• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

La Comissió de Salut Pública ha establert nous grups prioritaris en la vacunació i ha inclòs a les persones d’entre 45 i 55 anys per a ser les següents vacunades amb el vaccí d’Astrazeneca. Aquesta vacuna només està aprovada per a menors de 55 anys i a partir d’ara es completarà amb els grups de professionals sanitaris i el tram d’edat de 45 a 55 anys. El Ministeri de Sanitat i les autonomies, representades a la Comissió, han determinat que pel que fa a Pfizer i Moderna, després dels majors de 80 anys es continuï la vacunació amb el tram d’edat d’entre 70 i 79 anys i posteriorment amb el de 60 a 69. A continuació, es vacunarà als menors de 60 anys amb condicions de risc alt de patir malalties greus per covid-19. Així doncs, la vacunació se seguirà prioritzant en funció de l’edat i Sanitat ho justifica pel fet que “és el principal factor de risc de malaltia greu i mortalitat“.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa