Missing 'path' query parameter

Han estat moltes setmanes d’incerteses pels fans d’Aitana. La cantant, convertida en unes de les icones del pop espanyola, va anunciar fa mesos dues dates molt especials, pensades com a colofó final de la seva gira Alpha Tour. L’estadi Santiago Bernabéu devia convertir-se en l’epicentre de dues dates emmarcades en el calendari de l’artista, el 27 i el 28 de juny de 2025. Aquesta no era la primera data oficial, perquè els concerts estaven previstos pel mes de desembre de l’any passat. Després de les queixes dels veïns que viuen als voltants de l’estadi del Reial Madrid pel soroll, molts artistes s’han vist afectats per la decisió del club de cancel·lar els concerts programats. Aitana va provar sort, canviant les dates per al mes de juny de 2025, però finalment els seus esforços no han servit.

En les últimes hores el club ha compartit un comunicat informant sobre la situació dels concerts de la catalana, que han estat cancel·lats finalment. Aitana fa mesos que lluita per mantenir les dates, després d’haver-les endarrerit sis mesos. El seu documental de Netflix, Metamorfosis, posava el focus en aquest moment tan important per a l’artista, iniciant una gira de concerts en estadis sense precedents. Ara, davant la negativa per poder oferir aquests xous al Bernabéu, l’exconcursant d’Operación Triunfo s’ha pronunciat al respecte.

Aitana reacciona després de cancel·lar els concerts al Santiago Bernabéu _ Instagram
Aitana reacciona després de cancel·lar els concerts al Santiago Bernabéu _ Instagram

El comunicat d’Aitana després de conèixer la notícia

En un vídeo publicat en el seu perfil d’Instagram, la de Sant Climent de Llobregat ha anunciat que “és inviable” fer els concerts del mes de juny al Santiago Bernabéu. “Vinc amb un d’aquests vídeos que no agraden, i sento molt haver de donar-vos aquesta notícia. És una cosa que he intentat fins al final, us el prometo. No sabeu el que m’he desviscut per això cada dia des que va passar tot, però hi ha coses que no són a la meva mà i és completament inviable, no es pot fer”, ha començat a explicar. La solució que ha oferit és passar els dos concerts al 30 i 31 de juliol, un mes després, en el Riyadh Air Metropolitano de Madrid, l’estadi de l’Atlètic de Madrid.

“Sé que serà molt complicat tornar a omplir dos estadis, de fet jo només en volia fer un perquè em sembla molt complicat omplir un i més després de tots els canvis i tot el que ha passat. Sé que és molt difícil que pugueu confiar en mi perquè ja és la tercera vegada que hi ha aquest canvi, però ja us dic que no depèn mi. Jo he intentat fer el màxim fins al final, però em semblava molt injust també fer només un estadi perquè al final dels dos estadis del Bernabéu no sé quantes persones sí que voldran veure igualment el xou. No m’agradaria deixar a ningú fora i prefereixo jugar-me-la”, ha continuat explicant.

Aitana ha revelat que no hi havia cap alternativa a Madrid per a aquelles dates que ja estaven prèviament confirmades. La seva gira d’estadis començarà a Barcelona amb el concert a l’estadi Lluís Companys el pròxim 19 de juliol, i després hi haurà les dues dates reorganitzades a Madrid. “He plorat molt, he patit moltíssim durant un any gairebé i no vull fer un drama de tot això. Només us vull dir que prometo donar el millor espectacle de la vostra vida, em deixaré la pell, el cor i tot perquè siguin inoblidables”, ha sentenciat en el vídeo. Aitana no és l’únic artista que s’ha vist perjudicada pels problemes d’insonorització de l’estadi madrileny. Per a aquest 2025 ja s’havien organitzat més concerts com el de Dellafuente o Lola Índigo, obligats a buscar alternatives per oferir els seus concerts davant les queixes veïnals.

Més notícies
Notícia: Aitana se sincera sobre el seu nou projecte musical: “M’havia de retrobar”
Comparteix
La cantant catalana estrena nou single titulat 'Segundo intento' i repassa com ha estat el seu 2024
Notícia: Aitana se sincera com mai sobre els seus problemes amb la depressió
Comparteix
La cantant estrena el seu documental 'Metamorfosis' el pròxim 28 de febrer

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter