• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers
Ramon Boixadós | Fundació Gala-Salvador Dalí

 

 

El president de la Fundació Gala-Salvador Dalí, Ramon Boixadós i Malé, ha mort a l’edat de 89 anys, ha informat la fundació aquest dissabte en un comunicat. Boixadós va assumir l’any 1991 la presidència de la fundació amb l’objectiu d’estudiar i investigar l’obra i vida de Salvador Dalí i projectar “l’herència daliniana per tot el món”.

Nascut l’any 1927, va ser doctor enginyer industrial per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers Industrials de Barcelona, i va exercir la docència de 1973 a 1984 com a professor d’empreses a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Madrid.
 

Va ser president de Renfe del 1983 al 1985, així com també d’Ibermutuamur, d’Excel (Iberia) Grup S.L., i de Cálculo y Tratamiento de la Información. Va rebre la Creu de Sant Jordi de la Generalitat, la Gran Creu d’Alfonso X El Sabio i era Coronel honorari de l’Arma d’Enginyers, entre d’altres.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa