Arxivada la causa contra tres Brimos per l’amputació d’un ull a la protesta del Tsunami al Prat

Els agents eren encarregats de la llançadora

Cas arxivat. El Jutjat número 5 del Prat ha clos la causa contra tres agents de la Brigada Mòbil dels Mossos investigats per l’amputació de l’ull a un manifestant que participava en la concentració a l’aeroport del Prat convocada pel Tsunami Democràtic, el 14 d’octubre de 2019.

Segons el sindicat SAP-FEPOL que ha portat la defensa jurídica dels tres mossos, la causa ha estat arxivada perquè no hi ha proves de la seva participació en els fets. De fet, no ha obert ni judici oral. Els tres agents eren operadors de llançadora. En cas d’haver reeixit la instrucció s’hi jugavan penes privatives de llibertat de fins 12 anys de presó.

L’acusació dels tres agents ha estat dirigida per Irídia. El sindicat interpreta que “aquest arxiu suposa un precedent molt important, en tant que tots aquells efectius policials del cos que s’han trobat i es troben immersos en investigacions per actuacions de desordres públics d’extrema hostilitat i violència, se’n podran beneficiar”.

La interlocutòria expressa que si bé hi ha indicis, és “impossible” saber qui va disparar el projectil que hauria buidat l’ull del manifestant. Així mateix, la jutgessa detalla que els manifestants es trobaven a l’aparcament actuaven amb “extrema hostilitat i violència”. Els Mossos van acceptar haver donat l’ordre de disparar a dispersió.

Comentaris

    Gonzalo 26/05/2021 1:12 pm
    A vosotros los actos vandálicos os salen por un ojo de la cara..... jajajajajajajaja!!!! Haceroslo mirar.... jajajajajajajaja!!!!!
    Gonzalo 26/05/2021 1:10 pm
    Con estos filoterroristas, cualquier precaución esposa...y si....vigilad la nuca, borregazos, que solo hacéis que recibir collejas!!!!!!! Miquelets de pacotilla.. Jajajajajaja!!!!!
    Angels 26/05/2021 11:51 am
    Gonzalito no se cuando te entrara el conocimiento, eres como esos niños q han recibido malos tratos y en su celebro solo hay maldad. Si crees q las fuerzas de desorden han actuado bien y te gusta, no me importaria q tuvieras tu la desgracia y perdieras los dos ojos en cualquier tipo de accidente. Donde las dan las toman
      Gonzalo 26/05/2021 1:12 pm
      A vosotros los actos vandálicos os salen por un ojo de la cara..... jajajajajajajaja!!!! Haceroslo mirar.... jajajajajajajaja!!!!!
    uno que vive en Tabarnia 26/05/2021 9:44 am
    be, un dia o altre es pasaran comtes
    ton c. 26/05/2021 8:59 am
    per tant gairabé podríem dir que la policia te la mateixa inmunitat que els reis?
    Vendetta 25/05/2021 11:04 pm
    Catalans recordeu ull per ull dent x dent fins ke no estigueu disposats no fareu res CATALUNYA CATALANA 33
    Gonzalo 25/05/2021 6:46 pm
    Hombre...es que dónde vas a parar....pum Pam pum......
    Bepo 25/05/2021 6:43 pm
    A LA DIRECCIÓ D'AQUEST DIARI. Com pot ser que s'admetin comentaris tan grollers i insultants com els que vomita aquest tal Gonzalo? No hi ha ningú que revisi el que s'escriu i com s'escriu? A aquesta xusma no els hi hauríeu de donar veu, hom pot discrepar però amb educació i correcció cosa que no té no coneix en Gonzalo. ES INCREIBLE!
      Doctor Strangelove 25/05/2021 7:57 pm
      A veure subnormal d'en Bepo, qui ha començat és el retardat mental d'en Josep, imbècil! Doc.
        Angels 26/05/2021 11:39 am
        Gonzalito no se cuando te entrara el conocimiento, eres como esos niños q han recibido malos tratos y en su celebro solo hay maldad. Si crees q las fuerzas de desorden han actuado bien y te gusta, no me importaria q tuvieras tu la desgracia y perdieras los dos ojos en cualquier tipo de accidente. Donde las dan las toman
        Doctor StrangeSinrecursos 26/05/2021 9:29 am
        Pobre español infeliz, se le acaban las ideas y se pone a insultar...
      Gonzalo 25/05/2021 6:45 pm
      Hombre...es que dónde vas a parar....pum Pam pum......
        Angels 26/05/2021 11:38 am
        Gonzalito no se cuando te entrara el conocimiento, eres como esos niños q han recibido malos tratos y en su celebro solo hay maldad. Si crees q las fuerzas de desorden han actuado bien y te gusta, no me importaria q tuvieras tu la desgracia y perdieras los dos ojos en cualquier tipo de accidente. Donde las dan las toman
    Maria 25/05/2021 6:36 pm
    La policia sempre són molt xulos a l'hora de pegar i abatre manifestants, però quan algú els denúncia s'amaguen ben de pressa sota les faldilles del togats. "Mucho hombre" però cagao!
    Josep 25/05/2021 4:47 pm
    la policia es l'enemic, pim pam PUM
      Pitxolí 25/05/2021 6:05 pm
      ¿«Amputació» d'un ull?. El DIEC 2 diu que «amputar» és «tallar i separar del cos»
      Gonzalo 25/05/2021 5:03 pm
      Pin Pam pum dice.... jajajajajajajajajajaja!!!! Pero tú ya tienes pistolita, "Rambo"????? Jajajajajajaja!!! Vigila tu nuca, capullo.....
        Anònim 25/05/2021 5:24 pm
        En aquest diari es poden dirigir lliurement amenaces de mort? Creia que aixó era delicte i en feia necesariament la denuncia. És així? Cop de pantalla i cap els advocats.
          Gonzalo 25/05/2021 5:46 pm
          Ah ...lo de vigila tu nuca es porque le pueden caer collejas por todos lados.... jajajajajajajajajajaja!!!! Cómo bien laZisnaZi, agacha la cabeza, que te arreo una colleja..... Y de paso, me comes la polla..... jajajajajaja!!!!!!
            Angels 26/05/2021 11:44 am
            Aqui tothom te q anar amb molt de compte i tu vigila els teus ous, si es q tens
            Gonzalo cagat de merda española 26/05/2021 9:28 am
            Llegeix el comentari del anònim i es caga! jajajaja jajajaja jajajaja jajajaja pobre español...
            Josep 25/05/2021 6:10 pm
            Cagat
        Josep 25/05/2021 5:07 pm
        te sorprenderías de lo que tengo y lo que hago, idiota
          Gonzalo 25/05/2021 5:22 pm
          Te ha sobrado la coma...deberías de haber puesto ( : el ). Venga "rambito"....échale huevos...jajajajajajajaja!!!!!!!!
            Anònim 26/05/2021 11:48 am
            echale ous per q tu no tens de aixo miserable😈😈😈😈😈
    Gonzalo 25/05/2021 4:41 pm
    Y mientras tanto....El líder de Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, asistió a la toma de posesión de Pere Aragonés como nuevo presidente de la Generalitat. Cuixart coincidió con el ministro de Política Territorial, Miquel Iceta. Ambos se saludaron con un abrazo.
      uno que vive en Tabarnia 26/05/2021 9:42 am
      lo cortes no quita lo valiente, cosa que tu ni eres cortes ni valiente, mas bien un pobre gilipolla