Missing 'path' query parameter

Anita Williams va fer el salt a la fama aquesta temporada gràcies al seu polèmic paper dins un reality de Telecinco. La catalana va entrar a La isla de las tentaciones com a parella de Montoya, però aviat va caure sota les temptacions, convertint-se en una de les protagonistes de la vuitena edició del programa. La seva estada a República Dominicana va permetre que la cadena de televisió apostés per la seva història a Supervivientes, un reality extrem d’aventures en què ha demostrat ser alguna cosa més que un personatge. El passat divendres, després de la final, Anita va convertir-se en la protagonista d’una entrevista colpidora del programa De Viernes. Allà, va obrir-se en canal sobre el seu passat a la presó, l’ingrés en un centre psiquiàtric, els problemes amb les drogues i com va ser víctima de violència de gènere.

Anita se sincera com mai

Anita Williams ha fet el gran salt a les pantalles aquest 2025 i un dels trets que més van cridar l’atenció va ser el seu passat a la presó. En aquesta entrevista a De Viernes, la jove catalana ha revelat les etapes més fosques de la seva vida. Per què va entrar a la presó? Ella mateixa fa uns anys havia explicat la seva estada en un centre penitenciari després de robar una samarreta i entregar el DNI d’una amiga seva. “Feia dues setmanes que estava a l’acadèmia perquè estava estudiant per a ser Mosso d’Esquadra i la meva família són Guàrdies Civils és a dir que volia continuar amb aquest llegat”.

La noia a qui havia suplantat la identitat va denunciar-la i va haver d’entrar a fer serveis comunitaris durant més de 300 hores. Després se’n va anar a Madrid a viure, però allà va ser interceptada per la policia, que se la va endur a comissaria perquè signés els papers d’ingrés a la presó. “Em van portar directa als jutjats, tenia vint-i-dos anys i no tenia ni a la meva família a Madrid”. El problema és que no havia completat les 300 hores de serveis comunitaris, una acció que va empresonar-la durant quatre mesos. “El pitjor era estar 12 hores tancada”, revela en aquesta entrevista. També explica que va patir una agressió per part d’una altra interna.

Víctima de maltractaments i l’ingrés en un centre psiquiàtric

Aquesta entrevista ha permès veure una Anita desconeguda fins ara. Un dels temes que ha tractat va ser les agressions que va patir per part de les seves exparelles. “Em van trencar el nas per dir que anava a casa d’un amic. Em vaig quedar a terra, sagnant. Avui dia no me l’he arreglat per por que em torni a fer mal”, confessa. A més a més, no només va ser físic, sinó que el maltractament psicològic també va estar present.

Anita Williams revela el seu passat com a víctima de maltractament _ Telecinco
Anita Williams revela el seu passat com a víctima de maltractament | Telecinco

Tots aquests episodis van forçar la seva relació amb les drogues, moment en què la seva família va decidir ingressar-la en un centre psiquiàtric. “Em van dir que m’havien d’internar perquè, en aquell moment, estava anada, volia desaparèixer. Per culpa d’una relació infernal. Tenia vint-i-quatre anys. El més dur de ser allà dins és que la meva àvia es va posar malalta d’un dia per l’altre, es va morir i no vaig poder acomiadar-me”, explica emocionada. Allà va estar un mes i mig ingressada per desintoxicar-se i poder allunyar-se del món de les drogues. Sens dubte, un testimoni colpidor que ha permès conèixer l’altra cara d’aquest personatge televisiu.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter