Gairebé un mes després de la final d’Eurovisió, l’estela del polèmic festival europeu de la cançó encara està molt present. Àustria va fer-se amb el micròfon de vidre en una final que va decidir-se en els últims instants. Malgrat que a Espanya les mirades s’han dirigit a Melody i les seves mediàtiques aparicions públiques, aquest dimecres La Revuelta ha aconseguit part del seu propòsit. Des que l’intèrpret de Esa diva va cancel·lar la seva entrevista al programa de David Broncano, les bromes i els dards han anat volant d’un costat cap a l’altre. Tot i que l’equip de TVE ha intentat per totes que l’andalusa els visiti, ara han aconseguit anar més enllà.
Johannes Pietsch, més conegut com a JJ, ha estat el guanyador d’Eurovisió enguany amb la seva cançó Wasted Love. Més enllà del triomf, el representant austríac ha deixat bocabadats els espectadors amb les seves imitacions de Shakira i la mateixa Melody.
Shakira i Melody es colen a ‘La Revuelta’ per sorpresa
Des que va guanyar el certamen, aquest jove no ha parat de viatjar i ara ha fet una petita aturada a Madrid. El jove de vint-i-quatre anys, que entén l’espanyol pels orígens de la llengua de la seva mare, ha demostrat el seu carisma només posar un peu a l’escenari. Parlant amb Grison sobre talent, JJ ha volgut demostrar que la seva capacitat vocal també s’estén a les imitacions. Per demostrar-ho, ha triat dues dives del pop, Shakira, Britney Spears i Melody.
JJ imita a Shakira, Britney Spears y a Melody.
— La Revuelta (@LaRevuelta_TVE) June 10, 2025
Los 12 puntos. Lo clava jajaja #LaRevuelta pic.twitter.com/9ssxNHDWpT
Tot i que els problemes entre La Revuelta i Melody sembla que no tindran una solució aviat, JJ ha portat un trosset de la cançó espanyola, amb el seu mític helicòpter incorporat. Aliè a tota la polèmica, Broncano li ha demanat que convidi l’artista al programa.

“Hola, Melody, espero que estiguis bé, t’envio tot l’amor. La Revuelta i David es posaran en contacte amb tu”, ha apuntat el convidat rient. Tampoc ha tingut cap mena de problema per participar en un dels moments més destacats del programa, les preguntes clàssiques. El noi ha estat molt precís: acumula 37.000 dòlars i un total de 20 punts per a les relacions sexuals en els últims trenta dies. Sigui com sigui, sembla que ha estat més senzill portar el guanyador del festival a La Revuelta abans que la representant espanyola.