Laura Escanes i Álvaro de Luna no han volgut dona detalls concrets de la seva ruptura… fins ara. El cantant andalús ha imitat l’exemple de Shakira i ha carregat contra la seva ex en una cançó nova que ha deixat tothom amb la boca oberta. La influencer no queda ben parada a Suerte, un tema que a ell li serveix per enviar-li un retret cap a un altre. L’acusa directament de ser la culpable de la separació i treu a la llum quins serien els motius que van motivar-la.
Les clatellades són sonores: “Avui ha sonat el rellotge i m’ha aportat el sentiment que finalment puc dir-te que per a tu no tinc temps“. La frase que demostra que es refereix a Laura Escanes? “Jo ho vaig voler tot amb tu i tu vas voler espatllar“, diu tot aprofitant el nom de la cançó romàntica que va dedicar-li quan eren parella Todo contigo.
“Jo com un ximple creia en els teus contes, tu vas voler matar el que jo vaig creure que seria etern. Jo a tu et vaig estimar per a sempre, però tu no ho veies. Vas descuidar la nostra història i només vas cuidar el que es veia. Jo no tinc temps per a totes aquestes merdes, et vaig donar el meu cor i el vas posar a la venda”, afegeix Álvaro de Luna tot acusant Laura Escanes de mantenir les aparences.

No content amb això, també assegura que hauria estat enganyat per ella: “Cansat de les teves mentides i tot el que inventes. Tu vols tornar, però no em val la pena. Tu, mentrestant, busques altres petons. No penso ser jo qui t’abraci aquest hivern”, etziba en un missatge amb el qual revela que ella li hauria demanat una segona oportunitat.
A la tornada, Álvaro de Luna deixa clar que creu que Laura Escanes s’ha equivocat en deixar-lo: “Jo et desitjo molta sort, que a tu et protegeixi la vida. Però en el món no hi ha ningú que guanyi dues vegades la loteria”.
Laura Escanes reacciona a la cançó enverinada d’Álvaro de Luna
Com era d’esperar, Laura Escanes ha reaccionat a aquest atac tan directe. Què ha fet? Publicar a Instagram que estava escoltant una cançó anomenada Qué triste que té una lletra que pot demostrar què pensa al respecte: “Diu més com marxes que com arribes“, escriu en el que podria ser un retret a l’actitud del seu ex des que van trencar.

Álvaro de Luna sembla haver aprofitat aquesta història de desamor per escriure un tema en el qual explica la seva versió. Si acaben parlant més al respecte, de moment és un misteri.