Missing 'path' query parameter

L’alcaldessa de Ripoll (Girona), Sílvia Orriols, ha anunciat que es presentarà a les eleccions al Parlament de Catalunya que se celebraran el pròxim 12 de maig. La líder de la formació d’extrema dreta i xenòfoba Aliança Catalana ho ha anunciat a través d’un vídeo publicat a les xarxes socials, on ha demanat ajuda “per terra, mar i aire” per “arribar a tothom”. “És hora que el seny i l’ordre tornin a Catalunya. És hora d’infringir la correcció política”, subratlla.

Orriols torna a carregar contra la immigració en el missatge en què anuncia que es presentarà als comicis amb la formació amb la qual governa l’Ajuntament de Ripoll. Concretament, fa referència a l'”arribada massiva i invasiva d’immigrants” i ho vincula amb la “inseguretat, la violència i el fanatisme” als carrers. “Aquest 12 de maig podeu aplaudir qui ha tercermunditzat Catalunya i qui ha permès la reincidència i l’islamisme o podeu castigar-los a les urnes”, afirma.

L’alcaldessa de Ripoll defensa en el vídeo que “els recursos dels catalans han de ser només per als catalans” i també aprofita el conflicte entre la Generalitat i els funcionaris de presons, que han protagonitzat protestes els darrers dies per l’assassinat d’una cuinera a mans d’un intern. En aquest sentit, afirma que la Generalitat està convertint els centres penitenciaris catalans en “hotels de cinc estrelles”. “És hora de restituir l’estat català, recuperar totes les competències i exercir el control fronterer. Només així podrem garantir un futur pròsper als nostres fills”, conclou.

La nova alcaldessa de Ripoll, Sílvia Orriols, després de ser investida / ACN

El mateix lema que Vox

L’anunci oficial fet per l’alcaldessa de Ripoll arriba després del vídeo que va publicar amb el lema “Salvem Catalunya” l’endemà que el president de la Generalitat, Pere Aragonès, anunciés que avançava les eleccions catalanes al 12 de maig. En el vídeo amb imatges de l’Ajuntament de Ripoll, la muntanya de Montserrat, edificis del barri de l’Eixample de Barcelona i l’hemicicle del Parlament amb una bandera catalana enfonsant va anunciar el que serà el seu lema de campanya, un lema que també fa servir el partit d’extrema dreta Vox per vincular la immigració amb la inseguretat.

Més notícies
Notícia: MÉTEO | La Setmana Santa arrenca amb temps inestable a Catalunya, on plourà?
Comparteix
La inestabilitat d'aquest dilluns i dimarts s'allargarà a causa d'una gran borrasca atlàntica, sobretot al nord-oest del territori
Notícia: Ofensiva contra la jugada judicial que vol impedir la candidatura de Puigdemont
Comparteix
Recta final per intentar derogar l'article 384 bis de la Llei d'Enjudiciament Criminal
Notícia: Un atropellament interromp el pas de trens entre Garraf i Castelldefels
Comparteix
Les línies de tren afectades per aquest incident són l'R2, R13, R14, R15, R16 i R17 de Rodalies
Notícia: Sánchez es compromet a entregar “noves capacitats” per defensar Ucraïna
Comparteix
"El ferm suport d'Espanya es mantindrà mentre sigui necessari", ha assegurat Sánchez a Zelenski en una conversa telefònica

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter