Laura Escanes ha visitat l’estudi de Loft d’iCat. Ara que està de promoció de la segona temporada de La travessa, el programa d’aventures que presenta a 3Cat, la veiem a tot arreu. Encara no hi ha una data d’estrena concreta, però ja avança que es podrà veure “molt aviat”. Ha promès que hi haurà més exigència, més acció i més reality: “Són més parelles i més joves, cosa que dona més joc. Són més competitius, a més a més, i tenen ganes de tot. No tenen por i això m’ha impressionat moltíssim. No s’han fet tan amics com l’any passat, hi ha estratègies i pensen coses dolentes com fem tots”.
L’ex de Risto Mejide va debutar com a presentadora en la primera temporada, en la qual confessa que encara estava aprenent i que això “va veure’s” en pantalla. Ella mateixa ha notat molt de canvi en la seva actitud ara que ha vist l’entradeta i el tràiler de la segona: “Aquesta soc jo? Que empoderada que em sento! M’he relaxat més perquè ara conec l’equip i m’he pogut deixar anar i ser més juganera amb els concursants”. Sempre havia tingut el somni i les ganes de presentar un programa com aquest, però estava molt espantada i ara li donen “ganes de plorar” en adonar-se de l’aprenentatge que ha fet.
Laura Escanes recorda l’estada a Ràdio Sabadell que va fer quan només tenia 16 anys
Quina va ser la seva primera feina? Pocs ho sabien, però la influencer va fer pràctiques a Ràdio Sabadell quan havia de fer una estada en una empresa mentre estudiava a l’Institut. Allà no locutava en directe, sinó que escrivia els titulars i les entradetes que després llegia un dels companys. Si tallaven la plaça del Mercat perquè hi havia obres, doncs allà anava ella a preguntar la gent què pensava: “El tema m’encantava, havia de fer una mica de reportera. La comunicació m’ha agradat sempre”.
I deixant aquesta temàtica de banda, Laura Escanes ha tornat a explicar com és que viu a Madrid i no a Barcelona. La culpable és la seva filla, la petita Roma, que va a una escola d’allà. No pot marxar-se massa lluny d’on viu el seu pare, és clar, de la mateixa manera que a la influencer ja li va bé perquè té més feina a la capital espanyola que a la catalana. Viatja fins aquí amb bastanta freqüència, però això no evita que senti una mica d’enyorança: “Sempre visc els retorns a Barcelona amb molta alegria i crec que això és maco”.
La Laura està vivint una etapa de canvis que ha comparat amb una cançó d’Adele, una de les seves cantants preferides: “I drink wine em representa perfectament ara mateix”. Ara mateix flueix i diu que no li preocupen els problemes d’abans: “Ens tractem molt pitjor a nosaltres mateixes que a ningú altre… Per què ens parlem d’aquesta manera a nosaltres mateixes? Anem a teràpia, si us plau. Jo aquest estiu no hi he anat, però fa tres o quatre anys que hi vaig cada setmana. Treballadeta estic”.

Quins plans de futur té Laura Escanes?
Sobre els seus plans de futur, la creadora de contingut ha dit que li encantaria tenir més feina a dins de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. A més a més, també es planteja comprar-se una casa pròpia a Menorca. Hi va cada estiu, però fins ara sempre n’ha llogat: “M’encanta anar-hi, però sempre depens d’un avió o un vaixell. M’encantaria passar un hivern allà, em faria molt feliç”. El problema? Que ho veu caríssim.
Tampoc no descarta tornar-se a enamorar i tenir un altre fill. “L’amor m’encanta”, ha dit. De moment, està tranquil·la i confia haver après que no ha de ser tan impulsiva a l’hora de presentar públicament les seves parelles: “No em penedeixo de res, però sí que penso que a vegades em deixo portar per la il·lusió”.