Gerard Piqué i Clara Chía viuran separats una temporada. Aquest és el titular bomba que s’extreu de l’última decisió que ha pres l’exfutbolista, la de traslladar-se a Miami sense la companyia de la seva parella. Shakira començarà ben aviat la gira mundial que la portarà a visitar països de tot arreu, un motiu que ha donat ales al català a buscar casa per allà per poder cuidar els dos fills que tenen en comú mentrestant. Ara mateix, de fet, ella s’acaba d’instal·lar a Mèxic per preparar-ho tot i, per aquest motiu, ha confiat en el pare dels nens perquè estigui amb ells fins que ella torni a l’estiu.
Ell no té problema a treballar i gestionar els seus projectes des d’allà, cosa que l’ajuda a poder complir el somni de tornar a estar amb els petits després de tant de temps a distància. Si en l’anterior gira, Shakira va fer que els nens l’acompanyessin amb l’ajuda de l’ex, els pares i les mainaderes; ara veuen inviable gestionar tota aquesta logística sobretot perquè Milan i Sasha ja tenen responsabilitats escolars i musicals.
Vanitatis ha confirmat que els petits van passar el Nadal a Barcelona amb la família Piqué i que, des d’allà, van tornar tots junts fins a Florida. Gerard Piqué ja s’ha quedat allà, on ha llogat un apartament on està convivint amb els nens. Shakira s’escaparà fins a casa sempre que pugui fer una pausa en la gira, però era millor per a ells tenir el pare a càrrec aquests mesos.
I què passa amb la relació de Gerard Piqué i Clara Chía?
Gerard Piqué viurà a Miami bona part del 2025 i això fa que molts es plantegin què passarà amb la relació amb Clara Chía. La seva xicota ha decidit quedar-se a Barcelona, on hi té la feina, i no l’acompanyarà en aquesta aventura americana. D’aquesta manera, se sumen a la llarga llista de famosos que viuen separats com també feien Pep Guardiola i Cristina Serra aquests últims anys quan ella no podia dirigir el negoci des de Manchester. En el seu cas, no va acabar gaire bé la cosa perquè s’ha separat… però Gerard i Clara confien que no els passi el mateix.
Ara estaran separats físicament, però saben que es tracta d’una mesura temporal. Aquesta experiència la defensen moltíssimes parelles, de fet, un model anomenat LAT (Living apart together) que consisteix a mantenir la seva independència sense renunciar a la relació de parella. Continuen junts, però cadascú viu a una casa que pot arribar a estar en diferents ciutats o països.

Si aquesta separació física els beneficia o els perjudica com a parella, caldrà esperar per saber-ho. De moment, Gerard Piqué prioritza la cura dels fills mentre que Clara Chía deixa clar que no vol renunciar a la seva feina i independència a Barcelona.