El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
El PSOE es desdiu de l’acord amb Podem i rebutja regular el lloguer
  • CA

El Ministeri de Transports pilotat pel socialista José Luis Ábalos ha proposat a Unides Podem que la nova llei d’habitatge inclogui un sistema de bonificacions fiscals per “estimular el lloguer d’habitatge habitual a preus assequibles”. L’executiu de Pedro Sánchez rebutja aplicar una de les mesures reclamades pel soci de coalició, Unides Podem, la regulació dels preus de lloguer. D’aquesta manera s’evidencia el trencament entre les dues formacions.

El text d’Ábalos planteja baixar del 60 al 50% la reducció general en l’IRPF pels rendiments del lloguer i que la deducció s’incrementi en funció de nous criteris. Per als propietaris que lloguin a un preu limitat, s’hi afegiria una deducció addicional del 10% amb la qual cosa arribaria al 60. També hi hauria reduccions per llogar a joves d’entre 18 i 35 anys (+20%), per la incorporació al mercat d’habitatge habitual (+20%) i per reduir més d’un 10% la renda a l’inquilí (+40%). En canvi, la proposta del PSOE descarta limitar els preus del lloguer, tal com demana la formació lila així com altres grups d’esquerres i entitats en defensa de l’habitatge. El text remarca que cal “estimular l’oferta” en lloc d’aplicar “mesures restrictives”.

En un mercat d’habitatge que correspon “molt majoritàriament a petits propietaris, en la seva major part particulars”, consideren que seran “més propicis a mesures d’incentius, especialment en l’àmbit de l’IRPF”. A més, argumenten que els sistemes de regulació de rendes “assajats a Alemanya o França no han demostrat eficàcia pel que fa a la contenció de rendes”.

“Incompliment flagrant” de l’acord de govern

Unides Podem ha rebutjat amb fermesa la proposta del Ministeri de Transports pilotat pel socialista José Luis Ábalos. La formació lila critica, d’una banda, que la proposta consisteix a “dedicar recursos públics a assumir, per part de tots els contribuents, les rebaixes en la renda que realitzi qui tingui un habitatge en lloguer”. “La bombolla del lloguer no s’ha de sostenir amb fons públics”, defensen fonts de la formació. A més, critiquen que el text de llei d’habitatge del PSOE no inclou la regulació del lloguer la qual cosa veuen com un “incompliment flagrant de l’acord de govern”.”Des d’Unides Podem es considera que aquesta no només incompleix l’acord de govern per no incloure la regulació de preus del lloguer sinó que, a més, és antisocial promoure que qui més té i més ha contribuït a inflar la bombolla, es beneficiï en major mesura d’aquests incentius sostinguts amb els diners de tots i totes”, diuen les mateixes fonts.

Unides Podem lamenta que els socialistes “sucumbeixin a les pressions de la patronal immobiliària” i reclama que “els diners dels contribuents no vagin a parar a les butxaques dels especuladors de l’habitatge”. Les mateixes fonts expliquen que el secretari general d’Agenda Urbana i Habitatge, David Lucas, va fer arribar a la secretària d’Estat per a l’Agenda 2030, Ione Belarra, la proposta dels socialistes a última hora de dimarts.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Esquerres, miseria i gana per tothom a març 17, 2021 | 17:12
    Esquerres, miseria i gana per tothom març 17, 2021 | 17:12
    Per les esquerres bolivianes, psoe.erc.pod3m llogar pisos es un delicte. Viva Putin, Arriba Junqueras i la Madura Colau de Millet DESCorruptes
    24
    Icona de dislike al comentari de: Esquerres, miseria i gana per tothom a març 17, 2021 | 17:12 189
    Respon
    • Icona del comentari de: Gonzalo a març 17, 2021 | 17:53
      Gonzalo març 17, 2021 | 17:53
      CoÑo, esto lo resumo yo en cristiano, el idioma de todos, con Viva EspaÑa una, sin más rodeos inútiles y con un par de cojones bien apuestos de buen macho.
      3
      Icona de dislike al comentari de: Gonzalo a març 17, 2021 | 17:53 119
      Respon
      • Icona del comentari de: Pepito de los palotes. a març 17, 2021 | 18:31
        Pepito de los palotes. març 17, 2021 | 18:31
        Habla bien que no cuesta una puñetera mierda. Analfabeto asqueroso.
      • Icona del comentari de: fat boy a març 17, 2021 | 19:37
        fat boy març 17, 2021 | 19:37
        I beg to differ...
  2. Icona del comentari de: Pajaritu a març 17, 2021 | 17:12
    Pajaritu març 17, 2021 | 17:12
    Regular mercados es de estados comunistas bananeros y en contra de la libertad de comercio. La propiedad privada es sagrada. La reducción del precio del alquiler solo se logra aumentando la oferta. Que se ponga la Administración a construir edificios para alquiler social. Cuando tenga los impagados y ocupas, a ver qué hace. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    15
    Icona de dislike al comentari de: Pajaritu a març 17, 2021 | 17:12 157
    Respon
    • Icona del comentari de: Moixó a març 17, 2021 | 17:30
      Moixó març 17, 2021 | 17:30
      Amb el cantar es coneix l'ocell i amb l'escriure el cervell.
      128
      Icona de dislike al comentari de: Moixó a març 17, 2021 | 17:30 12
      Respon
      • Icona del comentari de: Delfí Artós a març 17, 2021 | 17:49
        Delfí Artós març 17, 2021 | 17:49
        Pacaritu no s'ha llegit ni la seva constitució espanyola dels collons, la qual els partits espanyols incompleixen i han incomplert sempre des de l'origen. Només cal cal llegir l'article 47 de l'esmentada constitució, per a deixar-los amb el cul enlaire: "Tots els espanyols tenen DRET a un habitatge digne i adequat. Els poders públics PROMOURAN les condicions necessàries i n'ESTABLIRAN les NORMES pertinents per tal de fer efectiu aquest DRET, i regularan la utilització del sòl d’acord amb l’interès general per tal d’impedir l’especulació. La comunitat participarà en les plusvàlues que generi l’acció urbanística dels ens públics". Però és clar, cap fiscal afinador ni jutge del lawfare espanyol, els que utilitzen des d'Espanya per a intentar combatre l'independentisme català, farà res per a "investigar" els incompliments de llur constitució. Prou que els coneixem. Nosaltres seguim vers la independència política del nostre país.
  3. Icona del comentari de: Ricard a març 17, 2021 | 17:13
    Ricard març 17, 2021 | 17:13
    Els castellanistes del Psoe ja s'estan cobrant a sortida d'Iglesias. S'maginen què li passarà a la "taula de diàleg"? Aquests individus no són fiables. Només entenen el llenguatge de la força. L'excusa de l'ETA per matar era que parlant no es podien resoldre els conflictes amb Castella. I els castellanistes sempre li donen la raó a l'ETA. Això és Castella,
  4. Icona del comentari de: PROU ROBAR ALS CIUTADANS, POLITICS D'ESQUERRES MISERABLES a març 17, 2021 | 17:32
    PROU ROBAR ALS CIUTADANS, POLITICS D'ESQUERRES MISERABLES març 17, 2021 | 17:32
    Cada espanyol, quan neix, ja deu 27.000euros. Aviat, molt aviat, el que ens handeixat a cadadcu 27.000 euros exigiran el retorn, els politics ho pagaran de la seva butxaca, oi esquerranistes per la miseria absoluta. Estem pitjor que Grecia. Fugir d'españa es obligacio ee tota persona democrata amb seny. Esquerra i miseria son el mateix
    40
    Icona de dislike al comentari de: PROU ROBAR ALS CIUTADANS, POLITICS D'ESQUERRES MISERABLES a març 17, 2021 | 17:32 105
    Respon
    • Icona del comentari de: uno que vive en Tabarnia a març 18, 2021 | 10:42
      uno que vive en Tabarnia març 18, 2021 | 10:42
      a on vius? perque no sembles d,aquest mon, o encara no has baixat del arbre
  5. Icona del comentari de: Junqueras importacio de pobres, vots, votsi mes vots comprats a març 17, 2021 | 17:35
    Junqueras importacio de pobres, vots, votsi mes vots comprats març 17, 2021 | 17:35
    Per que tots els pobres d'españa venen a Barcelona? Subvencions i compra de vots son el mateix. SOM 10.000.000 gracies Madre Superiora Junqueras de los pobres de España
    47
    Icona de dislike al comentari de: Junqueras importacio de pobres, vots, votsi mes vots comprats a març 17, 2021 | 17:35 173
    Respon
  6. Icona del comentari de: Defí Artós a març 17, 2021 | 17:39
    Defí Artós març 17, 2021 | 17:39
    Als espanyolistes que fan comentaris insolents per ací i se'n foten, no han llegit ni se n'adonen que els partits espanyols incompleixen des de l'origen, la seva constitució. Solament cal llegir l'article 47 de l'esmentada constitució: "Tots els espanyols tenen DRET a un habitatge digne i adequat. Els poders públics PROMOURAN les condicions necessàries i ESTABLIRAN les NORMES pertinents per tal de fer efectiu aquest DRET, i regularan la utilització del sòl d’acord amb l’interès general per tal d’impedir l’especulació. La comunitat participarà en les plusvàlues que generi l’acció urbanística dels ens públics". Però és clar, cap fiscal afinador ni jutge del lawfare espanyol, els que utilitzen des d'Espanya per a intentar combatre l'independentisme català, farà res per a "investigar" els incompliments de llur constitució. Prou que els coneixem. Nosaltres seguim vers la independència política del nostre país.
  7. Icona del comentari de: Tano a març 17, 2021 | 17:50
    Tano març 17, 2021 | 17:50
    Suciolistos es una asquerosa formación política. A cagar a la puta via
  8. Icona del comentari de: Manel a març 17, 2021 | 17:56
    Manel març 17, 2021 | 17:56
    Únicament haurien d´augmentar els impostos un 500% a segones residencies i veuriem rapidament milers de pisos disponibles per a llogar o en venda a preus asequibles, qui tingui una casa que hi visqui, la llogui o la vengui, i si esta tancada, un 500% d´impostos de més, és soluciona així el problema de vivenda.
    56
    Icona de dislike al comentari de: Manel a març 17, 2021 | 17:56 111
    Respon
    • Icona del comentari de: Manolo del Bombo a març 17, 2021 | 18:16
      Manolo del Bombo març 17, 2021 | 18:16
      La solució la tenene els espanyols en llur constitució, la qual incompleixen quan els hi rota i no passa res. Llegeix l'article 47 de la constitució espanyola, el pots trobar fàcilment en versió catalana.
    • Icona del comentari de: Pep a març 17, 2021 | 19:42
      Pep març 17, 2021 | 19:42
      Estaba cantado. Un perro fiel no desobedece a su amo.
    • Icona del comentari de: Joanka a març 17, 2021 | 20:25
      Joanka març 17, 2021 | 20:25
      Això un 500% i aquell que cobra/paga amb diners negres afusellat a la cuneta o 'tindrà un judici just i serà penjat (com als quatreos de l'oest)'.... per a dir bestiesses que no quedi. I això dels diners negres no és només també per polítics corruptes, sino també pel mà d'obra que sembla que guanya poc i triplica el sou de molts, pel lampista, pel pintor, pel..... per a tots que cobren/paguen amb diners sense pagar impostos.... a lo millor així recaudariem més impostos i la cosa aniria millor... no estàs d'acord??? O és que tots els que estafen a l'estat tenen una excusa justificada....
  9. Icona del comentari de: Pepe a març 17, 2021 | 18:03
    Pepe març 17, 2021 | 18:03
    El PSOE es desdiu de l’acord que tenien amb els seus socis de govern i encara hi ha qui creu amb la taula de no se què?
    • Icona del comentari de: Ramon a març 17, 2021 | 19:47
      Ramon març 17, 2021 | 19:47
      Vés que l'eixida del chavista del govern espanyol no sigui un altre gest o condició perquè Europa afluixi la mosca dels fons. Vés que un cop cobrats no hi torni per participar del festival clientelar i caciquil que muntaran en repartir-ho.
      28
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a març 17, 2021 | 19:47 67
      Respon
  10. Icona del comentari de: Ramon a març 17, 2021 | 18:27
    Ramon març 17, 2021 | 18:27
    Lògicament, Europa condiciona afluixar-li la mosca als espanyols a què prou de bestieses i demagògies populistes. El problema és que a Catalunya aquestes burrades que no duen mai a res de bo, no ed tenen per burrada. Ni tan sols per quelcom opinable. Es tenen per dogma.
    • Icona del comentari de: Carles BCN a març 17, 2021 | 18:54
      Carles BCN març 17, 2021 | 18:54
      Suposo que qun parles de bestieses i demagogies popuilistes et refereixes a Alemania, França, Dinamarca, Portugal i Itália que tene regulat el preu del lloguer. A Alemania, per un exemple de pais populista i de fer bestieses, els preus màxims dels lloguers de Berlin estan limitats a 9,8 euros/mt2/mes pels propers cinc anys. Un 40% més barat que el lloguer d'un pis a Sarria Sant Gervasi No se qui diu bestieses
      • Icona del comentari de: Guay, guay colau ens roba a març 17, 2021 | 19:51
        Guay, guay colau ens roba març 17, 2021 | 19:51
        Et creus les gilipollades de la CorruptaColau? Importar estrangers mes rics que els indigenes fa que aos d'aqui haurem de viure sota un pont. Qui ha pujat els lloguers son els estrangers que treballen a bcn guanyant un sou normal de 120.000 euris.any. Si es gol una BCN guai, es nomes per guais, i regular el lloguer 3ncara fara que vinguin mes rics guays estrangers. Colau, imbrecilitat i corrupcio, que guay
    • Icona del comentari de: Ramon a març 17, 2021 | 19:39
      Ramon març 17, 2021 | 19:39
      Jo crec que, aquí, per manta raons, i suposo que també a Espanya però per a mi els espanyols com si demà els operen, que l'administració fixi els lloguers és una bestiesa. Entre una cosa i l'altra acabarà que ningú no gosarà posar el pis a lloguer de manera regularitzada. Hi crec més en la llibertat de contractació i la garantia del cobrament puntual del lloguer així com de la recuperació de la disponibilitat de la propietat. Veuries si augmentaria llavors l'oferta legal amb la consegüent tensió a la baixa dels preus. Però, escolta, que si malgrat tot es vol provar i si així es decideix, endavant. Ja he dit, i aquest és sempre el quid a Catalunya, que tots aquests apriorismes progres han de passar de dogma a opinable. Amb dues condicions: 1. Que sigui previ debat sense hiperlegitimacions populistes; 2. Que es faci seguiment de les conseqüències pràctiques, és a dir, que no es quedi tot, com passa sempre, en la puta propaganda progre per orientar el vot però sense control i esmena si a l'hora dels fets la regulació no duu als resultats esperats. Tenim la santa mania de fer opinable el que hauria de ser consens (nació, identitat, llengua). I de fer dogma allò que en democràcia ha de ser opinable (aquest esquerranisme biperlegitimat, puetil i dd puta xerrameca). Junts per Catalunya hauria d'acollir aquesta fiversitst ideològica i escenificar-la.
      75
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a març 17, 2021 | 19:39 103
      Respon
  11. Icona del comentari de: eees a març 17, 2021 | 19:12
    eees març 17, 2021 | 19:12
    id votando socialistos ...... asi os va
    19
    Icona de dislike al comentari de: eees a març 17, 2021 | 19:12 11
    Respon
  12. Icona del comentari de: Guillem_ a març 17, 2021 | 19:36
    Guillem_ març 17, 2021 | 19:36
    El problema de la vivenda es soluciona estimulant l´oferta i prenent mesures per evitar l´especulació. Augmentar l´impost sobre les plusvalues quan entre la data de compra i venda han passat pocs anys. Evitar que es compri i vengui especulativament. Qui compri que sigui per viure-hi o per llogar-ho , no per vendre-ho al cap de quatre dies. Estimular el repoblament de la Catalunya interior muntant una xarxa de trens com Deu mana. Per exemple, la linea que va a Igualada o la que va a Ripoll. Millors conneccions de les poblacions que tenen força extenció de terreny i a preus baixos, que la gent pugui anar-hi a viure-hi.
    31
    Icona de dislike al comentari de: Guillem_ a març 17, 2021 | 19:36 36
    Respon
    • Icona del comentari de: Delfí Artós a març 18, 2021 | 10:20
      Delfí Artós març 18, 2021 | 10:20
      Llegeix-te l'article 47 de la coonstitució espanyola, tot això ja ho saben des de Madrid. Ara bé, qui té els diners custodiats, decideix, mana i "guanya" sempre. Perquè creus què volem la independència ? La independència és una eina que fa més possible complir l'article 47 de la c. espanyola o un altre de semblant de la constitució catalana. Una altra cosa és el temps. Informa't del cas de Viena (Àustria), disposen d'habitatges socials des de fa 100 anys. Actualment hi poden accedir fins i tot parelles que guanyen sumats fins a 60.000€ nets ! I hi ha habitatges socials de 100 i més m2, segons les nescessitats. Tot és possible, i tot està per fer en el tema de l'habitatge social, al nostre país.
  13. Icona del comentari de: Guillem_ a març 17, 2021 | 19:37
    Guillem_ març 17, 2021 | 19:37
    Ara, aquests de socialistes no en tenen res encara que en aquest cas crec que tenen raó
  14. Icona del comentari de: Prou imbecilitats, VOLEM POLITICS CAPACITATS a març 17, 2021 | 19:46
    Prou imbecilitats, VOLEM POLITICS CAPACITATS març 17, 2021 | 19:46
    Sobra gent, aCatalunya i el mon. El control de la poblacio de mamifers humans es l'unica solucio contra el canvi climatic. La resta son imbecilitats de oolitiquets gqlres, vividors i reougnants. Salvem la terra
  15. Icona del comentari de: fat boy a març 17, 2021 | 19:48
    fat boy març 17, 2021 | 19:48
    Ha, ha, ha. Em fa rabia el dir-ho pero em trec el barret amb aquest tio. Ha encigalat als independentistes, a C's, al PP i ara a Podemos. Te una habilitat intrinseca per trobar panolis que li facin la feina i marxar sense pagar la factura. Si fos independentista ja faria anys que foram independents.
  16. Icona del comentari de: JOSEP PAGÈS EL AVI CULER DE CARDEDEU a març 17, 2021 | 20:16
    JOSEP PAGÈS EL AVI CULER DE CARDEDEU març 17, 2021 | 20:16
    SI PEDRO SANCHES EL P.S.O.E. = P.S.C. Traiciona els SEUS SOCIS DE UNIDAS PODEMOS ..¿ QUES LO QUE NO FARA AMB E.R.C. ? Facil Enganyar ENGANYAR-LOS CON A TONTOS JA JA . EL P.S.O.E. DE MADRID NO SON DE FIAR -.
    27
    Icona de dislike al comentari de: JOSEP PAGÈS EL AVI CULER DE CARDEDEU a març 17, 2021 | 20:16 28
    Respon
  17. Icona del comentari de: JOSEP PAGÈS EL AVI CULER DE CARDEDEU a març 17, 2021 | 20:16
    JOSEP PAGÈS EL AVI CULER DE CARDEDEU març 17, 2021 | 20:16
    SI PEDRO SANCHES EL P.S.O.E. = P.S.C. Traiciona els SEUS SOCIS DE UNIDAS PODEMOS ..¿ QUES LO QUE NO FARA AMB E.R.C. ? Facil Enganyar ENGANYAR-LOS CON A TONTOS JA JA . EL P.S.O.E. DE MADRID NO SON DE FIAR -.
    34
    Icona de dislike al comentari de: JOSEP PAGÈS EL AVI CULER DE CARDEDEU a març 17, 2021 | 20:16 26
    Respon
  18. Icona del comentari de: PSOE Farsans. a març 18, 2021 | 08:08
    PSOE Farsans. març 18, 2021 | 08:08
    Res de nou, els sociates mai mai han complert cap acord, encara no se com algu s'els creu.
  19. Icona del comentari de: Jeroni Munyós a març 18, 2021 | 10:12
    Jeroni Munyós març 18, 2021 | 10:12
    Només cal llegir l'article 47 de la constitució espanyola, per a adonar-se de l'incompliment descarat de llur constitució per part dels governs espanyols, però cap fiscalia afinadora, els afina mai res: "Tots els espanyols tenen DRET a un habitatge DIGNE i adequat. Els poders públics PROMOURAN les condicions necessàries i n'ESTABLIRAN les NORMES pertinents per tal de fer efectiu aquest DRET, i REGULARAN la utilització del SÓL d’acord amb l’INTERÈS GENERAL per tal d’impedir l’especulació. La comunitat participarà en les plusvàlues que generi l’acció urbanística dels ens públics".
  20. Icona del comentari de: A en Guillem a març 18, 2021 | 10:22
    A en Guillem març 18, 2021 | 10:22
    Llegeix-te l'article 47 de la constitució espanyola, tot això prou que ho saben des de Madrid. Ara bé, qui té els diners custodiats, decideix, mana i "guanya" sempre. Perquè creus què volem la independència ? La independència és una eina que pot fer més possible complir l'article 47 de la constitució. espanyola o un altre de semblant de la constitució catalana. Una altra cosa és el temps. Informa't del cas del municipi de Viena (Àustria), disposen d'habitatges socials des de fa 100 anys. Actualment hi poden accedir fins i tot parelles que guanyen sumats fins a 60.000€ nets ! I hi ha habitatges socials de 100 i més m2, segons les nescessitats. Tot és possible, i tot està per fer en el tema de l'habitatge social, al nostre país.
  21. Icona del comentari de: fascista SUCIAlero a març 18, 2021 | 10:43
    fascista SUCIAlero març 18, 2021 | 10:43
    "Somos la izquierda", imbéciles. !
  22. Icona del comentari de: Anònim a març 18, 2021 | 10:46
    Anònim març 18, 2021 | 10:46
    Als bolivaristes franquistes que ens volen tornar a la LAU del General Franco (LEY ARRENDAMIENTOS URBANOS) em presento. Soc propietari de 50 pisos a cascos antics catalans, rehabilitats i moblats llogats a 500 euros. Gracies a la feina que fa la meva societat (100% catalana) i als calers que guanyem (pocs) hem aconseguit revitalitzar centres historics que es caurien de vells i d'incompetencia municipal, aixo si progressista i d'esquerres. Si voleu treure diners pringadets stalinistes comenceu per regular l'immigració, adaptant les entrades al mercat de treball, possar impostos als pots de pintura de grafitti que deixen la ciutat feta una merda i fotent les multes que cal als fills de les seves mares que destrossen el mobiliari urba. Despres paciencia aixecar el puny sempre amb desodorant i deixar fer al mercat la seva feina. aaahh i papereres perque hi capiguen tots els vostres diriigents mal educats i amb mentalitat de tercer mon.
    1
    Icona de dislike al comentari de: Anònim a març 18, 2021 | 10:46 243
    Respon
    • Icona del comentari de: Jeroni Munyós a març 18, 2021 | 12:51
      Jeroni Munyós març 18, 2021 | 12:51
      A l'anònim gran tenidor. No cal que facis de "germanet" de la caritat. Tothom sap que el teixit social d'un barri o minicipi es manté quan les condicions ho permeten i no hi ha "distorcions" per especulació o pel sistema espanyol de "turisme de masses" que tant abelleix als especuladors catalans. Els espanyols tenen una constitució amb un article, el 47 que diu: "Tots els espanyols tenen dret a un habitatge digne i adequat. Els poders públics promouran les condicions necessàries i establiran les normes pertinents per tal de fer efectiu aquest dret, i regularan la utilització del sòl d’acord amb l’interès general per tal d’impedir l’especulació. La comunitat participarà en les plusvàlues que generi l’acció urbanística dels ens públics." L'estat espanyol és ara per ara, qui disposa dels diners dels catalans i no fa res per a complir aquest article constitucional espanyol. Ací rau l'origen de tot plegat, a més afegit que ara, i a conseqüència de la política d'Aznar el "simpàtic"premier espanyol, el qual va fer edificable tot el territori i va obrir la porta a que l'habitatge fos un ACTIU FINANCER (amb bombolla i tot el que va venir...), cosa que fa que encara s'especuli més en habitages i si son buits encara millor ja que tenen "més valor". Per a intentar paliar i/o contra-restar això no s'ha fet mai res, per la qual cosa hem arribat a la situació miserable actual, en la qual els sous normals no son sufiecients per a un lloguer i habitatge DIGNE. Cal més consciènciació i més habitatge social. Un exemple, n'és Viena, hi treballen des de fa 100 anys i ara fins i tot una família que ingressi 60.000€ nets pots demanar i aconseguir un habitatge a preu raonable i assequible, segons les necessitats i nombre de familiars, i no son pas habitatges de 3a categoaria com els nostrats, i la superfície, la qualitat i la situació, expressament per a evitat ghettos, és envejable per a qualsevol català. Resulta que si no es fa res, no s'aconseguieix mai res, millor dit s'aconsegueix més descontentament i més probleme afegits a un DRET fonamental, l'ahbitatge.
  23. Icona del comentari de: uno que vive en Tabarnia a març 18, 2021 | 10:50
    uno que vive en Tabarnia març 18, 2021 | 10:50
    algu creia amb l,honestetat dels que diuen que son socialistes? aneu votan-los que els desahucis i els lloguers els pagara Deu, aixo es fomentar la ocupacio dels pisos, no os quexeu i si ocupen el vostra pis ja sabeu a on reclamar
    • Icona del comentari de: Pol a març 18, 2021 | 13:01
      Pol març 18, 2021 | 13:01
      llegiu-vos l'article 47 de la constitució de l'estat que ocupa la vostra "Tabèrnia" dels nassos.
  24. Icona del comentari de: Maria a març 18, 2021 | 13:16
    Maria març 18, 2021 | 13:16
    Us recomanem el vídeo del programa 30 Minuts de TV3, intitulat "L'habitatge és un dret o un actiu financer ?" Planteja la dificultat de trobar un habitatge assequible al nostre país. Val la pena i és força interessant per a comprendre què ens passa i l'origen del problema.

Respon a Guillem_ Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa