Letícia va viure una època d’anonimat quan era jove, fins que va debutar com a presentadora de televisió i molta gent va començar a posar-li cara. Òbviament, aquesta repercussió és ínfima si la comparem amb la que ha acabat tenint com a reina espanyola… però aquest és un altre tema. Ella volia ser periodista i treballar als informatius, un desig que va complir a diferents cadenes de televisió. Va arribar un punt en què la seva cara era bastant reconeixible i, de tant en tant, parlava mínimament de la seva vida privada en petites entrevistes. Aquesta setmana, s’ha viralitzat un vídeo antic d’aquells anys i molts s’han quedat bocabadats pel que explicava i pel canvi físic que ha experimentat des de llavors.

Es tracta d’un fragment que correspon a una intervenció a Lo más plus, un programa que es va emetre entre el 1995 i el 2005 que la va convidar un dia perquè parlés de la seva rutina com a presentadora del Telenotícies de TVE. Sorprenentment, aquesta jove Letícia aprofitava per treure a la llum un secret sobre el seu dia a dia. Havia d’entrar molt aviat a la redacció, així que matinava moltíssim cada dia i es preparava un bon esmorzar per tenir forces i aguantar sense gana fins després de l’emissió de l’informatiu del migdia.

Què esmorzava Letícia quan treballava en els informatius de TVE?

El que pocs s’esperaven era que reconegués que es preparava uns menús poc habituals per a un esmorzar. A les tres de la matinada costa tenir gana i, moltes vegades, hom s’ha de forçar mínimament per voler ingerir alguna cosa. Ella, en canvi, tenia moltíssima gana i omplia la panxa com poca gent deu fer: “He d’esmorzar bé perquè després, fins a les quatre o les cinc de la tarda, no torno a dinar. Doncs em preparo lluç amb salsa, caldo extremeny… i coses així. I es treballa de bé!”.

“I això ho menjo entre les dues i mitja i les tres i mitja de la matinada, que és la meva hora d’esmorzar. De fet, faig servir el meu temps a aquelles hores per esmorzar i no per fer altres menesters”, afegia en aquestes imatges que ara poden arribar a escandalitzar. És curiós perquè ara sempre es destaca com de prima que està i costa d’imaginar-la menjant tantíssim i, encara menys, a aquelles hores.

En aquestes imatges se sent la resposta d’un dels companys, que manifesta la seva sorpresa per les declaracions de Letícia: “Tot això amb una bona copa de vi negre, no? Amb la quantitat de calories que dona això! Els primers passos de Letícia han de ser sempre suant i eixugant-se la suor”.

Recuperen un vídeo antic de Letícia molt sorprenent - Twitter
Recuperen un vídeo antic de Letícia molt sorprenent | Twitter
Els esmorzars de Letícia quan era periodista eren increïbles - Twitter
Els esmorzars de Letícia quan era periodista eren increïbles | Twitter

Un record que devia passar bastant desapercebut en aquell moment, ja que ella tampoc no era tan i tan coneguda. Ara, en canvi, veure-ho ha fet moltíssima gràcia. On han quedat el típic cafè amb llet i torrades de bon matí? Ella optava per un menú molt més potent, això queda clar.

Més notícies
Notícia: La neboda de Letícia pateix un robatori amb violència: “Ensurt gegant”
Comparteix
Carla Vigo ha viscut un incident molt desagradable al metro de Madrid i ha acabat molt espantada
Notícia: Quins han estat els regals més originals que han rebut Felip i Letícia?
Comparteix
Entre els obsequis més curiosos del 2023 trobem una rajola, un bot d'encens, un còmic i una bicicleta
Notícia: Letícia pateix un accident domèstic i es trenca un dit del peu
Comparteix
La dona de Felip de Borbó ha aparegut amb vambes esportives i ha explicat per què
Notícia: Jaime del Burgo ataca Letícia i anuncia una sèrie sobre la seva història
Comparteix
L'excunyat i presumpte amant de la monarca diu que estrenarà vuit capítols

Comparteix

Icona de pantalla completa