TV3 aposta aquest mes de juny pels grans títols de les darreres temporades. El cinema català triomfa entre els espectadors i les xifres demostren els resultats recollits aquests mesos als certàmens de cinema. La cadena pública catalana ha convertit l’inici de la setmana en una festa de llargmetratges. Aquest dilluns, la segona pel·lícula del mes ha registrat xifres de rècord un cop més, assolint audiències que certifiquen l’èxit de la cadena en la seva aposta de continguts.
‘Saben aquell’ supera les propostes de les cadenes alternatives
La segona pel·lícula que ha emès TV3 aquest juny ha estat el gran biopic de l’humorista Eugenio. El mític Saben aquell ha retornat a la televisió de la mà d’un actor molt estimat a Catalunya, David Verdaguer. L’intèrpret, mimetitzat gairebé a la perfecció, recull la història personal i professional d’aquest humorista català. I què han dit les audiències al respecte? Kantar Media, l’empresa que s’encarrega dels registres en l’àmbit estatal, confirma la bona rebuda dels espectadors de TV3.

Saben aquell va assolir els 257.000 espectadors de mitjana i un 16,1% de quota de pantalla, molt per sobre de les dades que han recollit les alternatives de les cadenes espanyoles aquest dilluns 9 de juny. La gala de l’última hora de Supervivientes va quedar-se molt per darrere de la gran pel·lícula, amb 159.000 espectadors de mitjana i un 8,7% de share. Els dos rivals habituals, La Revuelta i El Hormiguero, tampoc van poder fer gaire més per acostar-se a TV3. El programa de David Broncano va sumar 150.000 espectadors de mitjana i un 8,1% de share amb la visita de l’elenc de la nova sèrie de Netflix, Olympo. El Hormiguero, per la seva banda, va acostar-se al 7,5% de quota de pantalla i 139.000 espectadors de mitjana.
Un inici de juny positiu per a TV3
Una setmana abans, TV3 va recollir els resultats de El mestre que va prometre el mar. El film, protagonitzat per Enric Auquer, va liderar la nit del 2 de juny amb 244.000 espectadors de mitjana i un 15,4% de quota de pantalla, molt per davant de les apostes dels competidors. Tot plegat, unes dades molt bones per a la televisió catalana, que triomfa amb la seva nova aposta pels dilluns.