la mateixa cosa, anar fent declaracions i venent fum, pero no fer res i que tot continuï igual. En quant a les idees del Sanchez: posar el nom de Tarradellas a l'aeroport, i ara els jocs olímpics d'hivern. Són brillants. Els indults, després de quasi quatre anys de presó, forçats per Europa, i només aquests nou i prou. Seguiu així, perque sort tenim els indepes de vosaltres!
  34. Icona del comentari de: JordiP a juliol 01, 2021 | 23:05
    JordiP juliol 01, 2021 | 23:05
    Prou pallassades. NI "Gran Acord" ni "Autogovern" ni estranyes "Participacions". Ja ens ho han tret tot, de manera que qualsevol dàdiva que ara ens puguin atorgar amb la fantasmada del "Gran Acuerdo" no serà més que una tímida passa enrera. Si ja estan parlant de revifar... el mutilat Estatut de 2006!!! Però, s'han cregut que som més idiotes i mesells del que som??? Au, aneu a fer gàrgares, home!! L'únic pacte que volem, gran o petit, és el de celebrar un referèndum de veritat, per l'Art. 105 o per l'Art.26, home!! Un referèndum sense "trampa ni cartón", que pregunti si volem ser un Estat independent. I això és tot. Pru. Basta ya.
  35. Icona del comentari de: Iceta, un franco real a juliol 02, 2021 | 06:15
    Iceta, un franco real juliol 02, 2021 | 06:15
    Molt ltgi, i molta crosta franquista per l'autodeterminacio. Iceta un franquista degenerat constitucional

Respon a Pol Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa