Sandra Barneda està triomfant a televisió gràcies a una edició de La isla de las tentaciones que està enganxant els teleespectadors. Aquest dilluns ha estat el programa més vist a Catalunya, per exemple, el que demostra que els números els acompanyen. La barcelonina es troba en un dels millors moments de la seva carrera, però és conscient que això pot esfumar-se en qualsevol moment perquè és un món molt inestable. És per aquest motiu que ja està començant a plantejar-se què fer en un futur, uns plans alternatius a la petita pantalla que també li agraden.
Els ha compartit en una entrevista a la revista Semana, que s’ha interessat precisament sobre el pla B de la presentadora: “M’agradaria donar conferències i ser una autora d’èxit. Tinc plans C, D i E. Aquest últim no te l’explicaré perquè encara no ha sortit a la llum, però el sabràs”, avisa. No vol deixar res a l’atzar i tampoc no vol que existeixi la possibilitat de quedar-se a casa amb els braços creuats, una dona polivalent que compagina televisió i escriptura precisament per poder tenir una altra carrera en la que centrar-se quan acabi la seva etapa a Mediaset.
Sandra Barneda reflexiona sobre la seva feina actual a Mediaset
Sandra Barneda també ha presentat Pesadilla en el paraíso, programa en el que ha coincidit amb la seva ex, Nagore Robles. Han parlat sobre aquesta feina juntes en diverses ocasions, el que ha tornat a fer ara que ha acabat l’experiència: “Amb Nagore he treballat sempre, així que ara no estiguem juntes no canvia res. Abans em preguntaves com era treballar en parella i ara com és treballar amb l’ex, doncs és el mateix. Al final ets professional i ja està, no hi ha més secret. Ella està molt habituada als realities i no necessita consells, no me’ls ha demanat”.

Sobre l’èxit de La isla de las tentaciones, ha deixat clar que encara no s’han vist els moments més impactants d’aquesta temporada: “Aquesta està sent un canó, la gent ho està dient. Al llarg de l’edició hi haurà més reaccions perquè hi haurà girs inesperats i també humor. Hi haurà moments de tota mena i tots els concursants tindran el seu moment, està molt equilibrat aquesta temporada, per això la gent s’ha enganxat amb el càsting”.