• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Els aplegapilotes de Roland Garros han complert el seu somni de conèixer en persona el tenista espanyol Carlos Alcaraz a la pista del prestigiós torneig francès. El murcià els ha impartit una classe magistral de fotoprotecció per conscienciar-los de la importància de protegir-se dels danys del sol a la pràctica dels esports a l’aire lliure.

“Jo abans no era del tot conscient del mal que el sol causava a la meva pell, però des que vaig començar la meva col·laboració amb ISDIN fa 6 anys, vaig entendre que és molt important fotoprotegir-se. Tant nosaltres, els tenistes, com els ball kids passem molt de temps exposats al sol i cuidar-se la pell de cara al futur és vital”, els va explicar Alcaraz, que és ambaixador d’ISDIN.

L’empresa va explicar en un comunicat que els aplegapilotes passen molt de temps exposats al sol, ajudant les grans estrelles del tenis. Per això, és de vital importància que sàpiguen quina és la protecció adequada per prevenir els efectes nocius del sol, que poden anar des del fotoenvelliment prematur fins al càncer de pell.

Els experts assenyalen que habituar-los des de petits és clau. La doctora Georgina Logusso, Medical Marketing Manager d’ISDIN, va destacar que “està demostrat científicament que el 80% de les cremades solars es produeixen abans dels 18 anys i que el dany solar és acumulatiu, per això cal prevenir-ho des de petits”.

Per a Alcaraz, la fotoprotecció és bàsica per al dia a dia d’esportistes com ell, que passen moltes hores al sol. A més, com a esportista amb gran influència, és molt conscient de la responsabilitat que té a l’hora de transmetre aquests missatges, sobretot entre els més joves.

Per això, el tenista ha assegurat que se sent “realment orgullós de poder col·laborar en iniciatives com aquesta d’ISDIN, que permet conscienciar sobre la importància de protegir-se bé del sol”. “Aquest any he volgut fer un pas més a la nostra aliança dissenyant amb l’equip d’R+D de la companyia el meu propi fotoprotector, el Fusion Water Magic by Alcaraz, pensat especialment per a esportistes”.

La formació dels ballkids és un dels esdeveniments més esperats en altres tornejos de tenis, on ISDIN és fotoprotector oficial, com el Godó a Barcelona o el Mútua a Madrid. L’activitat forma part del conjunt d’accions que ISDIN realitza en el marc de l’aliança amb el Roland Garros per conscienciar i prevenir el càncer de pell dirigit no només als tenistes professionals, sinó també als esportistes més joves, com els alumnes de diferents clubs de tenis o els recull pilotes del torneig.

Comparteix

Icona de pantalla completa