Aquest dimecres, els fans de Joc de cartes gaudiran d’un capítol especial i molt demanat. Tres anys després de fer competir restauradors catalans i valencians per intentar esbrinar qui fa millor l’arròs realment, ara hi tornen amb una revenja que promet. En aquest cas, Marc Ribas i el seu equip hauran de puntuar dos dels clàssics mariners de Barcelona amb molta tradició familiar i encara millors referències: el Ca la Nuri i el Cal Pinxo Palau de Mar. En el bàndol valencià, es visitarà el Casa Navarro d’Alboraia i La Matandeta d’Alfafar.
La revenja de l’arròs arriba a À Punt 🥘
— Cartes en joc (@CartesJocAPunt) November 13, 2023
⚔️ Un duel entre valencians i catalans amb @cartesenjocapunt i @jocdecartestv3
No et perdes aquest ‘crossover’ amb el programa presentat per @jgarriserra i Marc Ribas
📺Dimarts a partir de les 22:00 h en @apunt_media#cartesenjoc pic.twitter.com/wHv0IuXuQg
Quins restaurants participen en el Joc de cartes d’aquesta setmana?
I què ofereixen cadascun d’aquests aspirants? Ca la Nuri de Jordi Noguera destaca com un dels millors restaurants d’arrossos de Barcelona des de fa més de 60 anys, una bona elecció que intentarà demostrar en aquest programa que la bona fama se l’han guanyat perquè se la mereixen. Cal Pinxo Palau de Mar també es troba en una de les millors posicions d’aquest particular rànquing, un local també amb sis dècades d’història que ho donarà tot per demostrar que la seva és la millor recepta.
Casa Navarro, situat a la platja de la Patacona, és famós a València per ser un dels pocs restaurants de tota la vida amb més de 27 varietats d’arrossos a la seva carta. Serà difícil competir contra la seva oferta, encara que també té molt de nivell La Matandeta d’Helena Gálvez; que ja va participar en la versió valenciana de Joc de cartes en una emissió que va guanyar gràcies a la seva manera de cuinar l’arròs.



TV3 i À Punt, l’autonòmica valenciana, emetran aquesta setmana el mateix capítol per tal de cridar l’atenció dels seus teleespectadors. Jordi Garrido i Marc Ribas, els presentadors de Cartes en joc i Joc de cartes respectivament, tornen a veure’s les cares en un duel en què els valencians intentaran guanyar després de la derrota de l’anterior temporada.
En el vídeo promocional que han compartit a través de les xarxes socials, se sent una de les propietàries queixant-se de la brutícia que ha vist en algun dels restaurants competidors. Ara la curiositat és gran per saber a quin d’ells es refereix i què ha passat exactament. Quins seran els millors arrossos d’enguany? Catalans o valencians? Aquesta nit podrà veure’s a À Punt i demà a la nit, a TV3.