Belén Esteban és un d’aquells personatges quasi entranyables que omplen titulars i generen debat. La denominada princesa del pueblo ha compartit en una extensa entrevista al pòdcast de Nude Project tota una sèrie de detalls sobre la seva vida privada, l’exposició mediàtica, el boom de la fama després de la seva relació amb el torer Jesulín de Ubrique i, fins i tot, ha revelat la quantitat de diners que oferien a la seva filla i al seu marit per anar al programa Supervivientes.
L’ascens a la fama en un tres i no res
“Venia la meva vida perquè necessitava diners”. La col·laboradora de Ni que fuéramos Shhh i mítica cara del programa Sálvame, ha explicat com durant molts anys ha donat exclusives a tort i a dret per poder aconseguir fer caixa. Des de la seva relació amb Jesulín de Ubrique, les exclusives i portades de la premsa rosa no han deixat de parlar d’ella.
Als inicis de la seva projecció mediàtica, eren molts els mitjans i revistes que demanaven a Esteban la seva col·laboració. Tot i que admet haver donat moltes entrevistes de manera gratuïta, no se’n penedeix de les seves decisions. “Explicar la meva vida no em fa vergonya. Hi ha qui diu que ho fa perquè la gent se n’assabenti, però la realitat és que ho fas perquè et paguen”. Un dard que podria anar dirigit a altres personalitats del món celebrity.

La seva presència als realities
Belén Esteban també ha participat a molts dels realities més destacats del panorama espanyol. Gran Hermano VIP i ¡Mira quien baila! també l’han vist guanyar. A l’entrevista, assegura que va donar ambdós premis: “Ho he donat tot de tots els realities que he guanyat, però clar, això tampoc s’explica”, relata al pòdcast.
Més enllà d’aquest intent d’altruisme, Esteban ha revelat detalls de la vida personal i familiar. Tot i sempre voler mantenir aquest aspecte de la seva vida en la intimitat, el cert és que hi ha un nom que el sap tothom: Andrea. La seva filla ha protagonitzat, indirectament, moments icònics de la història de televisió, sobretot durant el programa Gran Hermano on Belén va exclamar “Yo por mi hija, ma-to“.

Les xifres de l’exposició
Un altre dels detalls sucosos que la comunicadora madrilenya ha compartit han estat les ofertes que la seva filla Andrea i el seu marit Miguel han rebut. Afirma que eren fins i tot més altes de les que ella mateixa rebia i explica quants diners van oferir-los per anar a Supervivientes, tot i que van acabar refusant-ho. “Això m’omple d’orgull. Per a una nena joveneta, que et truquin de Supervivientes i t’ofereixin 30.000 o 40.000 euros a la setmana és molt temptador, però sé com és i respecto la seva decisió“.
La col·laboradora més mediàtica de la televisió, convertida gairebé en icona de la cultura popular dels joves per les seves frases i aparicions a les televisions, s’ha sincerat en els prop de 60 minuts que dura l’entrevista amb els creadors de la marca Nude Project.