El Fredrik ha estat l’últim expulsat d’Eufòria, una decisió que ha sorprès moltíssim i que no ha agradat a bona part dels fans del programa. El suec no era, ni de bon tros, el pitjor concursant dels que quedaven… però així funciona el mecanisme del programa. L’Albert Sala volia fer-li un toc d’atenció i, curiosament, aquest va acabar derivant en la seva eliminació. Molts creuen que mereixia arribar molt més enllà i aquesta s’ha convertit en l’expulsió més qüestionada.

El protagonista no està enfadat amb la decisió, sorprenentment, sinó que intenta prendre-se-la amb filosofia i confia poder començar a treballar en la seva carrera musical. Així s’extreu de l’entrevista que ha concedit al Planta Baixa de TV3, en la qual assegura que està “molt satisfet” de la seva actuació: “Va passar el que podia passar… Cada divendres pensava que podia ser l’última vegada allà. El que m’emporto és un sentiment d’estar orgullós de mi mateix“.

Fredrik opina sobre la seva eliminació d'Eufòria - TV3
Fredrik opina sobre la seva eliminació d’Eufòria | TV3

El Fredrik d’Eufòria assegura que va ser “molt feliç” en la gala de la seva expulsió

“Semblarà molt estrany i jo també em preguntaria què està passant si ho sentís des de fora, però aquell va ser un dels dies més feliços de la meva vida perquè vaig confrontar les meves pitjors pors”, ha etzibat. El Fredrik reconeix que durant to el seu pas per Eufòria ha tingut molta por del que diran: “He tingut por a ser jutjat, segurament perquè jo era el primer que em jutjava malament a mi mateix”.

En l’última gala, en canvi, va experimentar un canvi d’actitud que el va alleugerir: “Em vaig sentir en pau i vaig ser molt feliç. De fet, des de llavors tinc un somriure que no em puc treure del cos. Estic satisfet del meu treball, independentment del resultat”.

La Maria i el Fredrik es juguen l'expulsió - TV3
La Maria i el Fredrik van jugar-se l’expulsió | TV3

El noi vol tocar portes per iniciar una carrera musical, en la qual intentarà demostrar el que no ha pogut a dins d’aquest concurs: “Crec que un dels punts més forts que tinc encara no l’he pogut demostrar, que és el fet de ser compositor. Estic molt segur que encara està per veure aquest fort, el que vull demostrar amb la música”.

Més notícies
Notícia: ‘Eufòria’ prepara una gala amb sorpreses i temacles en català
Comparteix
Aquesta és la llista de cançons que han seleccionat per als concursants que continuen en el camí fins a la final
Notícia: Sorpresa a ‘Eufòria’: el protegit de l’audiència, un dels dos expulsats 
Comparteix
La cinquena gala del concurs musical de TV3 ha acabat amb una decisió inesperada
Notícia: Nit boja a ‘Eufòria’: el públic ho decideix tot en una gala sense expulsat
Comparteix
En aquesta gala al revés hi ha hagut moltes sorpreses i uns quants moments divertits
Notícia: Yuk, l’últim expulsat d”Eufòria’: “No he pogut demostrar res”
Comparteix
El cantant considera que no han fet una bona tria de cançons per a ell

Comparteix

Icona de pantalla completa