Missing 'path' query parameter

Com havia fet cada estiu, Ana Obregón ha tornat a ser portada d’estiu de la revista Hola. Aquesta vegada, però, ha substituït el posat amb biquinis excèntrics i roba provocadora per una imatge més sòbria al costat de la seva filla-neta, l’Anita. La polèmica amb la filla adoptiva fruit de la donació d’esperma del seu fill mort, Aless Lequio, i un ventre de lloguer, va ser una de les més sonades de l’any passat, però les xarxes han tornat a rebotar-se en contra de la famosa, aquesta vegada per promocionar la imatge d’una nena de tan sols 17 mesos.

En una entrevista a la revista Hola, Obregón ha assegurat que està passant un estiu esplèndid al costat de la seva neta, però que encara és molt petits per saber la veritable història de la seva vida. Per això, la famosa ha insistit que mai li amagarà la veritat, ara bé, s’esperarà al fet que la petita tingui ús de raó per poder entendre la situació. Tot i que sembla que l’entrevista ha estat molt íntima, les xarxes han tornat a carregar contra Obregón, ja que per a molts usuaris de diferents xarxes socials, ensenyar la cara de la menuda a una portada de revista és un símbol de monetització i hauria de ser un delicte.

Ana Obregón posa amb la seva neta / Revista 'Hola'
Ana Obregón posa amb la seva neta / Revista ‘Hola’

La hipocresia dels anys

Precisament, aquesta falta de cura amb els menors és quelcom que fa uns anys la mateixa Obregón condemnava de manera pública. Una usuària de la xarxa X ha tret a la llum unes imatges d’Obregón parlant de l’exposició dels nens i com aquest fer “és un delicte”. Sembla ser, doncs, que en trenta anys la visió de la famosa ha canviat per complet i ara executa el seu dret -com a tutora legal de la nena- d’ensenyar-la, quan abans els qui ho feien “eren uns delinqüents”, en paraules textuals seves.

Més notícies
Notícia: Un festival de dialectes del català anima el debat a l’UCE
Comparteix
Presentat a la Universitat Catalana d'Estiu el conclave 'Posa-hi tu l'accent', que se celebrarà a l'Espluga de Francolí al setembre
Notícia: El poble del Maresme que té el carrer més car de tot Catalunya
Comparteix
La majoria dels carrers més cars de l'estat es troben a la costa del sol, a la província de Màlaga
Notícia: Clinton aplaudeix Biden per retirar-se de la carrera presidencial
Comparteix
L'expresident nord-americà ha criticat l'edat del candidat republicà: "Fa dos dies vaig complir 78 anys... i continuo sent més jove que Donald Trump"
Notícia: La paradoxa dels ganivets d’estiu
Comparteix
"La plana major de l'Ajuntament, hores abans de la inauguració de la Copa Amèrica, pinta una ciutat perillosa amb ganivetades constants i autoritats impotents"

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter