José Luis Gil ha tingut els fans de La que se avecina molt preocupats pel seu estat de salut. L’actor va patir un ictus el novembre del 2021, un moment complicat que el va tenir realment malalt. La recuperació està sent molt lenta i llarga, una etapa en la que ha necessitat el suport i ajuda de la família per tal de poder recuperar la seva vida i reprendre una rutina més o menys similar a la d’abans.
“El 2006 quan va néixer la meva filla la van ingressar i jo vaig tenir una depressió postpart molt forta. El 2012 em vaig caure esquiant, em vaig trencar l’espina tibial, lligament i una destrossa. Operació, guix durant dos mesos i set mesos rehabilitant. Van ser dos mesos complicats, necessitava ajuda i, en ambdós casos, em vaig instal·lar a casa dels meus pares. Ells em van cuidar a mi i a la meva família. Ara són ells els qui necessiten suport i que els ajudin. Aquí estem, ens hem vingut a fer el que ells han fet per nosaltres tantes vegades. Només espero que aviat deixem de ser necessaris per aquí“, ha escrit la seva filla en un post que ha acompanyat d’una fotografia en la que se la veu abraçada al seu pare.


La filla de José Luis Gil informa de l’evolució del seu estat de salut
En les fotografies que ha anat publicant es veu l’evolució de l’actor, el que els fans agraeixen perquè així poden comprovar que millora a poc a poc. Fa un parell de mesos, per exemple, va compartir una imatge en què se’l veia en una terrassa amb un guix a la mà: “Hem tingut un problema en el camí, celebrem el dia de l’Almudena amb una caiguda i una ruptura del dit petit. Ara energia no li falta, ha continuat rehabilitant i sortint a prendre el seu cafetó”.
Cristina Castaño, una de les companyes de la sèrie de Telecinco, va parlar sobre ell en la catifa vermella dels premis Feroz. Ha dit que està parlant amb la família de tant en tant i que li han confirmat que està avançant favorablement. No podrà estar en la següent temporada de La que se avecina perquè encara està dèbil i recuperant-se, però la resta de protagonistes han dit públicament que confien que pugui tornar aviat quan es trobi millor.