Tres homes que es feien passar per guàrdies civils de paisà van atracar aquest dijous els dos joiers que duien les joies del casament de Tamara Falcó i Íñigo Onieva. Segons han informat fonts policials a Europa Press, els dos joiers de Valladolid van ser assaltats a l’A-6, a l’altura del municipi de Las Rozas. Els atracadors eren professionals que els van apuntar amb una pistola i amenaçar amb una destral perquè els joiers els entreguessin les joies. Es van fer passar per guàrdies civils de paisà per donar-los l’alto i fer-los entrar a una via de servei de l’autopista. Tot va passar cap a les 21:35 hores, a l’altura del quilòmetre 24 de l’A-6, o el que és el mateix, al terme municipal de Las Rozas.

Íñigo Onieva canviarà de feina després de la boda amb Tamara Falcó - Europa Press
Íñigo Onieva canviarà de feina després de la boda amb Tamara Falcó – Europa Press

Falcó no està tenint sort amb el seu enllaç: després del vestit, les joies

Els dos germans joiers, un home i una dona, es van desviar a una via de servei i allà van ser atracats. Els van robar joies de gran valor, concretament les del casament de Tamara Falcó i Íñigo Onieva, que no estan tenint massa sort amb l’enllaç. Cal recordar que Falcó també va tenir problemes amb el vestit de núvia i només dos mesos abans del casament va haver d’encarregar-lo in extremis a Carolina Herrera, que li està dissenyant a Nova York. Segons sembla, hauran de comprar noves joies donat que les destinades al seu enllaç van ser robades dijous. Els assaltants van espantar els joiers amb una destral i una pistola per acabar robant-los tot el mostrari que duien a sobre.

Els dos joiers han presentat una denúncia a la comandància de la Guàrdia Civil i la Unitat Orgànica de la Policia Judicial ha obert una investigació. Per ara, el cas continua en mans del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Majadahonda.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa