ERC pregunta a Junts si li “tremolen les cames” per la taula de diàleg

Els republicans, molestos amb Borràs per les seves paraules contra Aragonès

Continua la tensió entre Esquerra Republicana i Junts per Catalunya després del creuament de declaracions que ha originat l’entrevista de Pere Aragonès a Catalunya Ràdio aquest divendres. “Si algú creu que davant d’aquesta oportunitat que tenim hi hem de renunciar, que em digui què hem de fer”. Aquesta ha estat la frase d’Aragonès que ha donat el tret de sortida a la polèmica entre els socis de Govern. Pocs minuts després Laura Borràs ja havia replicat el president de la Generalitat amb una frase igualment contundent: “Demanar concreció als altres quan ets tan pobre en les teves concrecions no és acceptable”. Guerra oberta entre socis dins el Govern.

En declaracions a l’ACN, fonts d’ERC adverteixen que Borràs “ja no pot fer bandera de la unitat” després d’haver criticat les paraules del president del Govern, Pere Aragonès, que prèviament havia reptat tots els detractors de la taula de diàleg a plantejar una alternativa. ERC s’ha mostrat decepcionat per les paraules de Borràs i ha preguntat a Junts si els “tremolen les cames” davant “l’oportunitat” de la mesa de negociació. “Els seus extrems s’imposen i rebenten els punts de consens de la investidura?”, es pregunten veus autoritzades de la formació republicana davant les paraules crítiques de Borràs. El partit que presideix Oriol Junqueras considera que els “extrems” de Junts s’han acabat “imposant” i busquen boicotejar la legislatura. “Si no, no s’entén aquesta bel·ligerància a les portes de la Diada”, afegeixen.

En el tuit controvertit, la presidenta del Parlament ha titllat la taula de diàleg d'”eslògan” i ha apuntat que l’alternativa a la taula de diàleg és la unilateralitat. Borràs ha carregat durament contra la trobada entre el Govern i l’Estat en afirmar que “no hi ha ni una sola concreció i tampoc n’hi ha cap en perspectiva que no sigui el fracàs”.

Comentaris

    Que buen rollito 10/09/2021 5:53 pm
    Que buen rollito hay entre los de la Andapandanchiaaa!🤭🤭🤭🤣🤣🤣 Si ya era bien dicho antes...El movimiento independiente se comerá entre sí sin necesidad de intervenir...🤭🤭🤭🤭🤭 Espera un momento que voy por palomitas...🤣🤣🤣juajuajuajua Juajuajuajua!
      Jou 10/09/2021 6:05 pm
      Per el teu comentari, prova que el teu nivell intel·lectual es -100, gràcies per fer-ho públic i donar un altre clar exemple de gentola nyola
      PEDRO SÀNCHEZ 10/09/2021 6:48 pm
      Cállate PRINGAO
      Ich verstehe nur Bahnhof 10/09/2021 7:34 pm
      ??
    Borràs demana concrecions? 10/09/2021 6:04 pm
    Que no recorda que som on som perquè el poc honorable batxiller va suspendre UNILATERALMENT la DUI en 8 segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat? Ens pot concretar Borràs per què ho va fer?
      EtsRuC 10/09/2021 10:01 pm
      Molt fàcil. Perquè quan va mirar al seu voltant ni Junqueras anava ja a les reunions de govern i tota ERC havia fet un Santi Vila i l'havia deixat més sol que un mussol.
    Vendre fum 10/09/2021 6:04 pm
    Junts no estan acostumats a governar i menys a fer-ho bé. Són de dretes com a bons convergents però més ineptes. Una vegada s'acaben els discursos buits de contingut no queda res. No tenen programa ni capacitat de gestió.
      Ja la vessada l'erqui de torn 11/09/2021 11:29 am
      Tu sí que vas ben fumat
    Layetana 10/09/2021 6:10 pm
    Y qué esperaba el Sr. Aragonés que Junts no le contestará? Parece mentira qué, a estas alturas, les pregunte cuál es su alternativa. La vienen manifestando desde hace tanto tiempo como ellos, ERC, propone la mesa (de lo que sea. Diálogo, charlas o pérdida de tiempo). Pero parece que el Sr. Aragonés no se entera de nada. Así le caen las pelotas en el tejado catalán.
    Borràs diu que l’alternativa a la taula de diàleg és la unilateralitat 10/09/2021 6:10 pm
    Ens pot respondre Borràs per què el batxiller foll va suspendre la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat? Per què no va fer efectiva la DUI el pallasso Torra? En quina unilateralitat creu si vostès no han tingut mai pebrots d'aplicar-la?
      La cagadeta de l'erqui 11/09/2021 11:30 am
      Pallasso ho ets tu, tros de soca.
    Joan 10/09/2021 6:11 pm
    Venga nois, que a Madrid ens guanyaran sense que ells tinguin que fer res. Quin far de riure que es deuen fer. Mes inutils no ho podem ser.
    Joan de l'Ós 10/09/2021 6:24 pm
    Mira que en son de valent i milhomes aquests d'ERC ! Quines coses de dir més fortes ! Ells a pit descobert i no com d'altres ! Enlloc de fer aquest paperot, més valdria un examen de consciència i propòsit d'esmena, plantar la fal·làcia taula i tornar a la unilateralitat combativa. Tota la resta xarlataneria de pena.
      Per valents 11/09/2021 7:30 am
      Hem tingut Miss Catalunya i la seva costellada de 3 respostes sense cap transcendència, 4 anys. Fuigpelmón suspenent la DUI en 8 segons i fugint deixant-ho tot enmerdat, poc mes de 3 anys. El pallasso Torra jugant amb pancartetes i obeint els jutges, finiquitant la legislatura però no convocant eleccions, poc menys de 3 anys. Total, 10 anys processant cap enlloc. Ara demanan al soci forçat pel xantatge de Miss Catalunya que fagin en els pocs mesos que té el Govern Aragonès, el que ells no han tingut pebrots de fer en 10 anys?
        Immorals 11/09/2021 11:34 am
        Deu anys que van portar al moment clau que tard o d'hora ho canviarà tot, que és l'1 d'octubre. I ho farà malgrat els traïdors venuts espanyoleros com tu i tota ERC que van deixar sol el president en el moment clau. Perquè Junqueras ja portava dies fugit del govern i entrevistant-se amb la Soraya, així que menys inventiva i a carregar amb la baixesa i estultícia que us defineix.
    2021 10/09/2021 6:29 pm
    La Borràs només responia la pregunta d'Aragonés, a què ve la queixa?
    Tremolors dels bona persona 10/09/2021 6:43 pm
    Home, per tremolor de cames la vostra davant la DUI, l'1 d'octubre (on vau fer figa), l'envestidura de Puigdemont, exigir el traspàs de l'aeroport, i tot el que sigui treballar per la independència abans de 10 anys, quan ja no estareu al govern ni ben probablement existireu ja com a partit, perquè us haureu reagrupat dins del comuns, o el PSC, o en una resurrecció de C's.
      Tremolor de cames devant la DUI? 11/09/2021 7:34 am
      Com Fuigpelmón que ve trigar segons a suspendre-la i fugir deixant-ho tot enmerdat? O com el pallasso Torra que tampoc la va fer efectiva i va estar jugant amb pancartetes i obeint als jutges?
        ERC = coeficient zero 11/09/2021 11:36 am
        Pallasso tu i tota la teva secta.
    Vendetta 10/09/2021 6:50 pm
    Sou ,lo mateix botiflers tb els de la cup y momium y la anc
    Pallassos 10/09/2021 6:57 pm
    El que tremola de veritat és la credibilitat del Govern de Vichy Catalan. Foteu pena, miserables traïdors.
      Totalment d'acord! 11/09/2021 7:39 am
      El Vichy avui dia està a Waterloo, un poc honorable batxiller va fer figa suspenent la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat, va prometre tornar i encara l'esperem. Això si, li ha quedat una pensió vitalacia i prebendes que un batxiller mai aconseguirà.
        Patètics erquis 11/09/2021 11:40 am
        Es va exiliar quan es va veure sol i que Junqueras li estava fent el llit amb la Soraya. Exiliar-se per seguir al peu del canó a Europa és molt més digne que lliurar-se als jutges espanyols demanant clemència: "senyoria, sóc un bona persona".
    afm 10/09/2021 7:48 pm
    comprat crispes amargat i quedat a caseta tranquil i no surtis al carrers perquè un dia d'aquests t'agafarà un atac qant tornem a sortir..... i cuida't que no t'agavi una ulcera o qualsevol desajust perquè` l'odi que porteu tard o d'hora reventarà i us petarà per dintre..
    LLARENA dPENA 10/09/2021 8:33 pm
    Aquest home, tant curtet (i no per la seva´alçada física) com pot haver estat triat des d'ESGERRO AUTONOMISTA de CAT, antiga ERC, per ser President de CAT?. Deu pensar que tots els CAT som idiotes per creure en la bajenada de la taula del que sigui. Estic segur que no s'ho creu ell ni la resta de la seva colla. Ara, bé, que vagi repetint, com ho fà també el Mossen, que aixó servirà per alguna c osa, és que s'ha de ser molt curtet, baja.
      Jo em faig la mateixa pregunta 11/09/2021 7:43 am
      Però amb el batxiller foll que va suspendre la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat, Miss Catalunya i el pallasso Torra tampoc ho van fer millor. 10 anys prUcessant cap enlloc hi hem vist el nul resultat, ara fa pocs mesos que mana ERC i ets tan equànim que no penses donar ni 2 anys de marge per veure si la taula de diàleg ens treu del merder que han deixat els corruptgents?
        Ja no convences ni als curts de gambals 11/09/2021 11:42 am
        Ja que no saps història, al menys consulta l'hemeroteca, perquè inventar-se-la no és cap opció i ja ningú es creu les falsedats que escampeu els trolls erquis.
    fat boy 10/09/2021 10:03 pm
    No ho crec, mes aviat semblen els d'erc que els tremola l'esfinter.
    Gosset Peret del ferrovial y hermano 11/09/2021 8:36 am
    Bub,bub,bub
    Vol3m un President, no un 3sclau del PSOE.ERColau 11/09/2021 9:07 am
    Aquest pobre home, te l'EGB?
    Martí Tous 11/09/2021 9:17 am
    Veure el nen Peret el Calçasses fent de valent es la cosa més ridicuoa que he vist mai. Aragonés, petitó, escapat abans que et foti un bufeton, cagat, venut, espanyol
    Federalista 12/09/2021 11:47 am
    Jajaja compreu crispetes qué els indepres están barallats idividits ,la geganta nazi pastisser fugit,alies maleteromen, i el pallaso vicari torra per una banda y els de Esquerra per laltra,ACI que a nenjar crispetes, i a Fer un fart de riure inda indapandenchia pel 2784.