Borràs acusa Aragonès de ser “pobre en les seves concrecions”

La presidenta del Parlament respon a les declaracions del president de la Generalitat sobre la taula de diàleg

La presidenta del Parlament, Laura Borràs, ja ha respost a les declaracions que ha fet aquest mateix divendres el president de la Generalitat, Pere Aragonès, sobre aquells que tenen cert escepticisme en la taula de diàleg. La presidenta de la cambra catalana ha assegurat en una piulada al seu compte de Twitter que aquesta mesa de negociació “és un eslògan que fa un any i mig que dura“, i ha assenyalat que no hi ha hagut “ni una sola concreció i tampoc n’hi ha cap en perspectiva que no sigui el fracàs”. “Demanar concreció als altres quan ets tan pobre en les teves concrecions no és acceptable”, ha afirmat en el seu missatge. Borràs ha afegit que l’alternativa a aquesta taula és la “unilateralitat”.

La piulada de Borràs ha arribat minuts més tard que el president de la Generalitat hagi reptat aquells que són contraris a la taula de diàleg a proposar “una alternativa de veritat“. Ho ha fet en una entrevista al Matí de Catalunya Ràdio, en la qual ha assegurat que algú li haurà de dir “què hem de fer” si el que es vol és “renunciar” a una “oportunitat” com la que representa aquesta taula formada per la Generalitat i la Moncloa i que s’ha de reunir la setmana que ve.

Aragonès ha dit que és comprensible que aquest mecanisme generi dubtes i que hi hagi posicions contràries. “L’escepticisme és lògic“, ha dit en referència a l’actitud que té l’Estat espanyol davant del conflicte polític que té amb Catalunya, però ha insistit que “com a país” els catalans han de creure en el seu “potencial” i en la seva “força”. El president ha dit que cal treballar per aconseguir a Catalunya una amnistia per tots els represaliats del Procés i un referèndum d’autodeterminació com el que ja s’ha pogut celebrar a Escòcia.

Comentaris

    Poc nivell 10/09/2021 12:38 pm
    La pitjor presidenta del Parlament i amb molta diferència, no sap que ha tenir una neutralitat institucional, i no és gaire noble que faci d'oposició al govern del qual el seu partit en forma part.
    Jo 10/09/2021 12:56 pm
    Es tan o mes neutral que tu i els teus galifardeu. Per defensar la nostra nació no hi ha neutralitat, som un pais invait fa mes de 300 anys i la unica forma de fer fora l'invasor es amb la guerra, si no atenen a raons que sembla que no.
      Tu 10/09/2021 2:43 pm
      Se suposa que qui presideix el Parlament ha de ser neutral i no posicionar-se. Es clar que'ls corruptgents estan per damunt del bé i el mal, son els escollits per Déu per prUcessar cap enlloc in eternum...
      MHP 10/09/2021 3:28 pm
      Neutral????? 😂😂😂😂 En quin món vius?
      Claro claro 10/09/2021 6:14 pm
      Zzzzzzzzzzzz😴😴😴😴 Perdona no te escuchaba...que querías?...🤭🤭🤭🤣🤣🤣 Que guerra quieres tu papanatas? Con un grupo de guardias civiles se acabó tu guerra grocnyordos!🤣🤣🤣🤣🤣 Guerra dice el pavo...
    Odil.le 10/09/2021 1:12 pm
    A esquerra només l'interessava arribar a la presidencia de la Generalitat i col.locar al cap grassonet. NO ho han aconseguit tot i tenen a l'escolanet. A partir d'aqui la seva obsessió és mantenir-se a la cadira com va fer el Pujol. Cap nova idea que el partit, la butaca i la seva butxaca.
      Per Odil.le la corruptgent 10/09/2021 2:21 pm
      Qui s'ha mantingut a la cadira els últims 10 anys han estat els prUcessistes cap enlloc corruptgents. Els que hi ha ara de fa poc mesos, han de lluitar contra Madriz i contra els "socis" deslleials que boicotejan la taula per parlar de TOT sense oferir cap alternativa millor, com PP, VOX i Colon'os.
    Borràs la mentidera i crispadora... 10/09/2021 1:43 pm
    Diu que la taula de diàleg fa any i mig que dura... Recordo que'ls corruptgents l'han boicotejat des del primer dia, el pallasso Torra la va finiquitar per ordre de Fuigpelmón, que no va tenir pebrots de fer efectiu el mandat de l'1-O, va trigar setmanes a donar el resultat, segons a suspendre la DUI i hores a fugir deixant-ho tot enmerdat. Portan 10 anys prUcessant cap enlloc sense obtenir cap resultat positiu i si molts de negatius sobretot el desgast dels catalans. Què hem de fer si ells no tenen pebrots, renegan del diàleg i no ofereixen cap alternativa millor que seura i parlar?
    ciutada patriota 10/09/2021 2:10 pm
    qui fara la guerra el tal jo jajaja saps disparar xaval jo soc cacador, he anat sempre al conill, soc de molins de rei , i he matat molts conills donar-te un tret al cap , no em suposaria cap problema, lo mateix que si matara un conill, i amb menys problemes de conciencia el conill no m'ha fet res jo i a tu en fi que vols que et digui aixi que menys llops caperucita, el problema es si tu tindries ous per donarme un tret al cap a mi jo a tu ja t'ho dic sense cap problema i ademes dispare molt be avisat estas pallasso indepre hiperventialt.
      Denuncia per a Cot 10/09/2021 2:47 pm
      Vostè censura els comentaris que ensenyan les vergonyes corruptgents i publica amenaces de mort al seu mitjà. Tinc la copia digital i impresa de l'amenaça, ho denuncia vostè als Mossos o jo denuncio al covard "patriota" i a vostè?
        Hasta el gorro 10/09/2021 6:17 pm
        Perdono listillo, es el Jo este que habla de guerra! Yo estoy con el ciutadá, queréis guerra? Yo os daré guerra mamarracho! Se acabó la paciencia con mierdas grocnyordas como vosotras!
    Ramon 10/09/2021 3:56 pm
    N'estic fins a mes amunt dels collons de tans retrets, a partir d'ara no us penso votarar mes. Estic cansat de sentir sempre la mateixa musiqueta. Espero surti un partit independentista SERIOS, i no com vosaltres dos, que sou uns inutils. Espero que molta gent faci el mateix.
    Aragones, quina cosa mes ridicula, inepta i infantil 10/09/2021 8:22 pm
    Entre la senyora Borras i el ninot petitó Aragones hi han mil anys de cultura. Pobre erc a on totsson ninots per oa nomina o per robar com el gran talós ferrovial junqueras, catolicisme de quinqui com cal
      Us presento al nostrat Sonat! 11/09/2021 7:48 am
      Per a ser un País normal també hem de tenir una quota de frikis i sonats. Si sumem els Ñordos i corruptgents estem a la part alta dels Països amb més sonats i frikis.
    Democracia 11/09/2021 12:16 am
    Els neocorruptgents volen concrecio? I si els preguntes a ells que fer et respondran amb paraules buides com unilateralitat o confrontacio, pero si els preguntes que es això i com es fa ningú t'ho dira. Si son tan llestos i tenen la solucio, que coi han fet els darrers 10 anys que han manat? Que va fer el Torra en 3 anys? Només volen tornar al poder es nota un hora lluny i s'aprofiten dels independentistes de tot cor.
      Peret, ets ruc o somera espanyola? 11/09/2021 9:11 am
      La teva democracia es un cagarro del gosset bub bub aragones, mes ruc que un pobre home de Sant Boi. ERC ronya d'ineptes i catolics lladres com el triqui triqui junqueras el ferrovial y hermano. Quin rptuff de f4anquisme fas, tanoca d'erc, els menja nomines sense sostre ni cervell
        Pel nostrat Sonat 11/09/2021 9:42 am
        A més d'insults a una part i cap concreció o aportació, pots argumentar les teves estupidesas? Serà un troll unionista? Serà un corruptgent?