La gala ‘People in Red‘ és un dels esdeveniments de l’any. Barcelona s’ha posat de gala per donar suport a la fundació de lluita contra la Sida amb una gran festa que torna a Catalunya i que ha reunit famosos de primera línia. Els personatges més mediàtics han tenyit de vermell Montjuïc i han donat visibilitat a aquesta iniciativa solidària que busca recaptar fons per a la investigació de la malaltia. El resultat? Un èxit aclaparador: 720.179 €. 

 

 
 
 
 
Ver esta publicación en Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Hemos conseguido 720.179€ gracias a la ayuda de cada uno de vosotros! Gracias por ayudarnos a concienciar y luchar por el SIDA. Gracias al Dr.Clotet, a la @flsida, a @jvazquezoficial, a lxs artistas y a los que nos habéis seguido en directo por hacer posible esta #PeopleinRedGala2018. #PonteDeRojo

Una publicación compartida de People in Red (@peopleinredgala) el

 

La primera bomba va arribar fa un parell de setmanes, quan van confirmar que Miguel Bosé no participaria en aquesta novena edició. Ell sempre n’ha estat el presentador habitual, però enguany hauria optat per quedar-se a Mèxic, on està reclòs des que esclatés la guerra contra el seu exmarit -amb qui està lluitant als tribunals per quedar-se amb la custòdia dels quatre fills que tenen en comú-. Qui ha reemplaçat el cantant? El gran Jesús Vázquez, que ha complert i amb nota.

Jesús Vázquez 'People in Red'
Jesús Vázquez ‘People in Red’ | Instagram @peopleinred

 

La catifa vermella s’ha omplert de color gràcies a uns vestits més que espectaculars. El color predominant ha estat el to sang, per tal de fer honor a aquesta cita, però el negre també s’hi ha fet un lloc. Anem a pams, analitzem quins han estat els dissenys més comentats.

 

Primer de tot, cal destacar la presència de dos matrimonis que acaparen més flaixos cada dia. Parlem de Risto Mejide i Laura Escanes, que han omplert Instagram de fotografies fent gala de conjunt estilístic i d’amor, i de la reina de les influencers  Dulceida i la seva dona Alba Paul. Escanes ha optat per un vestit llarg de cuir en vermell de màniga llarga a conjunt amb el clutch: maquillatge natural i lluint el seu nou look de cabell curt amb gomina. Com ha competit Dulceida? Amb un dels models més exuberants de la nit, un vestit negre de Ze García digne de princesa. 

 

 
 
 
 
Ver esta publicación en Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aún no te has ido y ya te echo de menos 

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

Laura Escanes i Risto a la gala 'People in red'
Laura Escanes i Risto a la gala ‘People in Red’ | Instagram @lauraescanes
 

 
 
 
 
Ver esta publicación en Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@peopleinredgala #peopleinredgala2018 wearing @zegarciaoficial En mis stories tenéis más información y podéis aportar vuestro granito de arena

Una publicación compartida de Aida Domenech (@dulceida) el

 

 

Qui més hi ha assistit? Personatges de tota mena. Els cantants van tenir un paper destacat, com David Bisbal o els extriunfitos Ana GuerraAlfred i Amaia, que van arribar a la gala per separat i van interpretar un parell de cançons -tot just després de treure pes als rumors de ruptura que els envolten sense gaire èxit-. 

 

David Bisbal a la catifa vermella de 'People in red'

 

David Bisbal a la catifa vermella de ‘People in Red’ | Instagram @davidbisbal

 

 

 

Ana Guerra a la 'People in red'
Ana Guerra a la ‘People in Red’ | Instagram @peopleinred

 

 
 
 
 
Ver esta publicación en Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@Amaia ya ha llegado a la gala. Deseando verla actuar. No olvidéis vuestro donativo. #peopleinredgala2018 #amaiainred

Una publicación compartida de AMAIA (@amaia_oficial) el

 

A més a més, també han volgut donar el seu suport algunes personalitats televisives com Xavier Sardà, Carlos Latre, Antonia Dell’AtteMario Vaquerizo o Mireia Canalda.

Bibiana Fernández i Mario Vaquerizo 'People in red'
Bibiana Fernández i Mario Vaquerizo ‘People in Red’ | Instagram @peopleinred
 
 
 
 
 
Ver esta publicación en Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Mireia Canalda (@mireiacanalda_) el

 

Amb tot, una gran festa que va reunir cares conegudes i que va aconseguir l’objectiu principal: donar visibilitat a la iniciativa i recaptar diners per ajudar la lluita contra el VIH.  

 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa