Activistes de Femen escridassen el candidat de Vox

Els Mossos d'Esquadra han actuat per retirar les dones

Un grup d’activistes de l’organització Femen s’ha presentat al col·legi electoral Sant Joan de la Salle de Barcelona, on ha acudit a votar el candidat de Vox a la presidència de la Generalitat, Ignacio Garriga. L’acció que han desplegat és l’habitual d’aquesta organització, un grup de dones amb els pits descoberts ha aparegut per increpar el líder ultradretà i han exhibit uns cartells acusant-lo de feixista. Al lloc hi havia un fort desplegament dels Mossos d’Esquadra que han actuat retirant les activistes del lloc.

Els Mossos retiren activistes de Femen

Els Mossos han identificat a les cinc activistes que han participat en l’acció amb consignes i pancartes com “No és patriotisme, és feixisme” i “Vot a Garriga, vot feixista”.

Comentaris

    Caspaña no te pas remei 14/02/2021 7:24 pm
    Endavant amb la protesta! Protestar és llibertat. La mateixa llibertat que els fatxes volen abolir (des de dins el Gobierno, com des de fora PSOEVOXPPCiudadANOS Interessant veure com la majoria de les FEMEN són molt guapes i de molt bon veure. M'alegra que protestin! Farien gaire cas els mitjans si les de FEMEN fóssin les de VELLEN, fent protestes dones velles i no belles?
    Guillem 14/02/2021 6:43 pm
    Com que Femen i Vox parlen la mateixa llengua, ja s'ho faran. Els catalans no ens hi hem de ficar
    Un negre amb dones blanques seminues 14/02/2021 5:30 pm
    A aquest desgraciat a Alabama ja l'haurien capat
    Albert Berrio 14/02/2021 5:03 pm
    No és feminisme és espanyolisme.
    Ramon 14/02/2021 4:33 pm
    Tot en castellà. Per tant, Femen i Vox estan en el mateix costat.
    Por su culo las conoceréis, no por la jerga que hablen ... 14/02/2021 3:58 pm
    «... el culo en forma de pera de la frisona contrastaba con los culos rechonchos de las parisinas, las nalgas maravillosas de las inglesas, los traseros cuadrados de las escandinavas y los culos caídos de las catalanas...» Guillaume Apollinaire, Las once mil vergas, cap. sexto.
    Octubrista 14/02/2021 3:05 pm
    Han vingut de Castella aquestes mosses ?
    El cit campejador 14/02/2021 3:04 pm
    Pots estar a les antípodes de Vox i pensar que aquest acte de Femen no és gens demòcrata. Més bé, és feixista
    Pep 14/02/2021 2:59 pm
    Han reciclat sostenidors per fer mascaretes
    Ich verstehe nur Bahnhof 14/02/2021 2:57 pm
    De quin país eren aquestes senyores ? Què deien aquests cartells ? Si aquestes senyores gasten la mateixa llengua que els de VOX perquè els han escridassat ?
    47
    14
    Respon
    ¿ Estas son putas?. 14/02/2021 2:31 pm
    ¿ Buscan clientes ?.
    33
    19
    Respon
    Qué suerte tienes Garriga 14/02/2021 2:03 pm
    Yo también soy facha y sólo me vienen las de la CUP y aradezco que vestidas. A tí te abuchean las FEMEN; ¿qué problema hay?.
      Y ademas eres muuuu tonto! 14/02/2021 10:06 pm
      Es lo nornal siendo facha...
    Manel 14/02/2021 1:48 pm
    S´haurien d´haver endut al negre de Vox, no pas aquestes noies que no feien res dolent.
    35
    19
    Respon
    Ferran 14/02/2021 12:53 pm
    Qué grandes sois!!!
    44
    37
    Respon
      Quique 14/02/2021 2:15 pm
      Viva VOX
    Xenofobia o xenofòbia. Fascismo o feixisme 14/02/2021 12:46 pm
    VOX: “No es justo que le den dinero a los “Menas” cuando un español Pasa Hambre” INDEPENDENTISMO: “ Queremos salir de España para tener los recursos solo para Nosotros VOX: “No permitiremos la Islamización de Catalunya” INDEPENTISMO: “Tenemos que ir en contra de todo colono, Ñ” TRUMP: “ no se es americano solo por nacer en América, se tiene que tener arraigo en nuestro país” INDEPENDENTISMO: “si naces en Catalunya y hablas castellano y no quieres la independencia, eres un Colono, Ñ”
    59
    82
    Respon
      vahh 14/02/2021 1:33 pm
      pel de les 12:46. A alguns espanyols se'ls pot dir feixistes i xenofogs, als catalans, com a nació oprimida dificilment. Els de la Division Azul ereu vosaltres, no nosaltres. Els del cop d'estat a la republica ereu vosaltres, no nosaltres,
      111
      40
      Respon
    Doctor Strangelove 14/02/2021 12:41 pm
    Menys pits i més cervell! Tot el contrari del que diria aquell gambariot d'ERC, el tal Salcadó. Doc.
    17
    33
    Respon
      Republique ecologique 14/02/2021 2:00 pm
      Tot Val per erradicar el cancer franquista. Ells no hu dubten.