Ferit d’un cop de porra un diputat electe de la CUP en les protestes per Hasél

Es tracta de Dani Cornellà, exalcalde de Celrà, i els fets s'han produït a Girona

El diputat electe de la CUP per Girona i encara alcalde de Celrà, Dani Cornellà –deixarà el càrrec municipal quan prengui possessió de l’escó–, ha hagut d’anar al CAP a ser atès d’un cop al cap durant la manifestació en contra de l’empresonament de Pablo Hasel a la capital gironina. Cornellà té un cop fort a l’orella que li hauria fet amb la porra un agent de la Brigada Mòbil dels Mossos d’Esquadra durant l’actuació policial per dispersar la protesta. Cornellà es planteja l’opció de denunciar els fets.

Comentaris

    Luisnomeacuerdo 20/02/2021 1:31 pm
    Seguro que poco le dieron para lo que se merecía. Ahora está policía española tendrá que desinfectar con lejía la porra pues nunca se sabe....
    Ciutadà 20/02/2021 11:44 am
    Dius el mateix que deia Fraga Iribarne, recordes?
    A l'aguait 20/02/2021 11:31 am
    No sé perquè ho veuen tan difícil. Que posin a la Conselleria d'Interior a la J.Albiach o a la Eulàlia Reguant i s'hauran acabat els problemes al carrer. Potser perquè fugiran tots corrent per no veure-les o per no sentir-les . . . . .
    Doctor Strangelove 20/02/2021 9:50 am
    Una mica de xarop de bastó va bé per refrescar les idees d'aquests comunistots! Doc.
    Un català 20/02/2021 7:23 am
    Bona feina del mossos!!!! Jo demano un reconeixement per als policies que fan així de bé la seva feina. I al de la CUP que no plori tant que sembla una floreta
    35
    13
    Respon
    Pau 20/02/2021 12:12 am
    También habría que echar de la política a tanto irresponsable,si le han dado que se hubiera quedado en su casita,que estamos en temporada de pandemia,pero a estos le da igual,el caso es liarla.
    30
    13
    Respon
    Cal demanar responsabilitats. 19/02/2021 10:34 pm
    Ja és hora d'expulsar dels mossos a tots els feixistes. Hi ha massa quillo violent.
    36
    19
    Respon
      Joan Esteller 20/02/2021 12:33 am
      Doncs tots els que voten a Junts expulsats. Junts = Vox versió supremacisme identitari.
      18
      65
      Respon
      Anònim 19/02/2021 11:53 pm
      Excepte el Mossos per la República, tot el cos obeeix a gent com el general Galindo. Els grups autonomenats d'esquerres i manipulats per Podemos estan muntant aquest pollastre, amb els tontos útils de la cup, que tot i rebre garrotades, no volen un govern clarament independentosta que s'enfronto al eestado franquista. Els sous BOE son prioritat per a tots aquests.
        Català de l'empordà 20/02/2021 8:36 am
        Però noi tu saps el q dius...Galindo??...gràcies Mossos per la vistra feina, moltes gràcies.
        58
        27
        Respon
    Alberich 19/02/2021 9:39 pm
    Mes fort li haurien de haver donat. Si fos per els perroflautes de la CUP ja no tindríem policies. I la okupació de la vivenda seria un Sport nacional. Quin fàstic de gent. Necessiten ordre c0llons
    93
    62
    Respon