Missing 'path' query parameter

Vicky Martín Berrocal no té sort en l’amor. La dissenyadora, coneguda mediàticament per ser l’exparella del torero Manuel Díaz El Cordobés, ho havia deixat tot enrere per començar una nova vida a Portugal amb el seu nou xicot. En aquests tres anys de relació, en Joao Viegas havia revolucionat la seva rutina. Ella, encantada, havia dit públicament que estava disposada a passar per l’altar amb ell… però, finalment, tampoc no podrà ser. S’ha confirmat la seva ruptura, una separació inesperada de la que s’està especulant molt. Quins són els motius i qui va fer el pas? Ella no ha volgut parlar-ne públicament i està fugint de la premsa com pot, però no ha pogut evitar que una tertuliana de Telecinco en parli.

Ens referim a Makoke, l’ex de Kiko Matamoros, que ha assegurat a Viva la vida que coneix la causa del final de l’aventura de Vicky Martín Berrocal. La col·laboradora comparteix amistats amb ella, un grup en comú que li hauria confirmat que ha estat la dissenyadora qui ha demanat un temps al novio portuguès: “Ha estat ella i ho ha fet perquè està farta de la gelosia de Joao“. No ha volgut donar més detalls, però sembla que a l’exitós empresari no li faria gràcia que Vicky tingui amistats masculines o que rebi floretes d’altres homes.

Vicky Martín Berrocal i el seu ex portuguès | Europa Press

Aquesta ruptura és encara molt recent, però això no vol dir que la premsa rosa estigui contenta. De fet, encara no se sap del tot per què han tallat i les revistes ja especulen amb qui podria ser la nova parella de la dissenyadora. Els rumors l’envolten des de fa temps amb el presentador Bertín Osborne, a qui coneix des de fa anys. Ell ha negat que sigui cert que mantenen una aventura en unes declaracions contundents: “Vicky és com una germana per a mi i no hi ha absolutament res entre nosaltres”. Ella, per la seva banda, ha optat pel silenci i no ha volgut confirmar ni desmentir res davant dels reporters que la persegueixen des que es conegués la seva separació.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter