El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
María Patiño denuncia haver patit assetjament laboral: “Era algú important”

María Patiño ha treballat a televisió durant molts anys, una trajectòria llarga en la que ha estat a diverses cadenes i en la que ha vist de tot. La presentadora gallega hauria viscut moments realment complicats, tal com ha volgut confessar en el programa d’aquest divendres. El pitjor moment al que ha hagut de fer front? L’assetjament laboral que va patir en el passat.

Ha assegurat que va viure una situació “bastant lamentable” en la que no va tenir la capacitat de reaccionar perquè ella estava començant en el periodisme mentre que l’altra persona era “important” dins de la professió. En aquell moment, més jove i vulnerable, no va veure’s capaç de revelar el que està passant: “Em sembla summament lamentable sentir gent coneguda que posa en dubte la veritat sobre les denúncies que fem les dones últimament. Jo admiro les dones que comencen a tenir el valor de denunciar; serà la justícia la que determini si aquestes denúncies són viables o no. El valor de denunciar alguna cosa que, simplement, creuen que no mereixen”.

“A mi m’és igual si ha begut massa, si em toca el cul sense voler o si entres al lavabo amb mi. Jo no he tingut el valor per culpa de la por a sentir-me assenyalada, a perdre la meva feina… A mi em va passar una cosa similar a les agressions sexuals que han denunciat en els premis Feroz. Vaig passar per una situació similar que no vaig denunciar en el seu moment perquè vaig tenir por i ara animo totes les dones a fer-ho”, ha prosseguit.

María Patiño reconeix haver-se sentit mala mare - Telecinco
María Patiño revela que ha patit assetjament laboral | Telecinco

No ha donat més detalls sobre què li va passar exactament, què li van fer i de qui es tractava l’assetjador en qüestió. Ella va néixer el 1971, amb la qual cosa devia començar en el periodista a principis dels anys 90 i aquesta persona devia ser algú important en aquella època. De moment ha deixat clar que no parlarà més del tema perquè considera que no tindria sentit fer-ho ara després d’haver-se callat i haver-lo mantingut en silenci durant tants anys. Caldrà esperar, doncs, a veure si canvia d’idea i acaba revelant qui va assetjar-la laboralment.

Més notícies
María Patiño es compra una casa a Fuerteventura - Telecinco

María Patiño es compra un xalet a Fuerteventura: car i a prop de la platja

Notícia: María Patiño es compra un xalet a Fuerteventura: car i a prop de la platja
Comparteix
La presentadora s'ha gastat més de mig milió d'euros en una segona residència a les Illes Canàries
Notícia: María Patiño es compra un xalet a Fuerteventura: car i a prop de la platja - Mobile
Donen detalls de la vida del marit de María Patiño - Europa Press

Primera entrevista del marit de María Patiño: parelles i problemes de feina

Notícia: Primera entrevista del marit de María Patiño: parelles i problemes de feina
Comparteix
Ricardo Rodríguez és un actor veneçolà que surt amb la periodista des de fa 17 anys
Notícia: Primera entrevista del marit de María Patiño: parelles i problemes de feina - Mobile
Shakira no estrenarà avui cançó nova contra Gerard Piqué - Europa Press

Regal de Shakira a Gerard Piqué: posposa la quarta cançó contra ell

Notícia: Regal de Shakira a Gerard Piqué: posposa la quarta cançó contra ell
Comparteix
La cantant no publicarà avui el tema amb Karol G com estava previst perquè encara no el té llest
Notícia: Regal de Shakira a Gerard Piqué: posposa la quarta cançó contra ell - Mobile
María Casado se sincera sobre els problemes d'infància - TVE

María Casado i Omar Montes denuncien l’assetjament escolar que van patir

Notícia: María Casado i Omar Montes denuncien l’assetjament escolar que van patir
Comparteix
La presentadora s'ha sincerat amb el cantant en una conversa en la que han reconegut que van tenir unes infàncies complicades
Notícia: María Casado i Omar Montes denuncien l’assetjament escolar que van patir - Mobile

Comparteix

Icona de pantalla completa