Laura Escanes ha tingut un parell d’anys molt intensos, sobretot des que se sabés que havia trencat amb Risto Mejide i, posteriorment, que havia començat una relació amb Álvaro de Luna. La influencer s’ha estrenat com a presentadora del seu primer programa a TV3, ha estrenat un pòdcast propi, ha tornat a estar soltera, s’ha canviat de ciutat, ha adoptat un gosset… Tota una muntanya russa d’emocions que l’han fet reflexionat.
Aquesta nit no podia dormir i, enmig d’un episodi d’insomni en plena matinada, ha volgut sincerar-se amb els seus seguidors. La barcelonina ha fet balanç de la seva vida, 27 anys en què ha viscut moltes més experiències que altres noies de la seva edat: “Amb l’edat que tinc, 27, amb l’estat civil de divorciada i una filla, sent coneguda i amb la poca privacitat que tinc a vegades sento (encara que per a mi no és així) que aquestes motxilles que formen part del que soc i de la meva vida pesaran sempre molt a qualsevol persona que s’apropi a mi“.
Laura Escanes creu que molta gent s’allunya d’ella per por
Considera que molta gent s’allunyarà d’ella per evitar l’allau mediàtica que l’acompanyaria: “Algú veu tot el que significa conèixer-me i fuig d’això, espanta. Fuig de la meva vida per no complicar-se la seva“.
I quins motius creu que podrien tenir aquestes persones? En considerar que la relació li comportaria una càrrega “que no li correspon”, perquè li queda gran i perquè “potser és millor estar amb algú que no hagi tingut fills prèviament” perquè creuen que ella ja estarà “cremada”.

Laura Escanes deixa clar que entén perfectament que hi hagi gent que pugui sentir-se així envers ella. Ara bé, no li agrada: “1:35 hores, apareix una amiga anomenada culpa en el meu cap i em fa sentir petita“. Té clar que a dins seu té una veu que “l’intoxica”, però, quan la localitza, s’adona que en realitat té “sort”.
Els seus fans deuen haver aplaudit aquest atac de sinceritat, ell que ha volgut treure a la llum per demostrar com se sent com a dona separada, amb una filla i enmig d’una muntanya russa.