Pablo Motos parla poques vegades de la seva vida privada, però sempre que ho fa acaba traient a la llum detalls sucosos. El presentador d’El Hormiguero ha aprofitat l’atac de sinceritat de Dulceida i Alba Paul sobre la seva separació per comentar com va viure ell el seu divorci.

Abans de casar-se amb la seva dona actual, la guionista Laura Llopis, el valencià va tenir una relació anterior que no va acabar bé. Ara s’ha sincerat al respecte en un al·legat que ha sorprès a molts, ja que mai no li ha agradat parlar sobre aquella etapa de la seva vida: “Farem una mica de teràpia. Hi haurà milions de persones que estiguin en aquesta situació de deixar a algú sense saber què passarà. També hi haurà altres persones que ja han fet aquest pas i estan igual, tot pensant què passarà a partir d’ara”.

En el seu cas, diu que el seu estat anímic va anar canviant a mesura que passaven els dies des que decidís que el millor era trencar amb la seva parella: “Quan em vaig separar el primer que vaig sentir, per ordre, va ser una alliberació… Així, sense mentides. Vaig sentir que em treia un pes de sobre, un sentiment que va barrejar-se amb bastant culpabilitat i una mica de sensació de fracàs. La pena aprima i ho fa malament, de la cara. Se’t queda una mala cara…”.

Pablo Motos, criticat per un convidat a 'El Hormiguero' - Antena 3
Pablo Motos dona detalls del seu divorci | Antena 3

Pablo Motos reconeix que ho va passar malament quan van trencar

Tenint en compte el que acabava de dir, Dulceida va sospitar (amb encert) que va ser ell qui va prendre la decisió de posar fi a una relació de la qual no ha volgut donar més detalls. De fet, per respecte cap a aquella persona ni tan sols ha dit el seu nom o de quina època de la seva vida es referia.

En aquesta mateixa conversa, Pablo Motos ha tret a la llum un secret divertit sobre el seu matrimoni actual. Diu que tenen una regla que cap dels dos no pot incomplir, una línia vermella que ha fet gràcia: “Està terminantment prohibit repetir el que ha dit l’altra persona amb veu d’idiota. Almenys, quan estem discutint. En el dia a dia ho fem bastant”.

Més notícies
Notícia: Pablo Motos treu a la llum una regla sagrada i curiosa del seu matrimoni
Comparteix
El presentador i la seva dona tenen la seva intimitat i mai no obren els calaixos de l'altre
Notícia: Juan del Val diu per què ha estat en perill l’amistat amb Pablo Motos
Comparteix
El tertulià va rebre una oferta econòmica que va fer enfadar al presentador d''El Hormiguero'
Notícia: Pablo Motos, molt criticat per un convidat a ‘El Hormiguero’: “Ganivets”
Comparteix
TheGrefg deixa clar que va sentir-se molt incòmode i que va adonar-se que el presentador volia deixar-lo malament
Notícia: Pablo Motos assegura que no votarà en aquestes eleccions i explica per què
Comparteix
El presentador ha reconegut davant de Pedro Sánchez que no acudirà a les urnes en l'entrevista que li ha fet a 'El Hormiguero'

Comparteix

Icona de pantalla completa