Tamara Falcó i Íñigo Onieva estan acostumats al fet que posin en dubte la seva relació, un matrimoni que va començar malament perquè ell va ser-li infidel quan estaven promesos i ningú no ho ha oblidat. Ara bé, això no vol dir que els agradi que els mitjans de comunicació parlin públicament de les discussions que mantenen i dels seus problemes de parella. La marquesa de Griñón ha parlat sobre el tema aquest dijous durant la tertúlia d’El Hormiguero, en la qual ha lamentat que no els deixin en pau.

Tot venia perquè, poques hores abans, en un programa de Telecinco es deia que havien estat a punt de separar-se. A Así es la vida, han assegurat que Tamara Falcó ha decidit “empassar-se l’orgull” i obviar tot el que el seu marit fa malament: “Han decidit que, de moment, no se separaran. Ella continua molt enamorada i ha decidit ignorar certs hàbits d’Íñigo amb els quals abans no estava d’acord. A l’empresari se l’ha vist en determinades festes que a ella no li agraden”. L’entorn de la parella, però, nega aquesta versió i insisteix que estan “superbé”.

Tamara Falcó respon als rumors de crisi amb Íñigo Onieva des d’El Hormiguero

Què ha dit ella de tot plegat? “Publiquen notícies sobre mi constantment que són mentida. Hi ha gent que es creu amb el dret de mirar a dins de casa meva des del carrer amb prismàtics. Tot aquest temps he tingut premsa a les portes i ens observen amb prismàtics, que és una cosa que hauria d’estar prohibida. Però, és clar, com ho provo? Et denuncio i trigo 15 anys en saber què passa? Doncs no, no em vull desgastar. Intento que no m’atabali aquesta situació”. Per tal d’evitar situacions incòmodes, ha escollit una casa a la qual pot entrar directament des del pàrquing: “A dins de la urbanització tenim el gimnàs i a casa de la meva mare vaig en cotxe, així em protegeixo”.

Tamara Falcó critica la persecució de la premsa - Antena 3
Tamara Falcó critica la persecució de la premsa | Antena 3
La filla d'Isabel Preysler, escandalitzada - Antena 3
La filla d’Isabel Preysler, escandalitzada | Antena 3

Tamara Falcó és conscient que els personatges famosos han de viure amb la premsa darrere, però demana una mica d’empatia: “Venim aquí a plató i treballem de cara al públic, però després tenim una vida i volem estar tranquils. Al cambrer, quan acaba el seu horari, ningú no li demana una ració de calamars”, ha comparat la filla d’Isabel Preysler. Potser sí que és exagerada la persecució mediàtica que pateix, però no ha d’oblidar que bona part dels diners que ingressa cada mes són gràcies a les entrevistes en exclusiva que concedeix a les revistes. Si vens la teva vida, has de ser conscient que els paparazzi et vigilaran de prop.

Més notícies
Notícia: Crítiques a Tamara Falcó per l’actitud incívica i bruta amb les gosses
Comparteix
Els veïns de la marquesa de Griñón lamenten que no recull els excrements quan les passeja
Notícia: El Nadal de Tamara Falcó: un engany d’Íñigo i dies en una clínica caríssima
Comparteix
La filla d'Isabel Preysler ha esquiat a Suïssa i ha ingressat en un centre per aprimar-se el que ha engreixat el Nadal
Notícia: Isabel Preysler sorprèn en criticar la boda de Tamara Falcó a televisió
Comparteix
La 'socialité' també ha enviat un dard enverinat al seu ex, el premi Nobel Mario Vargas Llosa
Notícia: Més acusacions d’infidelitat contra Íñigo Onieva, el marit de Tamara Falcó
Comparteix
Una famosa de 'La isla de las tentaciones' diu que l'empresari ha volgut lligar amb ella a través d'Instagram

Comparteix

Icona de pantalla completa