Junts per Catalunya ha demanat aquest dilluns que el president de la Generalitat, Pere Aragonès, no visiti el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, amb la idea de mantenir una reunió per demanar “traspassos de competències”, propi d’un “marc autonòmic”. En una roda de premsa, el secretari general del partit, Jordi Sànchez, ha insistit que Aragonès ha de visitar la Moncloa amb la idea de posar l’amnistia i l’autodeterminació sobre la taula com a eixos bàsics de la negociació amb l’Estat per resoldre el conflicte polític.

Sànchez ha opinat que “només la superació de la repressió a través de l’amnistia i l’autodeterminació ens situaran al final del conflicte polític” entre Catalunya i Espanya. El secretari general del partit ha recordat que “l’objectiu és la independència” i que “tots els passos que hem de seguir” han d’anar encaminats a “poder-nos respectar a través de les urnes”. És per això que ha demanat a Aragonès que no oblidi el pacte d’investidura entre ERC i JxCat.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Pajaritu a juny 28, 2021 | 13:51
    Pajaritu juny 28, 2021 | 13:51
    Ese es el problema de los ibdepes, los marcos mentales. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
  2. Icona del comentari de: Gonzalo a juny 28, 2021 | 14:06
    Gonzalo juny 28, 2021 | 14:06
    Irá con lo que tenéis....con una empanada mental de tres pares de cojones!!!!!!! Jajajajajajaja!!!!!!!
  3. Icona del comentari de: Pepet a juny 28, 2021 | 14:10
    Pepet juny 28, 2021 | 14:10
    Aquest personatge faria millor de preocupar-se del guirigall que ha muntat a JxCAT. Ningú sap quina ideologia tenen ni les intencions reals. Es dediquen a donar consells als altres, i ells no saben quin pito toquen.
  4. Icona del comentari de: Ex- votant d`' ERC. a juny 28, 2021 | 15:31
    Ex- votant d`' ERC. juny 28, 2021 | 15:31
    Hi anirà amb un marc mental de derrota i submisió.
  5. Icona del comentari de: Plantejament autonomista? a juny 28, 2021 | 16:04
    Plantejament autonomista? juny 28, 2021 | 16:04
    ERC ha dit milers de cops el seu plantajament: Amnistia i Referèndum. Quina part no entenen els corruptes que han processat cap enlloc durant 10 anys?

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa