Les xarxes socials són un niu de crítiques, comentaris i missatges desagradables, molts cops dirigits cap a creadors de contingut. Les crítiques al físic aliè són un dels aspectes negatius a què s’han d’enfrontar molts personatges públics, en la majoria dels casos dones, i que han de suportar els qüestionaments sobre el seu físic.

En aquest cas ha estat Marta Pombo qui s’ha vist atacada per un usuari que l’ha criticat durament després de publicar una fotografia en biquini. Davant d’aquestes faltes de respecte, la germana de María Pombo ha sentenciat durament els comentaris.

La foto de Marta Pombo en biquini que ha generat polèmica - Instagram
La foto de Marta Pombo en biquini que ha generat polèmica | Instagram
Marta Pombo reacciona als comentaris - Instagram
Marta Pombo reacciona als comentaris | Instagram

La influencer ha contestat de forma pública

Marta Pombo es troba de viatge a Lapònia i ha compartit, com acostuma a fer, tot el contingut de la seva estada en el cercle polar àrtic. Després de publicar una fotografia d’ella en biquini en les seves històries d’Instagram, s’ha trobat amb les dures crítiques d’una usuària cap al seu físic.

“Estàs fatal de cos i de cap, grassa de merda”, “Deixa de menjar, foca” o “La panxa de foca que sempre tens, no te la toques, al contrari, tu mateixa dius que te la vols treure i no ho aconseguiràs”, són alguns dels desagradables comentaris que ha hagut de llegir.

Davant d’això, Marta Pombo no ha dubtat a respondre al que ella considera “un compte fals” perquè “una persona real és massa covard per a fer aquests comentaris donant la cara”. Ella ha confirmat la bona relació que té amb el seu aspecte físic i que es troba “en un moment mentalment molt sa”. “Em sento tremendament segura i contenta amb mi mateixa, però em fa pena la gent que pugui rebre aquest bullying i que realment l’afecti”, ha reflexionat en un vídeo a través de les seves històries d’Instagram.

Aprofitant el moment, no s’ha tallat a respondre directament a aquest usuari que l’ha criticat. “Ha de tenir una vida súper de merda, perdó per l’expressió, però no hi ha sentiment pitjor al fet que et tinguin pena. És que ha de tenir una vida molt mal estructurada, infeliç, incompleta i amb traumes, ferides del passat, familiars, el seu físic… Quin tipus de persona satisfeta amb la seva vida, feliç o sense complexos dedica un mínim del seu temps a fer aquests comentaris a una altra?”, ha sentenciat de manera contundent.

Sigui com sigui no es tracta de la primera influencer que ha d’enfrontar-se a l’extrema llibertat que es prenen alguns usuaris a les xarxes socials i cada cop en són més les que opten per respondre a les crítiques.

Més notícies
Notícia: Crítiques a Dulceida per ensenyar la cara de la seva filla a Instagram
Comparteix
La 'influencer' va ser mare fa dos mesos i ara mostra per primer cop la cara de la seva criatura
Notícia: Laura Escanes respon a les crítiques que ha rebut sobre el seu físic
Comparteix
La 'influencer' catalana ha donat una lliçó a través de les seves xarxes socials sobre aquests tipus de comentaris

Comparteix

Icona de pantalla completa