Petrolis Independents arrabassa una benzinera de la Costa Brava a Cepsa

L'empresa dedica una part dels beneficis a donar suport al moviment independentista a través de donacions a entitats sobiranistes

El cartell de la Compañía Española de Petróleos (CEPSA), ha caigut de la benzinera situada a la C-31 –que connecta l’AP-7 amb tot l’Empordà– entre Palamós i Palafrugell, a l’altura de Mont-ras. I ha donat pas a un rètol de Petrolis Independents, la companyia que l’empresari independentista Jordi Roset va fundar ara fa quinze anys. Es tracta de l’onzena benzinera del grup, que a mitjans de la propera setmana ja estarà oberta al públic. Durant els pròxims 25 anys, aquesta gasolinera serà gestionada per Petrolis Independents, que contribueix així a frenar lleugerament el monopoli Cepsa-Repsol a la península.

Operaris retiren el rètol de Cepsa de la benzinera / Jordi Borràs

Cepsa és l’empresa petroliera més important d’Espanya gràcies al seu creixement durant la dècada dels cinquanta, en plena dictadura franquista. Actualment, però, el 100% de la propietat la té l’empresa International Petroleum Investment Company, una companyia d’Abu Dhabi. Petrolis Independents li ha arrabassat la gestió de la benzinera de Mont-ras, que té una ubicació privilegiada en estar situada entre Palamós i Palafrugell. CEPSA n’havia tingut la concessió durant els darrers anys, però en vèncer el contracte de lloguer els propietaris han preferit llogar-la a l’empresa de Roset.

La gasolinera on Petrolis Independents ha substituït CEPSA / J.R.
La gasolinera on Petrolis Independents ha substituït CEPSA / J.R.

Petrolis Independents dedica una part dels beneficis a donar suport al moviment independentista a través de donacions a entitats sobiranistes. Una d’elles, a un empresari al qual Hisenda reclama 300.000 euros per “desobediència fiscal”. “N’hi ha que se’n van de vacances al Carib, però a mi m’agrada gastar-me’ls per a la independència”, explica Roset.

L’empresari Jordi Roset a la benzinera de Mont-ras / Jordi Borràs

Petrolis Independents ha anat creixent a poc a poc però amb determinació. Al setembre obriran la seva dotzena benzinera, quinze anys després de l’obertura al públic de la primera, a Montblanc. Roset, que va començar al sector tèxtil, ha aconseguit fer un projecte competitiu amb mentalitat sobiranista.

Operaris tapant el rètol de Cepsa / Jordi Borràs

Comentaris

    Andrés 23/07/2021 7:45 pm
    mi coche no reposta ahí ni harto d vino. Aunque esté en super reserva, llamo a la grúa q me traiga un bidón de 20 litros. Dar de comer a esta gente es de fanáticos. Lo peor es que financian a fanáticos.
      Pep 23/07/2021 8:19 pm
      Ni falta que fa, torna a la teva terra i tothom en pau
        MHP 23/07/2021 10:15 pm
        Ben fet, Andrés, jo tampoc pararé, no sigui que se m'encomani alguna cosa dolenta.
          Fu man txu 24/07/2021 8:26 am
          No t´hi aturis. La unica cosa que s´hi podria encomanar es la inteligencia que no tens.
            MHP 24/07/2021 7:41 pm
            Hahahaha ja va parlar el mussolet de tractoria. Entre d'altres, que no se me encomani el feixisme desbocat d'aquest llangardaix.
          David 24/07/2021 11:16 am
          Jo de tu sí que hi aniria, MHP, així podras encomanar la teva "cosa dolenta" tu als independentistes.
            MHP 24/07/2021 7:43 pm
            La cosa dolenta,?🤔 No entenc res, a veure si poses les teves idees en ordre i després saps expressar-les. Ja sic jo que no pot sortir res de bo d'aturar-me a aquest xiringuito.
      Manel 23/07/2021 8:44 pm
      Crida a la grua que et porti la benzina pallús, a veure a on et creus que l´hauran comprat la benzina.
      Cat 23/07/2021 9:24 pm
      Aprofita a q la grúa et porti a borbònia i allà et quedes, vassall borbonic
      MHP 23/07/2021 10:12 pm
      El meu, tampoc pararà a aquesta bencinera. Ho deixaré pels talbans catalans
        Anònim 24/07/2021 1:47 pm
        Tampoc et necessitem tabernícola
          MHP 24/07/2021 7:45 pm
          Jejejeje jo a vosaltres, tampoc. Aneu afluixant la butxaca que los amados líderes tenen que continuar vivint del comte, babaus.
      Fu man txu 24/07/2021 8:25 am
      el carnet de tonto el portes a sobre sempre?
        MHP 24/07/2021 7:48 pm
        No t'entrcordes que era teu i ja t'ho vaig tornar? Menga cuas de pansa, que van bé per la memòria.
      Jacks 24/07/2021 12:05 pm
      Perdona, tu com a Español muy Español lo que auries de fer es cardar el camp de Catalunya. No perquè no ets independentista, per burro i retrasat. Ets molt curt de mira.
        MHP 24/07/2021 7:49 pm
        Cardar, cardar, nomes carso amb la teva mare. Ho sento.
      Pelacanyes 24/07/2021 12:12 pm
      Perdona, tu com a Español muy Español lo que auries de fer es cardar el camp de Catalunya. No perquè no ets independentista, per burro. Ets molt curt de mira. Ets de Cs, del PP o de VOX ? Pots ser també del que governen aquest país de xorissos, del PSOE ?
      xavier 24/07/2021 1:46 pm
      No cal que que entris a la benzinera, segur que es contaminaria.
      Kimet 24/07/2021 2:53 pm
      Aixi m agrada q sigueu bons españols ,siempre contra Catalunya!!!!
        MHP 24/07/2021 11:26 pm
        sus órdenes
      lluna plena 25/07/2021 9:37 am
      ... y lo tuyo que es? NO es fanatismo, lo tuyo es odio. (en castellano para que no pierdas nada en la traducción) Ya va siendo hora que salgas de la caverna, que eres un australopithecus.
      artur 25/07/2021 1:23 pm
      hahahahahahahahahahahahahah estàs fet un ignorant de categoria!
    MHP 23/07/2021 8:12 pm
    Que be, publicitat gratuïta. Comenceu a omplir la caixa per pagar la multa d'aquest bon home.
    Que corri, aquesta noticia 23/07/2021 8:35 pm
    Que corri, Al Bar Lleida del passeig de Sant Joan de Barcelona m'han portat la carta bilingüe (espanyol i anglès, esclar). Quan l'he demanat en català m'han dit que miri les fotos. Insistint que la llei mana almenys el català m'han convidat a canviar de lloc. Prou
      MHP 23/07/2021 10:11 pm
      Ufff quew malament ho tens que haver passat, una carta nomès en español i anglès, quin drama. Ja se a quin bar anar quan estigui per la zona, gràcies.
        Fu man txu 24/07/2021 8:27 am
        el teu bar es l´estable del poble.
      MHP 23/07/2021 10:16 pm
      Ja se a quin bar anar quan estigui per aquesta zona, gràcies per informar.
      JordiT 23/07/2021 11:45 pm
      Barcelona is not Catalonia
        Josep 24/07/2021 9:41 am
        jajaja
      Fuet 24/07/2021 9:26 pm
      Que dolor insoportable por dios, espero que estes bien
    Una bona noticia 23/07/2021 8:36 pm
    Fa anys que no poso gasolina enlloc que no sigui a Petrolis independents, per sort, en tinc una a prop.
      JordiT 23/07/2021 11:26 pm
      Solament te 11 benzineres a tota Catalunya. Poc et mous tu. No obstant es legitim que una empresa faci donacions a diferents entitats social pero cal destacar que per molt catalana que sigui els impostos, irpf, iva, etc el paga a Espanya. O sigui es una empresa espanyola com un altra.
      O sigui ..... 23/07/2021 11:42 pm
      .... que no viatges res amb el cotxe. Et mous menys qu'els peixos tropicals al seu escull.
        DIDO 24/07/2021 8:22 pm
        Puc fer 1000km amb un dipòsit, en tinc per anar mol lluny, i si es imprescindible en posso en qualsevol, a espanya, fa anys que no la trepitjo, ni la trepitjarè en molt de tems
    Joan Jaume 24/07/2021 10:19 am
    L’empresari Jordi Roset fa, els altres fan comentaris !
    Gonzalo 24/07/2021 12:36 pm
    Por suerte, los coches eléctricos no necesitan repostar en las gasolineras. Y menos en estas.
    Luisnomeacuerdo 24/07/2021 12:55 pm
    A la repugblica de tractoria por la gasolina. Estos fascistas independentistas Son más tiernos que winii de pooh .