• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Karmele Marchante mai no ha dubtat a l’hora de manifestar obertament que és republicana i independentista. La periodista i escriptora ha fet del seu perfil de Twitter el millor aparador per compatir les seves idees polítiques, el que ha tornat a fer aquest Nadal.

Els perjudicats en el seu últim missatge han estat els Borbons, que han rebut de valent per part de la de Tortosa. I és que no li ha agradat gens el discurs de Felip: “Avui, el fill del lladre fugat ha perdut la seva oportunitat de demostrar que és un senyor de dretes que viu en una bombolla d’hipocresia, mentides i corrupció. Ens brinda més camins cap a la república. I jo encantada”. Atac cap al monarca però també cap al seu pare, que ha passat el Nadal entre el luxe àrab d’Abu Dhabi.

Ara bé, Karmele també ha posat Elionor a la diana. Què ha dit sobre la jove hereva? “La princesa de Girona mai no entrarà a l’Empordà”. Poc més a dir.

A més a més, tampoc no ha dubtat a l’hora de compartir un missatge crític amb la Casa Reial: “Què bé que li ha vingut el tema de la pandèmia per oblidar-se del veritable virus, la corona reial. Quina hipocresia i quin desvergonyiment. Ajuda el teu país i injecta milions per afrontar la duríssima situació que viuen tantes famílies”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa