Els problemes econòmics i el nom d’Isabel Pantoja han anat de bracet. La tonadillera va ser protagonista d’un escàndol financer després de ser condemnada per blanqueig de capital i acabar a la presó. Una notícia que va fer la volta al món i que des de llavors va marcar la vida i el nom de l’artista. La seva situació financera ha estat sempre en dubte i se n’ha parlat moltíssim. Des que el passat mes de juny sortís la “llista de morosos” d’Hisenda, en la qual es troba Isabel Pantoja -té un milió d’euros pendents de pagar-, molts es pregunten, com s’ho farà per tornar-ho? Resulta que el seu germà Agustín ha passat a ser considerat responsable solidari d’aquest deute i ara han sortit a la llum més detalls de la “ruïna” que els envolta.

Els problemes econòmics dels germans Pantoja
Ha estat el periodista Antonio Rossi qui ha revelat detalls d’aquests problemes econòmics d’Agustín i la seva germana Isabel. Segons ha explicat al programa El tiempo justo de Telecinco, Hisenda va notificar Agustín el passat mes juny que li havien derivat responsabilitats d’aquest deute. “Li sol·liciten el mateix, han bloquejat els comptes bancaris, tant de societats com personals, han retirat 200.000 euros i el fan responsable d’aquest deute per haver tingut poders”, exposa el periodista.

Què reclama Hisenda?
Com dèiem, Isabel Pantoja continua dins la llista de morosos de l’Agència Tributària. Un deute de més d’un milió d’euros derivat d’impagaments d’IRPF i de la Seguretat Social. “Cap dels dos pot cobrar res, per això dic que estan en l’absoluta ruïna”, exposa Rossi. El més curiós de tot plegat és que Hisenda els considera responsables a tots dos, i això que vol dir? Que Agustín o Isabel hauran d’encarregar-se de pagar el que deuen. Aquest deute de la mare de Kiko Rivera havia ascendit fins als tres milions d’euros, segons la llista de morosos publicada l’any 2023.
Amb els ingressos que ha anat fent els darrers anys, aquesta xifra s’ha anat reduint, però des que va deixar de fer concerts el passat desembre ni té altres projectes en marxa, la situació s’ha agreujat. Si no entren ingressos, no pot pagar el deute. “El problema arriba perquè la sèrie tampoc tirarà endavant, apunta Rossi. I que se n’havia parlat molt d’un projecte documental de la cantant, en què es faria una sèrie i un documental sobre la seva vida. Sembla, però, que aquest projecte no tirarà endavant. Segons exposa el periodista, Agustín es queixa que tot és “una persecució” i que el país va en contra d’ells dos. “Estan en l’absoluta ruïna”, ha sentenciat de nou el periodista. La situació dels germans és d’allò més crítica alhora que els seus moviments són observats amb lupa per l‘Agència Tributària.